Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
dinky89 schreef:Die spanning schreef je inderdaad al. Wel heel fijn dat ze nu ontspannen blik heeft :)
Heel begrijpelijk dat zeker je schoondochter vertrouwen terug moet krijgen en goed van haar dat ze in therapie is! Klinkt voor dit moment als goed onder controle met de professionele hulp :-*
Hoop dat je zoon en schoondochter spoedig weer in de Geniet modus weten te komen na deze angstige tijd.
Ja die therapie is echt nodig hoor . En hopelijk gaat het over een tijdje beter . dan is ze wat sterker
En dan verontschuldigen ze zich nog naar ons als opa en oma . Ze vinden het jammer dat we haar niet even vast kunnen houden
En dat is natuurlijk ook wel zo , maar dat komt wel weer hoor . Voor nu is het rust en dat is het allerbelangrijkste
Door Kaio
Fijn dat het ietsje beter gaat en dat ze lijken te weten waardoor dit allemaal komt. En wat moet dit zwaar zijn voor de ouders, goed dat ze extra hulp krijgt bij jet verwerken .
Door kira
Fijn dat het beter gaat met je kleindochter.

Hier een wat bijzonder weekje. Eerst de operatie van Bronwyn. Dat ging goed en zoals tot op heden altijd gaat het herstel zoals we willen. Terwijl we nog niet uitgerust waren van het slapen bij Bronwyn werd opeens Arie, die niet bij ons woont, heel ziek. Ze is opgenomen in de kliniek en geopereerd, inmiddels weer in haar eigen huis. Ze was sceptisch door een bmo, was al zo slecht dat ze eerst gespoeld moest worden, maar onderwijl moest er ook rap geopereerd worden omdat het op knappen stond, het was allemaal kantje boord en ze is nog steeds in een zone waarin we niet mogen juichen (maar naar omstandigheden gaat het wel goed en wij hebben goede hoop het blijft gewoon een stijgende lijn). Dus heel veel keren in het dierenziekenhuis geweest en volgende week ook nog weer controles. Gisteren vervolgens mijn eerste keer een jachtproef gelopen, niet met eigen hond, maar met leenhond. Een heel leuke ervaring. Vandaag doen we bijkomen en onderwijl kijken we filmpjes van onze toekomstige pup.
Door Kaela
Jullie hebben het flink voor de kiezen gekregen deze week dames. Gelukkig gaat het met iedereen weer de goede kant op, zulke avonturen zijn niets lollig.

OT: het hele weekend aan het verven geweest bij de schoonouders. Flink wat kunnen doen, dus naar verhouding ook een flink gammel lijf. Bij thuiskomst was het boek van Oscar gebracht. Die is prachtig geworden, maar ja, dat kan ook niet anders met een paar honderd keer onze kanjer er in :'( . Zo even in bad. Goed voor het lijf en voor het koppie.
Door smulpaap
En het is weer foute boel met onze kleindochter :-\ Gelukkig geen ademstilstand , maar wel verhoging en enorme onrust . Niet kunnen slapen ... morgen weer naar het ziekenhuis
Manlief waakt er vannacht , dan kunnen zij weer even bijtanken . Die twee zijn aan het einde van hun latijn . Ik kom er nu net weer vandaan , het breekt mijn eigen moederhart ook
Dan zit je met je eigen volwassen zoon , bij me op schoot , en zo enorm verdrietig
Door -Annemarie-
smulpaap schreef:En het is weer foute boel met onze kleindochter :-\ Gelukkig geen ademstilstand , maar wel verhoging en enorme onrust . Niet kunnen slapen ... morgen weer naar het ziekenhuis
Manlief waakt er vannacht , dan kunnen zij weer even bijtanken . Die twee zijn aan het einde van hun latijn . Ik kom er nu net weer vandaan , het breekt mijn eigen moederhart ook
Dan zit je met je eigen volwassen zoon , bij me op schoot , en zo enorm verdrietig
Wat een zorgen weer! Heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal. :( :bigarmhug:
Door Siberienne
smulpaap schreef:En het is weer foute boel met onze kleindochter :-\ Gelukkig geen ademstilstand , maar wel verhoging en enorme onrust . Niet kunnen slapen ... morgen weer naar het ziekenhuis
He bah wat naar allemaal. Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
:bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door