Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
Siberienne schreef:Sorry! :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Wij waren vanochtend aan het wandelen in de Meinweg (nou ja, wandelen... ik had een husky in de sleurstand die daar niet uit te brengen was, dus ik ben eigenlijk meer 1,5 uur door het bos gesleurd.... )

Maar goed, we hadden geen camera bij ons maar ik moest ineens denken aan mijn vorige husky, Janouk, foto is genomen bij een ven waar we nu ook langs kwamen:

meinweg2010_janouk.JPG

De foto is alweer van 7 jaar geleden, hij is alweer 5 jaar dood. Wat vliegt de tijd...
Wat een mooie foto! :smitten:
Hij kijkt alsof hij iets heel interessants leest :)

Je bent echt een enorme paddestoel tegengekomen, zo'n grote heb ik nog nooit gezien :o
Door zurca
Dat is een reuzenbovist ;)
Nou ik heb mij rot zitten staren op "het zoekplaatje" maar ziet niets :P

Edit oh wacht... vooraan ziet ik iets bruins...een paaltje of toch een haas/konijn?
Door Tanna
eelke schreef:Zo af en toe zoeken we de grenzen van het leven op, en soms gaan we er zelfs overheen!

Afbeelding
Een straatje waar geen hond ;) mag komen, hoe krijg je die terrasjes dan vol? Trouwens, je hebt een heel ander ras, dus het geldt niet voor jullie!
Door Siberienne
zurca schreef:Dat is een reuzenbovist ;)
Nou ik heb mij rot zitten staren op "het zoekplaatje" maar ziet niets :P

Edit oh wacht... vooraan ziet ik iets bruins...een paaltje of toch een haas/konijn?

Too heeft gelijk; hertje!

Dank voor de naam vd paddo !! Leuk om te weten, had ze hier nog niet eerder gezien.
IMG_2879.JPG
IMG_2879.JPG (711.75 KiB) 2564 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Siberienne op do 27 jul 2017, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Too
Siberienne schreef:
Scherp gespot! Mooie oren he? ;D
YESSS :rock:
T is er zo een die pas ziet als je al wegklikt
In het echt moet ik beesten zowat overrijden voor ik ze zie

Tegenwoordig fiets ik s ochtends best vroeg langs/door een natuurgebieden en boomgaarden en dan kom ik om half zeven al met mijn scorekaart aan :
"1lepelaar (YESSS! ) veel lelijke jonge eendjes, 1 stukke egel, leuk joh.. vinkjes, een boel domme konijntjes op het pad, 1 haas naast het fietspad ( die dacht dattie onzichtbaar was ) en deze keer geen dikke buizerd"..... mijn collega vind me een beetje vermoeiend ;D
Door Siberienne
Too schreef:YESSS :rock:
T is er zo een die pas ziet als je al wegklikt
In het echt moet ik beesten zowat overrijden voor ik ze zie

Tegenwoordig fiets ik s ochtends best vroeg langs/door een natuurgebieden en boomgaarden en dan kom ik om half zeven al met mijn scorekaart aan :
"1lepelaar (YESSS! ) veel lelijke jonge eendjes, 1 stukke egel, leuk joh.. vinkjes, een boel domme konijntjes op het pad, 1 haas naast het fietspad ( die dacht dattie onzichtbaar was ) en deze keer geen dikke buizerd"..... mijn collega vind me een beetje vermoeiend ;D
Ooooh zou jou wel als collega willen hebben !! :biggrin2: :biggrin2: Zo leuk dat spotten wat er allemaal zit onderweg. Ik kan daar echt van genieten. In het natuurgebiedje waar ik altijd wandel met de mannen zitten een bijna witte buizerd. Kan ik ook helemaal vrolijk van worden als ik die heb gezien bv. Of als de groene specht weer op 'zijn' plek zat.
Lepelaar, gaaf hoor! Die zie je hier bijna nooit.
Door -Annemarie-
- pien - schreef:Aahhh :smitten:

Wat een grote wijnbes :o De onze is nog maar een puppy...even opzoeken hoe hoog die kan worden, want dan staat de onze (die Annemarie heet :biggrin2: ) misschien op de verkeerde plek...
Die van ons staat al een jaar of tien denk ik, gekregen als stekje.

Succes met jouw Annemarie. :-*
Door - pien -
-Annemarie- schreef:Die van ons staat al een jaar of tien denk ik, gekregen als stekje.

Succes met jouw Annemarie. :-*
Dankjewel!
Ik ontdekte hele grote slierten van de wijnbes (achter de andere planten) dus ze doet het heel goed!
Alleen even zorgen dat ze zich aan de muur kan hechten en dan hoop ik volgend jaar te kunnen oogsten :)
Door -Annemarie-
- pien - schreef:Dankjewel!
Ik ontdekte hele grote slierten van de wijnbes (achter de andere planten) dus ze doet het heel goed!
Alleen even zorgen dat ze zich aan de muur kan hechten en dan hoop ik volgend jaar te kunnen oogsten :)
Wij hebben een steun gemaakt om de takken langs te leiden. Ze hechten helaas niet vanzelf aan de muur.
Door - pien -
-Annemarie- schreef:Wij hebben een steun gemaakt om de takken langs te leiden. Ze hechten helaas niet vanzelf aan de muur.
Ja precies! Ik denk zelfs dat ze op een andere plek komt waar gaas tegen de schutting kan zodat we d'r vast kunnen maken en ze de hoogte in kan :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door