Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
Pauline schreef:Bah Mieke..., wat naar. Wanneer komen ze terug?

Eelke vitamine B en D tekort kan zulke uiteenlopende klachten geven, fijn dat het gevonden is en dat het wat voor je doet.

Mijn 3-uur-geborrelde-gecondenseerde-melk-blikjes zijn gelukt. Morgenvroeg krijg ik tussen 8 en 9 uur Nynke en Rik op bezoek en die mogen proefeten! En ik heb daarnet mezelf tegen Eddie horen zeggen dat ik volgend jaar in ga schrijven voor de Vierdaagse van Nijmegen. :-X :-X :-X
Donderdag komen ze terug,

Maar wat stoer Pauline de vierdaagse! Het idee alleen al!! Je zal wel verbaast van jezelf zijn geweest toen je jezelf dat hoorde zeggen :biggrin2:
Door Pauline
Mieke L. schreef:Donderdag komen ze terug,

Maar wat stoer Pauline de vierdaagse! Het idee alleen al!! Je zal wel verbaast van jezelf zijn geweest toen je jezelf dat hoorde zeggen :biggrin2:
Oké dat duurt nog wel een aantal dagen! Hoop dat het goed verloopt. :-*

Nou het viel wel mee. In de afgelopen 3 jaar heb ik totaal geen kans gezien om te trainen, want Joep was uiteraard volledig afhankelijk van mij en kon gewoonweg niet goed zonder me. Dus regelmatig trainen en dan heb ik het over zeker 3x per week 2-3 uur achterelkaar zat er gewoon niet in. Joris is daarentegen veel makkelijker, die zal het allemaal een worst zijn als hij maar uitgeweest is. Ik begin in september met 3x per week 2 uur extra lopen en dan gaan we het langzaam opbouwen en zien hoever ik kom en of ik het ga redden. :biggrin2:
Door El_Kato
Kaela schreef:Ik gebruik My Fitness Pall. Bevalt ook wel goed. Als ie iets niet kent kun je streepjescodes scannen en dan heeft ie alsnog alle info van het product. Ik vind streepjescodes scannen leuk ;D
Die ga ik ook opzoeken! Ik vind scannen denk ik ook leuk ;D

Oooh bizar zeg de aardbeving op Kos, wist helemaal niet dat dat in een aardbevingsgebied ligt :o Gelukkig zijn ze ongedeerd en heb je cntact met ze!
Door Pauline
:-[ :-[ :-[ Al teruggefloten, ben nog niet eens begonnen, was nog maar een voornemen.... Fysio zegt: NEE!!! Met mijn "afwijking" is 4x40 km heel erg onverstandig. Ik heb zo snel peesontstekingen dat ze dat niet ziet zitten. Gulden middenweg...., Apeldoorn! 4x 20 km.
Door smulpaap
Zo weer even nieuws van ons . De kleine meid is stabiel . Maar nog kwetsbaar , gezien de andere klachten . Om die reden is er dus een langere z-huisopname . Niet leuk , maar wel het beste . Verder tellen we de dagen af , zoonlief krijgt de MRI pas einde Juli en dan maar hopen op een voorspoedige uitslag
En dank jullie wel voor jullie medeleven en lieve berichtjes :-* ;)
Verder kregen we vandaag een afschuwelijk bericht van de fokker van Thara . (We hebben leuk en intensief contact over het wel en wee rondom Thara ) Thara haar zusje is overleden .
Het arme ding is bezweken aan de bijwerkingen van de L 4 -enting :-X :'( Fokker had de pupkopers nog uitgebreide info gegeven over enten op maat /titeren , risico L 4 enting ....
Maar deze eigenaren hadden toch de keuze gemaakt om de L 4 wel te geven
Door smulpaap
dinky89 schreef:Fijn dat de situatie op dit moment stabiel is smulpaap :-*
Wat vreselijk dat het zusje van Thara is overleden aan deze enting :'(
Ja , afschuwelijk . Na drie dagen restte alleen de spuit nog . Organen helemaal naar de verdommenis
Er is sectie verricht
Door -Annemarie-
smulpaap schreef:Ja , afschuwelijk . Na drie dagen restte alleen de spuit nog . Organen helemaal naar de verdommenis
Er is sectie verricht
Wat afschuwelijk! :'(

Is dit direct te herleiden tot de vaccinatie, volgens de dierenarts? Ik neem aan dat het dan wel ergens gemeld wordt. Voor in het rijtje nare bijwerkingen. :-X :'(
Door smulpaap
-Annemarie- schreef:Wat afschuwelijk! :'(

Is dit direct te herleiden tot de vaccinatie, volgens de dierenarts? Ik neem aan dat het dan wel ergens gemeld wordt. Voor in het rijtje nare bijwerkingen. :-X :'(
Ja . Er waren uiteindelijk meerdere artsen die zich ermee gingen bemoeien , er lopen nog gesprekken met fabrikanten ( dit doet de fokker ) Maar dat gaat uiteraard niet van de vlotte ( je weet hoe dat gaat :-X )
En uiteindelijk moesten de artsen na sectie toegeven dat dit toch echt de vaccinatie was
Door Aprilsnow
smulpaap schreef:Ja . Er waren uiteindelijk meerdere artsen die zich ermee gingen bemoeien , er lopen nog gesprekken met fabrikanten ( dit doet de fokker ) Maar dat gaat uiteraard niet van de vlotte ( je weet hoe dat gaat :-X )
En uiteindelijk moesten de artsen na sectie toegeven dat dit toch echt de vaccinatie was
Pffff :-X
Door Spikkelneus
smulpaap schreef:Ja . Er waren uiteindelijk meerdere artsen die zich ermee gingen bemoeien , er lopen nog gesprekken met fabrikanten ( dit doet de fokker ) Maar dat gaat uiteraard niet van de vlotte ( je weet hoe dat gaat :-X )
Allemachtig! En dan te bedenken dat er elke dag honderden honden dat vaccin krijgen. Je houdt je hart vast.... brrrrr.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door