hoihoi,
ik ben nieuw hier, ik woon in hapert.
ik wil ook eens wat gaan kijken....
Moderator: Charlie Angel
Heutink schreef:Doet er hier roevallig nog iemand mee met Nadia's runderproducten of wil iemand dat toevallig nog maar is 10 kg teveel?Ik zou best lippen willen, maar geen 10 kilo.
Doranto schreef:hoi Koowl. Ik heb je toegevoegd aan het lijstje.Topper, dank je wel! Ik ga het in de gaten houden. Er wordt dus groot ingekocht en wordt dit dan opgehaald door iedereen of wel gewoon gebracht in het algemeen?
Als je mee wilt doen met een lijntje, dan kun je het beste de rubriek "Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats" in de gaten houden. Mochten de verpakkingen die daar aangeboden worden voor jou te groot zijn, kun je altijd vragen of er iemand met jou een verpakking wilt delen. In de lijst op pagina 1 kun je zien wie er bij jou in de buurt woont.
Als er iets onduidelijk is of je begrijpt het niet goed, dan kun je altijd gerust in het betreffende topic vragen stellen.![]()
Succes!
koowl schreef:Topper, dank je wel! Ik ga het in de gaten houden. Er wordt dus groot ingekocht en wordt dit dan opgehaald door iedereen of wel gewoon gebracht in het algemeen?De topics ontstaan doordat het voordeliger is om groot in te kopen. Iedereen die mee wil doen, kan dat dan in het topic aangeven. Soms gaat degene die het topic geopend heeft de bestelling zelf bij de leverancier ophalen en op de terugweg kunnen er dan, als diegene dat wil, stopplaatsen ingelast worden waar de medebestellers hun bestelling af kunnen halen.
Bestaat er ook een facebook groep van barfplaats? Daar zit ik net iets vaker op.. of een handige app voor het forum?
Groetjes en bedankt voor je antwoord,
Nicole.