Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
Siberienne schreef:Ooooh zou jou wel als collega willen hebben !! :biggrin2: :biggrin2: Zo leuk dat spotten wat er allemaal zit onderweg. Ik kan daar echt van genieten. In het natuurgebiedje waar ik altijd wandel met de mannen zitten een bijna witte buizerd. Kan ik ook helemaal vrolijk van worden als ik die heb gezien bv. Of als de groene specht weer op 'zijn' plek zat.
Lepelaar, gaaf hoor! Die zie je hier bijna nooit.

:biggrin2:
Speciaal voor jou dan de hoogtepunten van de laatste twee keer
Haas met natte voeten, t arme ding zat in de berm.. schrok en vloog door/over een plas- drasgebied naar een eilandje
en
DRIE lepelaars - ik was die gek die om half zes s ochtends van d'r fiets sprong om een vage foto te maken :laugh: -,
En het ruikt al anders, niet meer dat hele frisse crispy geurtje zo vroeg in de morgen
van de voorgenomen vega-dag kwam trouwens ook niks terecht... mond vol kleine klere vliegjes

En ik werd herkend aan mijn fietsgedrag :2funny: de achterop komende zag gelijkenis met het verhaal dat ik m terloops vertelde...
" ze is het wel..je doet het echt, je slingert nog net niet. !!."
Door Siberienne
Too schreef::biggrin2:
Speciaal voor jou dan de hoogtepunten van de laatste twee keer
Haas met natte voeten, t arme ding zat in de berm.. schrok en vloog door/over een plas- drasgebied naar een eilandje
en
DRIE lepelaars - ik was die gek die om half zes s ochtends van d'r fiets sprong om een vage foto te maken :laugh: -,
En het ruikt al anders, niet meer dat hele frisse crispy geurtje zo vroeg in de morgen
van de voorgenomen vega-dag kwam trouwens ook niks terecht... mond vol kleine klere vliegjes

En ik werd herkend aan mijn fietsgedrag :2funny: de achterop komende zag gelijkenis met het verhaal dat ik m terloops vertelde...
" ze is het wel..je doet het echt, je slingert nog net niet. !!."
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Heerlijk! Wij hadden een rustige morgen: Spot spotte wat maar het zat in het hoge gras. Veel verder dan een paar buizerds (en 'tig dazen) ben ik niet gekomen.

OT foto van de dag: ben met de vakantie foto's aan de slag gegaan (al van juni). #heimwee
fullsizeoutput_1229.jpeg
fullsizeoutput_1229.jpeg (2.73 MiB) 2957 keer bekeken
Door Pauline
Mooie foto's weer! En idd hier ook volop paddestoelen, echt bizar. Maar FB stuurde me een herinnering, vorig jaar vandaag was het veel slechter dan nu. Toen liep ik met J&J door het bos en had Joep zijn regenjasje aan. Of dat zinnig was, is een ander verhaal, maar goed hij droeg dat ding alleen als het heel veel regende.
joepjas.jpg
joepjas.jpg (96.97 KiB) 2936 keer bekeken
Door Spikkelneus
Ik vond net deze jongen bij mijn kwartels :o En een nog levende maar reeds half opgegeten kwartel, die ik maar gauw uit haar lijden heb verlost. Er is een net over de ren gespannen, maar er is een gleuf aan de zijkant van een paar centimeter. Die gaan we dus zo snel mogelijk dicht maken! (op de grond op de 2e foto nog een paar doodsbange kwartels)
IMG_6944.JPG
IMG_6944.JPG (2.28 MiB) 2884 keer bekeken
IMG_6941.JPG
IMG_6941.JPG (2.7 MiB) 2884 keer bekeken
Door Kaela
Oooh, das wel een hele mooie, maar als kwartelvreter toch niet welkom!!

De voliere doet vandaag na vogeldienst, ook een kattendienst. De dames genieten even van een frisse neus. Pluk wordt er avontuurlijk van, Otje maakt zich alleen maar zorgen om het avondeten. Binnen...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Kaela
KarenH schreef:Leuke foto van Otje, jammer dat de focus op de neus ligt i.p.v. ogen (tenzij dat je bedoeling was natuurlijk ;) )

Iggy wil even gedag zeggen.
Hoi Iggy!

Ach, ik vond het wel grappig, ze heeft een schattig neusje.
Door KarenH
Kaela schreef:Hoi Iggy!

Ach, ik vond het wel grappig, ze heeft een schattig neusje.

Dat zeg ik, als je het zo bedoeld hebt....heb ik niks gezegd.
Het is inderdaad een schattig neusje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door