echt een beetje jammer
En dat de buitendeuren dicht moeten wegens onvoorstelbaar gore luchten.. riolering is weer s verstopt, er drijft weer vanalles over het pad yukk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Tijn, van de serious request nagellak actie, is overleden. Eigenlijk zou dat gewoon niet moeten mogen, dat mensen zo jong al dood gaan.Dat zou inderdaad niet moeten mogen..... in het jaar dat hij 7 zou worden overleden om 7 uur op 7-7-'17.......Toch heeft hij een onuitwisbare indruk gemaakt op deze wereld door geld in te zamelen zodat anderen ouder mogen worden. Hij zou vorig jaar mei niet langer dan een jaar te leven hebben, heeft het toch nog tot juli weten te redden. Maar eigenlijk heeft hij zichzelf onsterfelijk gemaakt met zijn actie.
Border Bandit schreef: Mijn klacht van vandaag: mijn moeder gaat definitief verhuizen. Ze heeft geen flauw idee hoe het leven daar zou zijn, maar de gelooft de mooie verhaaltjes. Ik heb gevraagd hoe het daar is en mijn moeder kennende gaat ze daar niet gelukkig worden. Ik heb er zo'n verdriet van. Maar het is haar keuze en daar kan ik niks aan doen.Wat naar dat de verhuizing toch doorgang gaat vinden
Bij mij in de buurt kan ze ook wonen. Kleinschalig en met veel zorg. Indien de zorg te weinig is, kan ik bijspringen. Waar ze nu heen wil is niemand om bij te springen.
Vreselijk!
Siberienne schreef:ik zit weer thuis. Slapeloos, hoofdpijn en bijna niet kunnen eten. Reintegreren is echt niet makkelijk. En al helemaal niet als je verwijten krijgt die je niet kan plaatsen. Want als ik nu dus aangeef dat iets niet loopt voor mij, krijg ik terug dat ik niet kan samenwerken. En dat ik altijd mijn zin wil hebben.Sommige mensen
En als blijkt dat je reïntegratie begeleider gesprekken gezellig doorbrief aan zijn collega's. Altijd gedacht dat de inhoud van die gesprekken vertrouwelijk hoort te zijn. Ook de interne coach blijkt gesprekken niet als vertrouwelijk te beschouwen terwijl ik dacht dat dat wel zo was. En terwijl mijn reintegratie begeleider en die coach in conflict liggen.
dinky89 schreef:Jezelf eindelijk zover hebben om tijdens werkoverleg aan te kaarten dat het qua energie niet zo goed gaat, blijkt het overleg te worden omgegooid naar (alweerSterkte Dinky! Lastig he? Pas goec op jezelf!) verandering van projectbeheersing.....
Oftewel er was deze keer geen ruimte voor hulpvraag. Hopelijk krijg ik mezelf zover dat ik het morgen weet aan te kaarten tijdens gesprek (dat afgelopen vrijdag zou zijn maar weer is verplaatst).
Kaela schreef:Eerste klaag: het topic was naar de tweede pagina gezakt. Dat kan niet hoor, we benne toch Nederlanders!!!Doe ik met je mee; vet dapper een 11 baden kaart gekocht, voor dat ene zwembad niet zo in de buurt want daar kun je 3 keer per dag banen zwemmen, handig, dan moet het wel te plannen zijn rondom mijn (avond) werk. Hebben ze vanaf volgende week een zomervakantieschema en zijn ze bijna alleen maar savonds open. Ja en zondag om kwart voor 9. Pffft.
Tweede klaag, de echte: Otje houdt ons "fijn" in het ritme. Mevrouw heeft blaasontsteking (dat durf ik na tig keer wel zo te stellen), dus we mogen weer richting dierenarts. Sneu voor de kleine poezendame en nou ook niet bepaald het leukste voor ons.
eelke schreef:Doe ik met je mee; vet dapper een 11 baden kaart gekocht, voor dat ene zwembad niet zo in de buurt want daar kun je 3 keer per dag banen zwemmen, handig, dan moet het wel te plannen zijn rondom mijn (avond) werk. Hebben ze vanaf volgende week een zomervakantieschema en zijn ze bijna alleen maar savonds open. Ja en zondag om kwart voor 9. Pffft.Nou ja zeg, dat is niet aardig. Maar zomerschema duurt hopelijk niet al te lang?![]()
Ottepetot, doe eens niet! Hoe kom je daar nu steeds aan?
Kaela schreef:Nou ja zeg, dat is niet aardig. Maar zomerschema duurt hopelijk niet al te lang?Eind augustus, de zomervakantie zeg maar. Heb ik weer. Begin ik ook eens aan een sport
Wisten we dat maar. Niets helpt, het komt steeds weer terug. Krijg er een sik van en Otje zelf ook.