volgens t artikel is 20% van de hondenbezitters barf-aanhanger...
Hoe komen ze daar nou bij?
Of telt iedereen die ooit een bak smuldier heeft gegeven mee?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Ik krijg net ook al mail van dogmeat dat zij al een tijd geen haas verkopen en het dus bij hen geen gevaar is. Haas is eigenlijk ook niet heel makkelijk om nog aan te komen...
Lizzzy, haas eet je als mens wel rose toch, dus dan kan het wel zijn dat het niet goed genoeg verhit is alles te doden lijkt me?
Ina schreef:Haas is volop aan te komen hoor, Alroda/Darf (heeft al bevestigd dat zij alleen Nederlandse haas verwerken), via lijntje Remco, Kiezebrink..... ik heb hier 2 dames die dol zijn op haas, dus hier ligt het altijd in de vriezerBijna alleen maar gemalen... bij Alroda en darf bestel ik niet, Kiezebrink in ieder geval ook gemalen, en dan inderdaad Remco, maar de keren dat ik bij hem keek had hij het niet onbeperkt en was het allemaal al vergeven.
eelke schreef:Ik krijg net ook al mail van dogmeat dat zij al een tijd geen haas verkopen en het dus bij hen geen gevaar is. Haas is eigenlijk ook niet heel makkelijk om nog aan te komen...Ik heb pas nog haas (ruggen, dus niet gemalen) geleverd gekregen van Dogmeat. Eind juni of zo? Dus al een tijd geen haas dat lijkt me niet helemaal juist. Heb trouwens zelf nog geen mail gezien van Dogmeat.
Lizzzy, haas eet je als mens wel rose toch, dus dan kan het wel zijn dat het niet goed genoeg verhit is alles te doden lijkt me?
eelke schreef:Ik krijg net ook al mail van dogmeat dat zij al een tijd geen haas verkopen en het dus bij hen geen gevaar is. Haas is eigenlijk ook niet heel makkelijk om nog aan te komen...Die heb ik net ook gehad maar DOgmeat heeft nog gewoon haaskarkas op hun site staan, http://www.dogmeat.nl/index.php?main_pa ... cts_id=309
eelke schreef:Bijna alleen maar gemalen... bij Alroda en darf bestel ik niet, Kiezebrink in ieder geval ook gemalen, en dan inderdaad Remco, maar de keren dat ik bij hem keek had hij het niet onbeperkt en was het allemaal al vergeven.Hahaha.... die liggen in mijn vriezer
Cindy de Wolf schreef:Die heb ik net ook gehad maar DOgmeat heeft nog gewoon haaskarkas op hun site staan, http://www.dogmeat.nl/index.php?main_pa ... cts_id=309Nu je het zegt! 4,60! Vandaar dat ik dat als niet te koop beschouw in mijn hoofd, wat een prijzen
Helaas wordt het rauw voeren zo weer door het slijk gehaald. En ik vrees ervoor dat het met tijd echt onmogelijk wordt om goed ECHT te barfen.
eelke schreef:Nu je het zegt! 4,60! Vandaar dat ik dat als niet te koop beschouw in mijn hoofd, wat een prijzen![]()
Ik heb ze even gemaild met een link naar hun haaskarkas
Cindy de Wolf schreef:Die heb ik net ook gehad maar DOgmeat heeft nog gewoon haaskarkas op hun site staan, http://www.dogmeat.nl/index.php?main_pa ... cts_id=309Link zegt nu 'product not found'.
Helaas wordt het rauw voeren zo weer door het slijk gehaald. En ik vrees ervoor dat het met tijd echt onmogelijk wordt om goed ECHT te barfen.