Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
Spikkelneus schreef:Dankjewel.
Beetje jammer dat ik op fb bij een mede-bp-er een verdraaide versie van het hond-bijt-kat verhaal moet lezen. Waar allerlei mensen een ongezouten mening hebben, die werkelijk geen idee hebben hoe het precies gegaan is. Met allemaal aannames en irrelevante zaken die erbij gesleept worden. Je kan er niet eens aan beginnen om uit te leggen hoe het dan wel zit, je bent bij voorbaat al afgeslacht.

Social media is zo niet sociaal :(
Welja, dat kon er ook nog wel bij........... :-X >:(
Door Charlie Angel
Kim_S schreef:Ik ben aan het inpakken. Morgen moeten we weer naar huis :(
Bah, niet leuk. Maar ik hoop dat jullie daar een heerlijke tijd achter de rug hebben!
Door hannabelgje
Zoë is net even lekker in bad geweest. Ik stelde haar nieuwe parfum niet zo op prijs. Gisteren heel de benedenverdieping gepoetst en daar is nu na haar bad niks meer van te zien.
Badkamer maar ff vlug schoonmaken, douchen en naar bed. Morgen weer een nieuwe dag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Kim_S
Charlie Angel schreef:Bah, niet leuk. Maar ik hoop dat jullie daar een heerlijke tijd achter de rug hebben!
Zoals elke keer weer, was het heerlijk!
Zo fijn dat dit kan!! :-* :-* :-*
Het doet wel elke keer meer pijn om weg te gaan... Maar we komen zeker terug naar Zweden. Daar is geen twijfel over mogelijk!!
Door Charlie Angel
Kim_S schreef: Zoals elke keer weer, was het heerlijk!
Zo fijn dat dit kan!! :-* :-* :-*
Het doet wel elke keer meer pijn om weg te gaan... Maar we komen zeker terug naar Zweden. Daar is geen twijfel over mogelijk!!
Dat geloof ik inmiddels wel ja, dat jullie weer terug zullen gaan. Zweden is jullie land!
Een goede en voorspoedige terugreis jullie. Afbeelding
Door Kaela
Waarom biedt een verkoper de mogelijkheid met creditcard of paypal te betalen, als je vervolgens bij de paypal betaling toch een creditcard op moet geven. Zucht.
Door eelke
We hebben alweer geen water... dit is al de 4e ochtend dat het onverwacht gebeurd in een aantal weken. Laatst was het aangekondigd, maar hadden we gewoon water. Dus heb ik de dag erna gebeld om te checken of we dan niet ineens een andere dag zonder water zouden zitten, nee hoor, geen werkzaamheden gepland. En een uur later zaten we zonder ::)

Het is best onhandig. Dit is mijn laatste vakantiedag want morgen weer werken, en ik tel dat nooit als laatste echte dag, maar als huishouddag zodat we er weer ff tegen aan kunnen. De vaatwasser is vol maar kan niet draaien, ik wil wassen draaien, dweilen, mezelf ff douchen, maar dat kan dus niet. Grom.

En de werkzaamheden hier zouden nog tot oktober duren. >:(
Door Fioon
Manlief is het in de rug geschoten, vrijdag al, kan niks dus ik ben verpleegster :???: We zouden vrijdag op vakantie, ik betwijfel of dat door kan gaan. We hadden er zo'n zin in en zijn er ook erg aan toe. 10 maanden verbouwen gaat een gezin niet in de koude kleren zitten. Dikke week italiaanse zon... ben bang dat het niks word. Zo sneu voor onze jongens
Door eelke
Ohh dat is balen ja! Al bij de huisarts geweest voor een aantal fijne pillen?
Door Fioon
Ja huisarts is geweest, kan zo spierverslappers ed ophalen. Hopelijk helpt dat(snel :-[ )
Door Tanna
Fioon schreef:Ja huisarts is geweest, kan zo spierverslappers ed ophalen. Hopelijk helpt dat(snel :-[ )
Geen chiropractor in de buurt?
Door Fioon
Tanna schreef:Geen chiropractor in de buurt?
Is dat verstandig, nu hij zo'n pijn heeft?
Door eelke
Gewoon goed pijnstillers gebruiken, zodat je zelf, en dus de boel, weer een beetje ontspant en weer wat in beweging kunt komen. En ook gewoon even blijven gebruiken en niet stoppen zodra het wat beter gaat, want het gaat dan juist beter omdat je ze gebruikt.

Chiropractor heb ik geen ervaring mee, osteopaat wel, en dat helpt me altijd enorm. Alleen geen ervaring bij acute klachten...
Door Siberienne
Fioon schreef:Is dat verstandig, nu hij zo'n pijn heeft?
Een goede osteopaat of manueel arts kan dat beoordelen.
Na mijn ongeluk met verdraaide wervels was het acuut niet mogelijk/zinvol om te manipuleren maar na een week of wat wel.

Warmte en blijven bewegen. Dat hielp bij mij. Lopen en liggen, niet zitten en zeker niet onderuit 'hangen'

Sterkte en beterschap!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door