MarijeEnBoomer schreef:ZaterdagPfieuw!niks aan het handje dus

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Tanna schreef:Nou, ik ben benieuwd. Denk zomaar dat er niks positiefs uit zal rollen over rauwe voedingZo is het . En dat gun ik je niet Lizzy. Gelijk heb je hoor, dat je niet meer meedoet aan zulke dingen. Je hebt je al te vaak gebrand en dat hoort niet bij rauw
.
Tobi Kooiker schreef:Ging het hier om?Gisteren nog niet maar dit was vast de adder onder het gras.
http://nos.nl/artikel/2186294-gevaarlij ... nvoer.html
Kim_S schreef:"Het zit in BARF". Hoe algemeen wil je het hebben zeg... Bij mensen schrijven ze toch ook niet "het zit in vlees". Dit is gewoon weer een bewuste actie om rauw voeren weer levensgevaarlijk te maken, zo lijkt het...Dat dacht ik dus ook. Het gaat om hazen. En ik maak uit de tekst verder op dat het om een verwerker van KVV gaat (of toch een brokjes fabrikant??
Kim_S schreef:Die haas zal dan naast een smerig karbonaadje gelegen hebben...Hahahaha, wij kruisen elkaar
Of hij zal per ongeluk in de varkensstal gehuppeld hebben, dat kan natuurlijk ook
pike schreef:En waarbij dan wel even vergeten wordt dat die Zuid-Amerikaanse hazen ook op ons mensenbordje terecht komen (bij de niet-vegetariers althans), want die worden en masse geimporteerd.Dat is nu even niet belangrijk, al genoeg gedoe over de eieren