Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Kaela schreef:Ik kondig mijn geluksmomentje vast aan: Vanavond, zo tussen 20.00 en 22.00 in het Goffertpark in Nijmegen.
Dan zwaai ik even, ben ook in Nijmegen vandaag, maar niet bij Robbie...
Door Robian
constance.blokzijl schreef:
Dat is zo leuk! Zwaar Afbeelding maar echt zo enorm leuk! Ik doe dit nu 10 weken met collega's en echt serieus goed voor de conditie. Ik ben niet dik, had maatje 40 met 180, en qua kilo's ben ik nu zwaarder dan 10 weken terug maar zit inmiddels op maatje 38. En mijn broeken die ik tot een paar jaar terug aan kon pas ik een aantal weer en een paar (de fijnsten natuurlijk) nog net niet...
En mijn neefje van 7 die ik van het voorjaar nog amper van de grond kreeg tilde ik gister zonder moeite de lucht in Afbeelding

Dus doen! Zo de moeite waard! Bovendien zijn de lessen altijd leuk qua afwisseling, hef is niet alleen slaan en trappen
Ik ben echt heel benieuwd.
Dat een 16 jarige me naar zoiets graag mee wil hebben vind ik al gaaf, als mijn broeken dan ook nog beter gaan passen is het helemaal meegenomen. :-)
Door constance.blokzijl
Robian schreef:
Ik ben echt heel benieuwd.
Dat een 16 jarige me naar zoiets graag mee wil hebben vind ik al gaaf, als mijn broeken dan ook nog beter gaan passen is het helemaal meegenomen. :-)
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. Ik ga elke les een paar keer dood, dat wel, en ik heb een korte broek met hemdje aan, terwijl de ruimte met airco op 17 graden is, en nog zweet ik me kapot.
Maar ik vind de afwisseling erg leuk; het snelle boksen tegen een zak aan, heerlijk al je frustratie eruit slaan, het opdrukken, de burpee's, de oefeningen met je sparpartner (mijne is een mannelijke collega van 49 die nog dikke kop groter is dan ik en 130 kilo weegt Afbeelding) is bij ons vaak ook hilarisch.
En allemaal zijn we een stukje slanker geworden, dus dat komt dan bij jou ook goed!

En dan voor jou nog de superbonus; een puberbonus kind wat met jou iets wil doen maakt het uiteraard helemaal bijzonder!
Laatst gewijzigd door constance.blokzijl op di 04 jul 2017, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kim_S
constance.blokzijl schreef:Ik heb nog een kaartje over Afbeelding dus dat niet bij Robbie kan verholpen worden Afbeelding
Hahaha, nee dank je :biggrin2:
Ik mag volgende week naar Guns 'n Roses :P
Door eelke
Kim_S schreef:Ik wilde liever naar Metallica ::)
Ja. Nou ik denk ik zelfs liever naar Guns n Roses want dan wilde ik met mn moeder gaan en dat is toch wel speciaal. En Metallica heb ik al eens gezien.

Maar ja, ik krijg t niet geregeld met werk volgende week (had al gekeken op ticketswap voor kaarten) en 24 juni Werchter ging ook niet want toen was er vleeslevering.

Dus ja, pech.
Door Charlie Angel
Eindelijk eens een week geen verplicht bezoek ziekenhuis of arts, dus een dagje vrij genomen van werk om even lekker naar de polder te gaan. We hebben genoten! Bestelde snacks langsgehaald bij lieve medebp-er en toen uitgebreid naar het bos. Broodje en drinken erbij, heerlijk!!
Daarna rondje orchideeënhoeve.
Goed telefoontje gehad en ter afsluiting via de Mac naar huis.
Hoef niet te vertellen denk ik dat Charlie nu lekker ligt te slapen.Afbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Door Kaela
Concert was geweldig. Wel een beetje raar eind en ik denk dat ik binnenconcerten leuker vind. Miste het gevoel van met zoveel mensen uit je plaat gaan een beetje. Maar Mr Williams zette het maar weer mooi neer.

Met 65000 man tegelijk naar huis willen was iets minder een geluksmomentje, maar het was wel heel goed geregeld allemaal.
Door eelke
Wat was er raar dan?

Mijn momentje; Joep wassen en daarna de waterblazer in zijn vacht zetten, whoesj al het losse haar eruit, lekker!!!
Door constance.blokzijl
Kaela schreef:Concert was geweldig. Wel een beetje raar eind en ik denk dat ik binnenconcerten leuker vind. Miste het gevoel van met zoveel mensen uit je plaat gaan een beetje. Maar Mr Williams zette het maar weer mooi neer.

Met 65000 man tegelijk naar huis willen was iets minder een geluksmomentje, maar het was wel heel goed geregeld allemaal.
Dat laatste had ik ook! Wij zijn met ov geweest, dat is best makkelijk vanaf Zwolle natuurlijk, en die pendelbussen waren echt serieus goed geregeld! Wij zaten om 23.25 al in de trein....

Het feit dat mensen gewoon echt geen geduld meer hebben, vond ik echt minder. Ik ben gewoon asociaal aan de kant gebeukt net voor ik de doorgang had naar de bus, zegt die knul die daar van livecrowd stond om de boel te regelen ook nog tegen mij, niet zo duwen mevrouw! Huh? Ik hoor bij die mensen daar in de bus! Ik werd gewoon aan de kant gegooid Afbeelding
Ach, bus later maakte voor mij toch niet uit, als ik maar thuis kom!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door