Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Nou ja, dat is ingewikkeld voor je emoties.

Poes toch...heb je een idee waarom ze overleden is?
Door Angelique
eelke schreef:Nou ja, dat is ingewikkeld voor je emoties.

Poes toch...heb je een idee waarom ze overleden is?
Ik denk dat poes oud en op was. Zondagmiddag zat ze ineens hier op het terras (dat is in potentie dodelijk) en konden we haar oppakken en in een mandje leggen. Onder normale omstandigheden kon je haar tot op een meter benaderen. Er zat niet veel kat meer onder dat vachtje. Reageerde niet eens meer. Ze is in haar mandje verder gaan tukken en langzaam weggegleden. Denk dat haar idee was om onder een struikje te gaan liggen, maar dat ze compleet de weg kwijt is geweest. Ze komen in de tuin nooit in de buurt van het huis vanwege de honden.

Zo maar eens kijken hoe rooie erbij zit.
Door eelke
Ach, nou sterkte. Altijd zo naar dat beestjes dood gaan, ondanks dat jullie deze nog een mooi plekje gegeven hebben en ze oud en op enzo was. Gewoon nooit leuk. Hopelijk houd de rooie zich nog ff taai.
Door Angelique
Rooie is draadmager, maar ziet er an sich nog fris uit. Heeft wel iets aan zijn oor gehad, er lijkt gestold bloed daar in de vacht te zitten. Iig viel hij meteen grommend en spinnend op het aangedragen voer aan.
IMG_1632.JPG
IMG_1632.JPG (1.67 MiB) 2462 keer bekeken
Door pearlsofpassion
Jeetje Lique, wat gek... :???:
Hopelijk komt Rooie er nu helemaal door.
Wat jammer dat Poes plots zo slecht werd en overleden is.
Door dinky89
Wat een bizarre wending lique. Sterkte met het verlies en ik duim dat broer er doorheen zal komen!
Door eelke
Mijn auto is weeeeeeeeeeeeeeeeeeer stuk. Op de snelweg onderweg naar het hotel in groningen. Bij de pomp 5 kwartier op de anwb gewacht, die zei dat we terug naar huis mochten rijden maar absoluut niet verder. Naar de autogarage gaat dus niet lukken, dus straks komt de takelwagen hem halen.

Groningen wordt m niet meer, dus nu weer thuis. Ohhh ik baal er zo van!
Door Border Bandit
He Angelique, wat bijzonder. Sterkte met het verlies van Poes. Misschien een troost dat ze rustig en vredig in haar eigen mandje heengegaan is. :bigarmhug:
Rooie, eet maar lekker. Aankomen en opknappen en dan weer lekker van je leven genieten!! :-*

Oh, Eelke, dat is echt balen zeg!! Bah!
Dat je auto een keertje stuk gaat kan, maar onderhand krijg je er schoon genoeg van!
Door eelke
Juuuup. De 6e keer naar de garage in 3 maanden, waarvan 5 keer in de laatste maand. En hij is 15, dus dat was hij niet meer waard eigenlijk. Maar ja, dat weet je niet van te voren...
Door Ligaa
Sterkte Angelique! :(

Oh Eelke dat ken ik, zo vervelend, en zo'n dilemma. Ik heb vorig jaar oktober een Clio van '98 gekocht, niks dan ellende met dat ding en uiteindelijk na 4 maanden ingeruild voor minder dan de kosten van de laatste reparatie. Het was een goede keuze, maar wat een geld.. :-\
Door koekje
Lique, gecondoleerd met poes :-*
Ik vind broer er erg mager uitzien, op het enge af, maar dat hij zo'n honger had, is een goed teken.

Eelke, das mooi kut!
Wat gaan jullie nu doen? Fietsvakantie naar camping De Heide?
Door dinky89
Dat is wel flink balen Eelke :(

Kleine klaag: vl die al chaggi is sinds ik vermoeid thuis kwam uit het werk, mee wil wandelen maar eerst een potje Fifa moet winnen. Mannen >:(
Door Kaela
Och Eelke, wat een pech! Kan me voorstellen dat je enorm baalt. :bigarmhug:

@Angelique, fijn dat de rooie weer terug is. Hopelijk blijft ie nu thuis en sterkt ie weer aan. Jammer dat de poes is overleden, maar ze heeft het nog wel heel fijn bij jullie gehad en ze hoefde niet eenzaam te sterven.
Door Angelique
koekje schreef:Lique, gecondoleerd met poes :-*
Ik vind broer er erg mager uitzien, op het enge af, maar dat hij zo'n honger had, is een goed teken.

Hij ziet er ook creepy uit, die ander was dat ook, maar die zag er ook echt mottig bij en dat doet rooie niet. Hij had iig gezonde trek. Is tussendoor vandaag ook nog terug geweest om te eten. Zal zijn zus wel gemist hebben aangezien hij het jagen aan haar overliet.

Omdat er de laatste weken bijna niemand meer was met etenstijd heb ik er een schaal brokjes bijgezet, zodat er gegeten kon worden wanneer ze wilden. Iedere keer na een uur bemaaide kuikens of vlees weer wegkiepen was ook zowat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door