Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
Schokbreker kapot van de auto. En de garage is dicht vanwege vakantie. Dus moet alles zelf vervangen.
Door Kaio
Mandarijn schreef:Schokbreker kapot van de auto. En de garage is dicht vanwege vakantie. Dus moet alles zelf vervangen.
eh nou hieruit blijkt wel dat je weet hoe? Ik zou het niet kunnen ;)

Mijn dazensteek is weer over de 10 cm doorsnee, en is bloedheet en jeukt, k*tbeesten >:( >:( >:(
Door Kaio
eelke schreef:Oh donderdag al weer! Wat een rare dag. Geen lange schoolvakantie bij jullie dus?
ach ja op zich niet verkeerd met 2 dagen alvast weer wennen ipv meteen 5.

Lizzy sterkte met je Frozen schoulder, klinkt niet fijn.
Fenixjuh schreef:AAAAAAAARGGHH!!!!!! >:( >:( >:( >:(

Ik word gek van de vliegen hier in huis >:( >:(

Het is zelfs zo erg, dat ik gauw met mijn huishouden bezig ga, zodat ik kan gaan schuren en verven en hopelijk voor (en anders na) het weekend horgazen kan hangen, ik word helemaal gek >:( >:( :-X :-X
Deze in je tuin hangen (kan helaas wel gaan stinken maar scheelt wel eh 1000den vliegen en dus veel vliegen binnen)
https://www.intratuin.nl/bsi-vliegenval.html
Door Mandarijn
Kaio schreef:eh nou hieruit blijkt wel dat je weet hoe? Ik zou het niet kunnen ;)

Mijn dazensteek is weer over de 10 cm doorsnee, en is bloedheet en jeukt, k*tbeesten >:( >:( >:(
Nou met hulp van mijn vader lukt het wel. Die is automonteur geweest. Maar hij kan het niet meer. Maar de honden krijgen de korte rondjes te lopen, omdat ik nu niet naar het wandelgebied kan met ze.

Oh dazen...... de ergste bulten die er zijn. Hopelijk neemt de bult en alle ongemak snel af!!
Door Siberienne
Lizzy schreef:Ik wil ook klagen... Gatverdamme, na 2,5 jaar zit ik eindelijk in begin fase 3 met mijn linker arm (frozen shoulder), begint mijn rechter schouder :-\
Wil je nog eens andere visie en mogelijk hulp? https://www.anatomytrains.com/practitio ... ogenbosch/
Enige in NL tot nu toe die deze opleiding geheel heeft gevolgd. Meer Holistische benadering. Wie weet kan 't wat voor je betekenen?

En in ieder geval: heel veel sterkte!
Door Angelique
Kaio schreef:eh nou hieruit blijkt wel dat je weet hoe? Ik zou het niet kunnen ;)

Goed in de gaten houden. Ik zat vorige week met bijna 40 graden koorts bij de huisartsenpost met een poot vol wondroos door zo'n klötedaas :-X
Door Kaio
Angelique schreef:Goed in de gaten houden. Ik zat vorige week met bijna 40 graden koorts bij de huisartsenpost met een poot vol wondroos door zo'n klötedaas :-X
oo crap :-X , net steekte het een paar keer flink en het gloeit en jeukt steeds erger...als ik dalijk van de winkel terugben maar even met azijn en ijsklontjes gaan spelen
Door Angelique
Kaio schreef:oo crap :-X , net steekte het een paar keer flink en het gloeit en jeukt steeds erger...als ik dalijk van de winkel terugben maar even met azijn en ijsklontjes gaan spelen
De hele plek zo goed mogelijk ontsmetten en dan zoveel mogelijk koelen.
Door Ligaa
Poeslief weer beschoten, stap zo in de auto voor een röntgen, 2e keer in 4 maanden tijd. Hard op zoek naar een andere woning want twee jonge katten binnenhouden op 40 vierkante meter kan echt niet.. :-\ :'( Wat doet zo'n beestje je toch voor kwaad. >:(
Door eelke
Ligaa schreef:Poeslief weer beschoten, stap zo in de auto voor een röntgen, 2e keer in 4 maanden tijd. Hard op zoek naar een andere woning want twee jonge katten binnenhouden op 40 vierkante meter kan echt niet.. :-\ :'( Wat doet zo'n beestje je toch voor kwaad. >:(
Buiten het feit dat je natuurlijk niet op katten mag schieten, is er natuurlijk best veel te verzinnen wat voor kwaad zo'n beestje kan doen... :-\ misschien die vraag eens aan de buren stellen, en is er een oplossing voor?
Door eelke
Ik moest nog even verder wakker worden, maar beschoten? Als in echt met kogeltjes? :o
Door jasmijn
Net een lade van de koelkast flink hard op mijn 2de teen laten vallen, precies het hoekje van de la vol op het topje van mijn teen :-X

Ik ging door de grond :buck2:
Naast de verschrikkelijk pijn had ik ook nog een hondje dat me wou trosten en bijna op die teen ging staan en een baby die het dood eng vond wat ik deed en heel hard moest huilen :-\

Dus maar snel me zelf bij elkaar geraapt en baby mee naar bed genomen om tot rust te komen.
Het arme ding is ook nog eens verschrikkelijk verkouden dus moest eerst haar neus vrij maken voor ze kon drinken en tot rust kon komen.
Het leven is ook niet makkelijk als je klein bent.

Nu doe ze een dutje en is mijn teen 2 keer zo dik, klopt en steekt als een gek :-X
Door Pip en Maggie
2 kinderen die elkaar de hele dag in de haren zitten.. Grr... En dan ook nog eens geen van beiden willen slapen, terwijl zij en ik dat hartstikke nodig hebben...
Het wordt tijd dat de oudste naar school gaat.. Nog 3 weekjes..
Door Ligaa
eelke schreef:Buiten het feit dat je natuurlijk niet op katten mag schieten, is er natuurlijk best veel te verzinnen wat voor kwaad zo'n beestje kan doen... :-\ misschien die vraag eens aan de buren stellen, en is er een oplossing voor?
De buren vragen wat voor kwaad mijn kat doet? Waarom? :-\

Tja, de enige oplossing die ik tot nu toe bedacht heb is zoveel mogelijk binnenhouden en verhuizen.

Eelke: ja met een luchtbuks.
Door pluk
Ligaa schreef:De buren vragen wat voor kwaad mijn kat doet? Waarom? :-\

Tja, de enige oplossing die ik tot nu toe bedacht heb is zoveel mogelijk binnenhouden en verhuizen.

Eelke: ja met een luchtbuks.
Omdat er blijkbaar iemand in de buurt is die zich dermate ergert aan wat jouw kat doet dat hij zo ver gaat om op 'm te schieten. En als je weet waarom kun je het misschien oplossen.
Of het is een gestoorde gek en je kat doet niks, dat kan ook.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door