Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Jihaaa we hebben hem. Met een beetje au de laatste keer mijn berlingo op slot gedaan, en omgeruild voor de i30. Hij rijdt fijn en Joep vind hem ook oké. Vuurdopen gedaan, Joep lekker laten zwemmen die zich erna droog schudde in de auto en door de mc drive geweest. Helemaal blij.
Door eelke
dinky89 schreef:Hopelijk veel kilometers zonder problemen Eelke!
Ik hoop het ook! Hij is 5 dus ik verwacht nog even geen problemen. En anders zit er in ieder geval hyundai pech-service bij ;D
Door Angelique
eelke schreef:Jihaaa we hebben hem. Met een beetje au de laatste keer mijn berlingo op slot gedaan, en omgeruild voor de i30. Hij rijdt fijn en Joep vind hem ook oké. Vuurdopen gedaan, Joep lekker laten zwemmen die zich erna droog schudde in de auto en door de mc drive geweest. Helemaal blij.

Klinkt helemaal goed! Veel plezier met je Koreaan Afbeelding
Door -Annemarie-
Veel plezier met de auto, Eelke! :thumbsupup:

Mijn lenzen zijn aangepast om beter te kunnen lezen zonder leesbril. Het ene oog wordt voor veraf kijken, het andere om te lezen. En dan maken je hersenen er één geheel van. Of zoiets. ;D
Nu moet ik zeggen dat ik voor het eerst in maanden weer achter de laptop zit zonder leesbril, dus het werkt. Maar het is wel even wennen. :-\
Door dinky89
Die automatische correctie in de hersenen ken ik wel van de keer dat ik een lens kwijt was en ik dus maar 1 lens in had. Dan zag ik gewoon scherp tot dat mijn haar voor het oog met lens kwam, dan zag ik ineens niet meer scherp ;D
Door - pien -
-Annemarie- schreef:Veel plezier met de auto, Eelke! :thumbsupup:

Mijn lenzen zijn aangepast om beter te kunnen lezen zonder leesbril. Het ene oog wordt voor veraf kijken, het andere om te lezen. En dan maken je hersenen er één geheel van. Of zoiets. ;D
Nu moet ik zeggen dat ik voor het eerst in maanden weer achter de laptop zit zonder leesbril, dus het werkt. Maar het is wel even wennen. :-\
Dat was ook eerst misschien een optie bij mijn implantaten maar niet iedereen kan daar mee uit de voeten. Dus maar niet op gegokt.
Denk jij dat het echt went voor jou?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door