Eelke, succes met de auto. Jammer dat je niet in het Noorden aangekomen bent!

Ik was zojuist net te laat om boven de ramen dicht te doen. Lekkere plensbui hier.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef:Ziekjes op mijn roostervrije dag. En ziek op de bank liggen zonder zorgzaam zwart neusje en een overdosis harige knuffels is heel confronterend en verdrietig.
Kaela schreef:Ziekjes op mijn roostervrije dag. En ziek op de bank liggen zonder zorgzaam zwart neusje en een overdosis harige knuffels is heel confronterend en verdrietig.Aai
Siberienne schreef:Niet leuk! Knuffel![]()
![]()
![]()
Sterkte Karin!
Mijn 'burn-out hoofdpijn' is terug na gesprek met de interne coach vh ziekenhuis afgelopen maandag. Was niet heel fijn gesprek. Dat thuis zitten zonder perspectief op hoe nu verder sloopt me. Vandaag bedrijfsarts, hopelijk gaat die ingrijpen.
Siberienne schreef:Hoort niet in klaagtopic maar juist uitermate fijn gesprek met bedrijfsarts. Steun en duidelijkheid. Morgen weer gesprek ook met de manager. 10 ton lichter. Dank voor jullie steun.wat fijn voor je! is de bedrijfsarts ook bij dat gesprek morgen?
Siberienne schreef:Hoort niet in klaagtopic maar juist uitermate fijn gesprek met bedrijfsarts. Steun en duidelijkheid. Morgen weer gesprek ook met de manager. 10 ton lichter. Dank voor jullie steun.Oh wat fijn! Hopelijk zet deze lijn zich voort!