Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Lique, wat sneu van de kat. :'( Hoop dat de rooie weer een beetje bijkomt. :)
Eelke, succes met de auto. Jammer dat je niet in het Noorden aangekomen bent! :(

Ik was zojuist net te laat om boven de ramen dicht te doen. Lekkere plensbui hier. ::)
Door Border Bandit
Mijn moeder heeft vanmiddag naar het appartementje gekeken. Ondanks dat ze niks kan overzien heeft ze toch besloten dat ze daar wil gaan wonen.
Ik heb veel foto's doorgemaild gekregen. Ik heb er zo'n verdriet van te bedenken dat mijn moeder daar moet wonen. Oud en klein. Echt vreselijk klein!
Wat nu haar woonkamer is, is straks haar hele appartement. Er kunnen nauwelijks meubels in. (afgezien van een tafel, bank en tv-meubel).
Zo erg!!

En dan te bedenken hoe mooi, ruim en vooral nieuw ze bij mij in de buurt kan wonen...
Door zurca
Ach Angelique, wat triest van Poes :-\
Wel fijn dat die Rooie weer thuis gekomen is, hij ziet er op de foto inderdaad niet heel florissant uit. Hopelijk knapt hij weer op nu hij weer komt eten :-*

@ Border Bandit, wat een moeilijke situatie. Ik hoop dat alles toch wat beter uit zal pakken dan je nu van te voren verwacht :bigarmhug:
Door Fenixjuh
Pffff... Ik werk teveel.. Ik wilde meer gaan werken, natuurlijk lang thuis gezeten ivm mislukte studie, wilde me graag bewijzen tegenover VL en toen collega wegging, mocht ik meer werken.. Maar ik vind het niet meer leuk!!
Dus vandaag gesprek gehad: positief: ik ga in elk geval de uren die ik werk betaald krijgen (ze geloofden gewoon niet dat ik tot kwart voor 6 werk en vonden dat ik gewoon tot 5 uur betaald kon worden, terwijl altijd half 6 de afspraak was >:( ) maar nou wel gespeeld om mijn geweten dat er voor mij iemand is gekozen die bij mijn wenselijke uren pasten, dus nog steeds 4 dagen.... Ik kijk het even tot na de vakantie aan, maar ik ga dit echt niet op langere termijn trekken... :'(
Door Kaela
Ziekjes op mijn roostervrije dag. En ziek op de bank liggen zonder zorgzaam zwart neusje en een overdosis harige knuffels is heel confronterend en verdrietig.
Door Siberienne
Kaela schreef:Ziekjes op mijn roostervrije dag. En ziek op de bank liggen zonder zorgzaam zwart neusje en een overdosis harige knuffels is heel confronterend en verdrietig.

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Sterkte Karin!

Mijn 'burn-out hoofdpijn' is terug na gesprek met de interne coach vh ziekenhuis afgelopen maandag. Was niet heel fijn gesprek. Dat thuis zitten zonder perspectief op hoe nu verder sloopt me. Vandaag bedrijfsarts, hopelijk gaat die ingrijpen.
Door Kim_S
Kaela schreef:Ziekjes op mijn roostervrije dag. En ziek op de bank liggen zonder zorgzaam zwart neusje en een overdosis harige knuffels is heel confronterend en verdrietig.
Aai :-*
Door Kim_S
Siberienne schreef::bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Sterkte Karin!

Mijn 'burn-out hoofdpijn' is terug na gesprek met de interne coach vh ziekenhuis afgelopen maandag. Was niet heel fijn gesprek. Dat thuis zitten zonder perspectief op hoe nu verder sloopt me. Vandaag bedrijfsarts, hopelijk gaat die ingrijpen.
Niet leuk! Knuffel :-*
Door Border Bandit
Kaela, heel veel sterkte. Op zo'n moment komt het extra hard aan he? :( Bah! :bigarmhug:

Sieberienne, het zit je ook niet mee hoor! Wat vervelend zeg!
Je zou toch verwachten dat ze inmiddels weten hoe om te gaan met een burn-out.
Ik duim dat de bedrijfsarts je wél kan helpen! :-*

Daarnet kwam ik een labrador en jachthond tegen. Ze gingen lekker spelen. Hoor ik de eigenaar van de jachthond vertellen dat hij giardia heeft, dat het besmettelijk is voor pups, oude en zieke honden.
Dan vraag ik me af waarom je hem los laat lopen en met honden laat spelen. :o
Door Siberienne
Hoort niet in klaagtopic maar juist uitermate fijn gesprek met bedrijfsarts. Steun en duidelijkheid. Morgen weer gesprek ook met de manager. 10 ton lichter. Dank voor jullie steun.
Door Fioon
Siberienne schreef:Hoort niet in klaagtopic maar juist uitermate fijn gesprek met bedrijfsarts. Steun en duidelijkheid. Morgen weer gesprek ook met de manager. 10 ton lichter. Dank voor jullie steun.
wat fijn voor je! is de bedrijfsarts ook bij dat gesprek morgen?
Door Kaela
Siberienne schreef:Hoort niet in klaagtopic maar juist uitermate fijn gesprek met bedrijfsarts. Steun en duidelijkheid. Morgen weer gesprek ook met de manager. 10 ton lichter. Dank voor jullie steun.
Oh wat fijn! Hopelijk zet deze lijn zich voort!

OT: wel wat opgeknapt, maar nog erg gammel. Even lopend naar de jumbo, omdat thuis op de bank liggen toch wel voor aanhoudend verdriet zorgt. Normaal helpt het als ik dan rustig wat ga doen. Dan denk ik er wel over na enzo, maar komt het niet zo hard binnen. Nu heb ik weinig keus. Anyway, op de heenweg de ene buren van verderop en op de terugweg de buurman met de vraag wat er met Oscar was.
Nou ja, het was toch wel fijn er even uit te zijn. Nu maar weer op standje apegapen.
Door Siberienne
Ja, de bedrijfsarts is er morgen bij, dat is wel fijn en ik heb goede hoop dat er iig meer duidelijkheid komt.

@kaela; spot zegt gedag en geeft je even een bankknuffeltje. Hij weet dat hij Oscar niet kan vervangen maar hoopt dat het beetje troost
IMG_2587.JPG
IMG_2587.JPG (743.4 KiB) 2763 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door