Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Geluksmomentje van de kleine etter , die had een nest gescoord . Pasgeboren muisjes , ze liep een stukje achter ons en ik meende het al te zien aan de manier van graven
Wortels in de oren , terug om te kijken wat ze aan de hand had . Ik zag nog drie piepkleine muisjes , terwijl zij er nog snel eentje naar binnen werkte
De baas boog zich er ook over , oh wat zielig , die kan dat helemaal niet zien . Etter aan de lijn en weer verder
Door MillyMol
Klein geluksmomentje: vandaag eens zitten uitrekenen wanneer ik met pensioen zou kunnen en op basis daarvan besloten dat ik zeker niet tot mijn 68e door hoef blijven te werken. Deze vrouw blijft nog 4-6 jaar werken en houdt het dan voor gezien! Dat klinkt toch veel beter dan: ik moet nog 14 jaar tot mijn pensioen.
En dan ga ik emigreren. :cool:
Door -Annemarie-
MillyMol schreef:Klein geluksmomentje: vandaag eens zitten uitrekenen wanneer ik met pensioen zou kunnen en op basis daarvan besloten dat ik zeker niet tot mijn 68e door hoef blijven te werken. Deze vrouw blijft nog 4-6 jaar werken en houdt het dan voor gezien! Dat klinkt toch veel beter dan: ik moet nog 14 jaar tot mijn pensioen.
En dan ga ik emigreren. :cool:

Dat klinkt goed! :thumbsupup:
Door -Annemarie-
Met Moyra op bezoek bij de oudste dochter. Als we uit de lift komen zit ze aan het eind van de galerij op ons te wachten en Moyra rent op haar af. Ze zijn allebei zó blij elkaar te zien! :)

Wij vinden het natuurlijk ook heel fijn om haar te zien, maar de interactie tussen jouw hond en -volwassen- kind is heel bijzonder.
Door - pien -
-Annemarie- schreef:Met Moyra op bezoek bij de oudste dochter. Als we uit de lift komen zit ze aan het eind van de galerij op ons te wachten en Moyra rent op haar af. Ze zijn allebei zó blij elkaar te zien! :)

Wij vinden het natuurlijk ook heel fijn om haar te zien, maar de interactie tussen jouw hond en -volwassen- kind is heel bijzonder.
Jaaa, dat is hier ook zo leuk als dochter thuis komt en de reactie van de kleintjes dan op haar :smitten:
Ook Snoet (poes) is altijd heel blij als ze er weer is :)
Door dinky89
Collega die voorzichtig vraagt of hij een 'brutale' opmerking mag maken en vervolgens zegt dat ik er de laatste tijd zo goed uit zie en veel meer straal :biggrin2:
Door Siberienne
dinky89 schreef:Collega die voorzichtig vraagt of hij een 'brutale' opmerking mag maken en vervolgens zegt dat ik er de laatste tijd zo goed uit zie en veel meer straal :biggrin2:
Aaaaaah wat leuk!

Ik lees 'The art of not giving a fuck' en schiet steeds in de lach. Ondanks mijn griep & hoofdpijn etc. Heerlijk! :biggrin2: :biggrin2:
Door - pien -
Siberienne schreef:Aaaaaah wat leuk!

Ik lees 'The art of not giving a fuck' en schiet steeds in de lach. Ondanks mijn griep & hoofdpijn etc. Heerlijk! :biggrin2: :biggrin2:
'The subtle art...' of 'Life-Changing Magic of Not Giving a F**K'?
Ik denk de eerste. Misschien is die ander ook wat voor jou :biggrin2:
Beterschap :-*

Ik ben 'Het boek van Soof' aan het lezen van Sylvia Witteman. En ik rol regelmatig echt hikkend van de lach bijna van de bank af...
Ook heerlijk ;D ;D ;D
Door - pien -
dinky89 schreef:Collega die voorzichtig vraagt of hij een 'brutale' opmerking mag maken en vervolgens zegt dat ik er de laatste tijd zo goed uit zie en veel meer straal :biggrin2:
En toen straalde je nog meer :biggrin2: Leuk hoor!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door