Thanks pearsofpassion en Lizzy
Lizzy schreef:Waarom zou je zoveel eieren in de week willen geven? (10 per week). .
volgens mij is het verkeerd begrepen ik wil absoluut niet zoveel eieren voeren, ik heb me altijd netjes aan de 2 eieren in we week gehouden met hun(ik wil alleen niet dat ze iets te kort komen in mijn menu en misschien is er door de jaren heen iets veranderd ,maar ben door iemand in verwarring gebracht en zoek dan weer naar de zekerheid)
Ik zag op( fb ik voer vers) iemand die een filmpje er op zette en zijn hond zoveel eieren voerde dus ik reageerde dat ik dat best veel vond en er werd bevestigd dat je er veel meer eieren mag voeren en dat dit erg goed is voor de honden,
bij mijn weten was dat niet , ik wist wel beter ,maar ik kreeg veell argumenten en linken waar het wel stond , daarop ben ik gaan lezen want sta altijd open voor mensen die meer ook ervaring hebben maar pas nooit iets toe tot ik zekerheid heb met in mijn achterhoofd dat ik altijd terug val op barfplaats en niet allerlei sites ga handhaven
De persoon vertelde ook op barfplaats de info te halen en dat dit daar ook stond
Oke dan ga ik op zoek want ik wil het goed doen maar ga dat niet klakkeloos aan nemen, en na alles te hebben gelezen heb ik gemeld dat ik overal in de menu's hier ook ongeveer 2 eieren zie staan
ik ben hier gaan zoeken want ik wil graag op safe met mijn menu , kon niet voldoende vinden dus vandaar mijn vraag voor mijn eigen zekerheid
mijn reuen wegen 36 en 40 kg ,
maar heb nu de bevestiging dat ik toch goed bezig ben, en ga absoluut niets veranderen aan mijn menu
Heel erg bedankt (top)