Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Radja
Ik heb ook genoten van Bauke :D , ik gunde het hem ook zo!

Mijn geluks momentje is dat ons plafond vandaag is gespackt door 2 Poolse mannen die fantastisch werk hebben geleverd en alles brandschoon achter hebben gelaten en ik geen keuken meer heb,moet aankomende dagen koken op mijn camping-kookstelletje,toch een beetje vakantiegevoel :cool:
Door Kim_S
In Zweden, in een fantastisch huis dat elke keer mooier wordt, alles uitgepakt, eindelijk in bed... En met een heel happy hondje naast me in een gekaapt biabed :smitten: :smitten: :smitten:
Door hannabelgje
Geniet van de vakantie Kim!
Vanmorgen droog de hond uitgelaten, daarna kwam het er met bakken uit. Door hevige regen naar Eindhoven gereden en toen ik parkeerde aan de rand van het centrum om op de fiets verder te gaan was het weer droog. De weergoden zijn lief voor me vandaag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door pluk
Scott z'n geluksmomentje: heerlijk in zee gezwommen en door de branding gerend

Die van mij: Scott is weer schoon geweekt, echt die buik was zwart :o

Die van de mensen op het strand: na drie kwartier gekef keerde de rust weer terug :biggrin2:
Door eelke
Mijn meneer is jarig. Hem veel te vroeg verrast met een kadootje en mee uit ontbijten genomen bij het onbeperkt eten restaurant. Echt iets voor mijn meneer ;D vandaag verjaardagsvisite over de vloer. Heel het huis hadden we al aan kant gemaakt en de tuin is ook weer netjes. Blij mee.

Verder hebben we natuurlijk nog steeds vakantie, en een hotelovernachting in groningen in de planning. Dag erna een zeehondjes kijk rondvaart en Joep mag overal gezellig mee. Ook veel zin in.

Dan nog een bbq organiseren voor onze vrienden ivm verjaardagen, we mogen de tap lenen dus dat is erg leuk. En volgende week ben ik jarig en dan komt alle familie.

En dan daarna is het hier braderie met allemaal leuke bandjes het hele weekend.

Ja, het leven is goed :)
Door koekje
Gefeliciteerd!
Hier wil de meneer ook nog eens naar het all you can eat restaurant :biggrin2:

Ik heb van die schattige kuikentjes!
Ik moest vanmiddag heel nodig naar de wc en had de kleinste kuikentjes op de bank liggen en ze waren wakker. Ik vroeg het grootste kuikentje om op te passen en dat wilde ze wel. Op de wc hoorde ik geen gebrul en toen ik terugkwam had F een paardje gekregen om mee te spelen en werd L geentertaind dmv gerammel met een sambabal bij zn gezicht.
Door eelke
Bedankt! Haha, ik ben met groningers aan het mailen, die noemen mij allemaal heer ;D Eelke is een friesche jongensnaam ::)

Koek, klinkt goed zeg! Gezapig, gemoedelijk enzo. Oh, ik kijk nu de rijdende rechter, bij ons in Berrege!
Door dinky89
eelke schreef:Bedankt! Haha, ik ben met groningers aan het mailen, die noemen mij allemaal heer ;D Eelke is een friesche jongensnaam ::)

Koek, klinkt goed zeg! Gezapig, gemoedelijk enzo. Oh, ik kijk nu de rijdende rechter, bij ons in Berrege!
Haha ja, het heeft voor mij ook even geduurd voordat de twijfel weg was welk geslacht jij had. Ik kende Eelke ook alleen als jongensnaam ::)
Zelfde heb ik bij de naam Anne, dat kan voor mij zowel man als vrouw zijn ;D

Geluksmoment: vakantie aangevraagd :D nu nog bedenken wat te doen :cool:
Door eelke
Haha ja en dan brouw ik ook nog eens bier. Heb al wat mannen van een forum aan de deur gehad om bier spullen uit te wisselen, die schrokken allemaal een beetje, help een vrouw!

Lekker he, vakantie.
Door pearlsofpassion
koekje schreef:Gefeliciteerd!
Hier wil de meneer ook nog eens naar het all you can eat restaurant :biggrin2:

Ik heb van die schattige kuikentjes!
Ik moest vanmiddag heel nodig naar de wc en had de kleinste kuikentjes op de bank liggen en ze waren wakker. Ik vroeg het grootste kuikentje om op te passen en dat wilde ze wel. Op de wc hoorde ik geen gebrul en toen ik terugkwam had F een paardje gekregen om mee te spelen en werd L geentertaind dmv gerammel met een sambabal bij zn gezicht.
Oh smelt-momentjes.
Heerlijk als ze zo mooi oppassen he. :smitten:
Ik heb Vincent al een aantal keren teruggevonden onder een berg speelgoed. :biggrin2:
Door dinky89
Nou duurt nog even voor ik de vakantie heb Eelke, 9 september pas ;)
Nu dus nog even door bikkelen in de zomer en als iedereen dan terug is heb ik lekker nog vakantie :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door