[quote="DimmChaya"]
Beste Lizzy
iklas dat je nog een vraag had over mijn menu en of ik andre ken Ik ken Andre uiteraard ik hebveen husky van hem gekregen en hij heeft me heel veel geleerd over de sledehondensport
hij doet jullie de groeten hij is erg druk het is nu het seizoen
In mijn menu geef ik ook rund gewoon vlees
maar inderdaad ook rundervet soms tot 60 % per maaltijd dit omdat ze daar hun energie uit halen granen geef ik helemaal niet en ook nooit gedaan eiwitten horen uit dierlijke producten te komen en niet uit plantaardige toch
Mijn menu lijkt op het eerste gezicht inderdaad niet afwisselend alleen varieer ik veel
netzoals voor mijn zelf weet ik vaak pas op de dag zelf wat ik ga eten
voor de honden weet ik wat ze moeten hebben over een bepaalde periode binnen deze periode ben ik erg flexcibel wolven en andre dieren die prooien eten bedenken naar mijn idee ook niet dat ze woensdag een konijn vangen en donderdag een kip
[/quote]Ik dacht al wel dat jij André zou kennen

. Zou je hem de hartelijke groetjes terug willen doen? Ik hoop hem weer een keer te spreken hier!
Voert André ook nog steeds graanvrij? Tja, graan levert energie, maar of het voer is voor de hond...? Ik voer zelf geen graan en ze hebben energie voor 10. Ik denk alleen wel dat veel mensen het niet kunnen betalen om hun sporthonden te voeren met eiwit/vet en geen koolhydraten.... Tis natuurlijk lekker goedkoop, graan...
Groetjes, Lizzy