Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Fenixjuh schreef:Pupje was leuk, nog erg pril en nog geen week oud dus niet teveel gepest met de camera..... Nou, 1tje met de mobiel gemaakt :) :smitten:

Weten nog niet of deze het wordt, ze kijken of de pup bij ons past, ik hoop natuurlijk deze, die is het mooist :smitten:

Dan hebben we straks 2 borders :o Hopelijk gaat het goed, lijkt me heerlijk als ze samen willen spelen, dan kan de tv hier wel weg :D :D

Afbeelding

Oh wat leuk . Misschien gezinsuitbreiding , ik ben benieuwd :)
Door smulpaap
Kaio schreef:Wat leuk! Het is nu nog net wel een cavia :biggrin2: Nu nog lekker een hoop weekjes voorpret en geduld!

:biggrin2:
Weet je meteen waarom zulke eigenaren zich vaak omkleden, soms in mooie kleding stiekum het huis verlaten en er overal handoeken liggen in de woonkamer ;D

Nou , ook met niet - kwijlers kleed ik me de laatste seconde om en ga dan gelijk de deur maar uit . Ik ben al een dikke dertig jaar een soort van wandelend servet voor honden :biggrin2:
Door pluk
Kaio schreef:Ben ik nou gek ? Maar je legt toch niet eerst worteldoek , dan zand, dan grind??? :???:
Ik zou inderdaad zeggen: zand, doek, grint.
Zo lag t bij ons in ieder geval wel.
Door -Annemarie-
eelke schreef:Ik overweeg om de wandelingen voortaan samen met de elektrische vliegenmepper te gaan doen ja. Kelere beesten.
Nou inderdaad.

Ik zwaai als een idioot met een dun riempje van Moyra om mij heen als ik er een hoor. Een soort van zelfkastijding. :biggrin2:
Door Kaela
Vanmorgen even langs de sportschool. Vooral om een dinnetje te zien en de sauna in te duiken. Net even lopen boodschappen gedaan, met een omweg lekker 6 km gewandeld.

Rest van de dag maar eens lekker lui doen, morgen laatste dagje werken voor de vakantie!
Door Kaio
pluk schreef:Ik zou inderdaad zeggen: zand, doek, grint.
Zo lag t bij ons in ieder geval wel.
ja ik vond het al raar dat er zoveel onkruid groeide, niet te doen ::)

Onee dazen! :-X :-X :-X Ik heb er weer een, een beet, vanochtend. >:(
Heb me de longen uit mijn lijf gerend maar helaas heeft eentje me te grazen genomen. Fozzy vond het volgens mij best leuk, dat rennen he dan, alleen dat lichaam van mij om dit moment even niet.
Door hannabelgje
Bij ons word ik zelfs in de tuin lastig vevallen door dazen. Ik loop nu in de ochtend voor 6 uur bij het kanaal. Dan heb ik er geen last van. In in de middag/avond lopen we nu over het industrieterrein. Daar zitten geen dazen. Ik vind het echt verschrikkelijk dit jaar met de dazen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Kaela
Vandaag volgens mijn telefoon ruim 11000 stappen gezet. Nu komt het merendeel daarvan voor rekening van Goopy en mocht ik lekker op zijn rug zitten. Maar ik denk toch dat ik er meer spierpijn van ga krijgen, als wanneer ik ze allemaal zelf gezet had!
Door smulpaap
Mijn buurvrouw kwam net thuis . Kinderfeestje elders gevierd , haar oudste dochtertje was 4 jaar geworden
De vader van de kindertjes zit te wachten op zijn dood :'( Ongeneeslijk ziek en pas midden dertig
Ik heb zo met dat arme gezin te doen , vorige week zat buurman nog even in de voortuin
Ik kwam net terug met Thara , nog even met hem gesproken . Nee , buurvrouw . Ik zal mijn kinderen niet op zien groeien
Het gaat me echt door merg en been . De ooit zo actieve , gezonde sportman . Er blijft niets van over
Mijn eigen zoon krijgt a.s Woe de uitslag van de MRI - scan
Door Mieke L.
smulpaap schreef:Mijn buurvrouw kwam net thuis . Kinderfeestje elders gevierd , haar oudste dochtertje was 4 jaar geworden
De vader van de kindertjes zit te wachten op zijn dood :'( Ongeneeslijk ziek en pas midden dertig
Ik heb zo met dat arme gezin te doen , vorige week zat buurman nog even in de voortuin
Ik kwam net terug met Thara , nog even met hem gesproken . Nee , buurvrouw . Ik zal mijn kinderen niet op zien groeien
Het gaat me echt door merg en been . De ooit zo actieve , gezonde sportman . Er blijft niets van over
Mijn eigen zoon krijgt a.s Woe de uitslag van de MRI - scan
Dan breekt je hart :'(
En ik ga duimen dat de uitslag van je zoon goed is! Wat een zorgen afschuwelijk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door