Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
Jeemig "spikkelneus", wat een drama!! Echt ik heb met jou, je man en de hondjes te doen maar natuurlijk ook met de kat! (Met de eigenaren ook wel maar iets minder ) Natuurlijk is het een eigenaar van een kat zijn eigen "pakkie aan" als die besluit zijn/haar kat los te laten lopen. Dan moet je bedacht zijn op dit soort ongelukken maar....ik denk dat ik wel hard zou gaan nadenken voor een muilkorf. Voor de kat (en dus niet zozeer voor de eigenaar) maar vooral ook voor jezelf want dit zijn natuurlijk geen dingen die je even van je af zet :-\
Sterkte met de schrik en ik hoop dat de honden snel bijtrekken vooral Nuria...achgoss wat voor impact zal dit op z'n hondje hebben... :-\ :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Border Bandit
Ik heb sterk de behoefte om een paar mensen een hele grote knuffel te geven!

Als eerste Spikkelneus. Nou zeg, wat naar! Waardeloos van die omstanders hoor. Ik hoop dat je inmiddels een beetje tot rust gekomen bent en dat je een beetje kunt slapen vanavond! :-*
Je hebt het niet kunnen voorkomen volgens mij.

En Dian. Bah. Niet eerlijk dat ze je niet meer kunnen helpen. Wat naar om met pijn te moeten leven en zo nu en dan door je been te moeten zakken! Kan een rollator misschien helpen om vallen te voorkomen?
Gelukkig heb je je honden. Knuffel ze maar fijn, hopelijk voel je je daarna iets prettiger. :bigarmhug:

En Siberienne. Oei, een hele slimme Husky! :P Lastig om nu niks meer op het aanrecht te kunnen laten liggen.
Kun je misschien een soort opstaande rand maken die je op het aanrecht kunt klemmen voor als je er niet bezig bent? Hoog genoeg dat slimme Husky er niet meer bij kan?

Nou moet ik ook klagen natuurlijk, anders klopt het niet meer. Nou, ik ben uitgeput. Te veel stress en te weinig geslapen. Na 3 weken is het klaar. :(
Door Dian
@Spikkelneus heel veel sterkte met het verwerken van het voorval van vanmiddag :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug:
Door jasmijn
@ spikkelneus wat een drama zeg :-X
Sterkte met het verwerken daar van, hier vangen :bigarmhug:

Jij ook dian :bigarmhug: zo naar als je lijf je in de steek laat!

@ Siberienne sterkte met het virus, en met de jattend huskie.

Mijn klaag de achterburen hebben een feestje en draaien nu al de helen tijd zo verschrikkelijk hard zulke verschrikkelijk slechte muziek dat ik er moord neigingen van krijg!
Het is nu 00:17 en het is echt al de helen avond bezich en ze blijven maar bezig
Door Tanna
jasmijn schreef:@ spikkelneus wat een drama zeg :-X
Sterkte met het verwerken daar van, hier vangen :bigarmhug:

Jij ook dian :bigarmhug: zo naar als je lijf je in de steek laat!

@ Siberienne sterkte met het virus, en met de jattend huskie.

Mijn klaag de achterburen hebben een feestje en draaien nu al de helen tijd zo verschrikkelijk hard zulke verschrikkelijk slechte muziek dat ik er moord neigingen van krijg!
Het is nu 00:17 en het is echt al de helen avond bezich en ze blijven maar bezig
Bij ons schuin aan de overkant net zoiets, maar daar is de keiharde muziek voor half 12 gestopt. Het stinkt alleen zo verschrikkelijk dat je zou zweren dat de halve straat is afgefikt, we hebben niet alleen de ramen maar ook de roosters dicht moeten doen. Nou ja, nog een geluk dat ze dat huis hebben gekocht en niet bij ons op de hoek, dat ook te koop stond!
Hopelijk stopt de rotherrie bij jou ook snel!
Door jasmijn
Nop nog steeds bezich, nu om ons en de anderen buren bewust te etteren.
Iemand had de politie gebeld dus dan moet je wraak nemen :rant: :rant: :rant:

Lig nu met muziek in mijn oren om mijn bloeddruk wat laag te houden want ik heb echt heel veel zin om hun ruiten in te gooien :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
Door Spikkelneus
Dankjewel voor jullie lieve reacties - dat doet een mens goed.

En Jasmijn - ik hoop dat je nog wel een beetje hebt kunnen slapen! Ben zo blij dat wij nu in het buitengebied wonen, want geluidsoverlast is echt heel vervelend.
Door zurca
Spikkelneus schreef:Dankjewel voor jullie lieve reacties - dat doet een mens goed.
Hoe is het met jullie en de hondjes?
Door Spikkelneus
zurca schreef:Hoe is het met jullie en de hondjes?
Wel oke. Een nachtje slapen helpt.
Het scheelt dat het gebeurd is op een plek waar we nooit komen, dus we hoeven er niet dagelijks langs. Ik dacht gister om leuk voor de afwisseling eens een andere route te kiezen ::)

Aan de honden merk je eigenlijk niks (meer). Milou heeft 4 gaatjes op haar borst met een flinke blauwe plek waar poes haar gebeten heeft, maar dankzij goed ontsmetten en de traumeel ziet dat er verder heel rustig uit.
Door Fenixjuh
Pfff, verschrikkelijk Spikkelneus... Fijn dat het met Milou (en de rest) weer beter gaat :) Hopelijk kunnen jullie het ook snel van je af zetten :bigarmhug:
Door jasmijn
Spikkelneus schreef:Dankjewel voor jullie lieve reacties - dat doet een mens goed.

En Jasmijn - ik hoop dat je nog wel een beetje hebt kunnen slapen! Ben zo blij dat wij nu in het buitengebied wonen, want geluidsoverlast is echt heel vervelend.
Helaas maar 4 uurtjes slaap gekregen :(
De helen buurt is woest op ze, hier gaat nog een staartje aan zitten
Door Spikkelneus
Fenixjuh schreef:Pfff, verschrikkelijk Spikkelneus... Fijn dat het met Milou (en de rest) weer beter gaat :) Hopelijk kunnen jullie het ook snel van je af zetten :bigarmhug:
Dankjewel.
Beetje jammer dat ik op fb bij een mede-bp-er een verdraaide versie van het hond-bijt-kat verhaal moet lezen. Waar allerlei mensen een ongezouten mening hebben, die werkelijk geen idee hebben hoe het precies gegaan is. Met allemaal aannames en irrelevante zaken die erbij gesleept worden. Je kan er niet eens aan beginnen om uit te leggen hoe het dan wel zit, je bent bij voorbaat al afgeslacht.

Social media is zo niet sociaal :(
Door eelke
Spikkelneus schreef:Dankjewel.
Beetje jammer dat ik op fb bij een mede-bp-er een verdraaide versie van het hond-bijt-kat verhaal moet lezen. Waar allerlei mensen een ongezouten mening hebben, die werkelijk geen idee hebben hoe het precies gegaan is. Met allemaal aannames en irrelevante zaken die erbij gesleept worden. Je kan er niet eens aan beginnen om uit te leggen hoe het dan wel zit, je bent bij voorbaat al afgeslacht.

Ow dat is niet sjiek nee.
Door Siberienne
Spikkelneus schreef:Dankjewel.

Naar is dat he? Heb dat ook regelmatig gezien op andere fora. Mensen hebben hun oordeel al klaar zonder de feiten te kennen en zonder te vragen. Beste omdat maar van je af te laten glijden. Vooral de kritiek. Moeilijk soms, maar je weet zelf dat je je best hebt gedaan en dat ongelukken kunnen gebeuren. Dat laatste kunnen veel mensen maar moeilijk accepteren en dan is het makkelijker om maar iemand de schuld te geven c.q. aan te nemen dat er wel iemand een fout zal hebben gemaakt...
Door bloemetje
Spikkelneus schreef:Hier waren ook niet alle omstanders even vriendelijk. Een van de voorbijgangers was een meisje te paard, en die had dus een zweep bij zich (want het is heel normaal om je paard te slaan, helaas). Een andere omstander (te voet) had deze zweep te pakken en wilde Milou daar mee in elkaar gaan rossen (terwijl poes al dood was, ze had hem alleen nog wel in haar bek en wilde hem niet direct afgeven). Toen ben ik heel erg boos geworden - wat geeft iemand het lef om mijn hond in elkaar te slaan??
Ik moest Lou er van overtuigen om poes los te laten, maar dat gaat echt niet beter als iemand haar gaat slaan!?

Een andere voorbijganger te voet kwam ook ´helpen´ en legde haar handen om Lou haar nek om haar te wurgen. Echt serieus, wat denken die mensen? Het is een jachthond, geen pitbull. Deze mevrouw heb ik ook nogal onvriendelijk verzocht om mijn hond los te laten....

Nou ja, akelige gebeurtenis, dat is duidelijk. Ik ben nog steeds van slag (en de manlief en de hondjes ook).
Mensen zien een hond die een kat vermoord en weten of begrijpen verder ook niet dat ze simpelweg een prooi heeft. Lijkt me erg traumatisch om te zien voor jou en ook voor hen. Ik zou zeker een muilkorf nemen gewoon zodat je het nooit meer hoeft mee te maken. Je ziet hoe rot dit kan ziin. Kat dood jullie van slag hond gewond bijna een verkeersongeval... ik zou het doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door