Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Nou, dat denk ik ook elke keer bij baantje 16 ofzo, maar dan krijg je ineens de slag te pakken en gaat het eigenlijk wel. Ik vind het wel fijn, ben nu 4 keer geweest. De eerste keer haalde ik 42 baantjes in 5 kwartier, afgelopen woensdag 54 baantjes in een uur. Dus gewoon ook snel vooruitgang. Daarom had ik er vandaag ook zeker 56 willen doen eigenlijk.Wat grappig, ik ben sinds kort ook aan het zwemmen geslagen.
Tis ook gewoon goed voor heel je lijf en houding. Ik merk met lopen nu zelfs al wat verschil, wat meer kracht al. En voor mijn schouders is het fijn want die gaan altijd snel vast zitten, met zwemmen gebruik je die spieren goed op een ontspannen manier. Heel je lijf wordt er soepel van.
En ik heb een nieuw badpak gekocht (ik had een bikini short broekje, en die bleef niet goed hangen als je een beetje snel gaat) en die vind ik leuk maar die kan je echt alleen aan als je naar een zwembad gaat
dus dan moet ik wel gaan he.
El_Kato schreef:Mag ik vragen welke app je gebruiktZeker mag dat.
Mieke L. schreef:Zoonlief en zijn vriendin zitten op Kos. Was zware aardbeving daar. Zij zijn gelukkig oké. Wel minstens 2 doden en gewonden daar gevallen. Voorlopig blijven ze buiten.Krimmeneel Mieke
El_Kato schreef:Mag ik vragen welke app je gebruiktIk gebruik My Fitness Pall. Bevalt ook wel goed. Als ie iets niet kent kun je streepjescodes scannen en dan heeft ie alsnog alle info van het product. Ik vind streepjescodes scannen leuk
Mieke L. schreef:Zoonlief en zijn vriendin zitten op Kos. Was zware aardbeving daar. Zij zijn gelukkig oké. Wel minstens 2 doden en gewonden daar gevallen. Voorlopig blijven ze buiten.Oef, dat is heel spannend. Ik duim voor geen naschokken. Wanneer komen ze terug?
eelke schreef:Oef, dat is heel spannend. Ik duim voor geen naschokken. Wanneer komen ze terug?Ja ik heb geen oog dicht gedaan vannacht. Heb gelukkig regelmatig contact met ze via whatsapp. Donderdag komen ze terug. Er zijn behoorlijke naschokken geweest nu nog wel geloof ik. Laatste keer dat ik ze sprak hadden ze nog geen contact met reisbureau gehad. Dus we zien wel hoe verder.
Mieke L. schreef: Ja ik heb geen oog dicht gedaan vannacht. Heb gelukkig regelmatig contact met ze via whatsapp. Donderdag komen ze terug. Er zijn behoorlijke naschokken geweest nu nog wel geloof ik. Laatste keer dat ik ze sprak hadden ze nog geen contact met reisbureau gehad. Dus we zien wel hoe verder.Ja snap ik! Willen ze eerder terug als dat kan?
Mieke L. schreef:Jeetje Eelke wat fijn dat die tabletten dan zo goed helpen. Maar bizar dat het zo'n verschil maakt! Had je dat maar eerder geweten!!Ja beetje dubbel, had ik het maar eerder geweten, maar ook wel fijn, want na onderzoeken en meerdere artsen kwam er geen ander probleem, en dus ook geen oplossing naar voren. Tot deze arts toch nog een keer bloed wilde prikken. Dus dan is dit toch wel een simpele oplossing.
eelke schreef:Ja snap ik! Willen ze eerder terug als dat kan?Nou ik geloof niet dat ze eerder terug willen. Sowieso hebben ze nog niemand van Gogo hun reisbureau gesproken dus geen idee of dat überhaupt mogelijk is. Maar ik denk wel dat ze gewoon blijven (tot as donderdag dus) . Ze hadden alleen nog geen stromend water dus douchen en zo ging ook niet. We zullen zien hoe het verder verloopt.
Ja beetje dubbel, had ik het maar eerder geweten, maar ook wel fijn, want na onderzoeken en meerdere artsen kwam er geen ander probleem, en dus ook geen oplossing naar voren. Tot deze arts toch nog een keer bloed wilde prikken. Dus dan is dit toch wel een simpele oplossing.