Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Geslaagd dagje Efteling gehad! En het is droog gebleven... Symbolica is niet gelukt; de kortste wachttijd volgends de app was 100 minuten, veel te gek!
Onze neefjes waren ook mee (totaal waren we dus met 17 ) en dat zijn geen helden, maar ik geloof dat we monsters hebben gecreeerd haha, ze zijn zelfs mee geweest in de Baron! En mooi dat ze het vonden! Ze hebben zich al 10x aangemeld voor volgend jaar....
Door Kaio
Hij is bijna 3,5 jaar, is niet moeders mooiste, heeft een kreukneus :biggrin2: , maar hij is wel heel erg leuk!
Ik weet niet of we zijn huidige naam gaan behouden, maar we hebben nog ff om erover na te denken ;)
Door eelke
Nou ik ben benieuwd wat er uit jullie overdenkingen komt.

Ik ga zo maar weer eens een rondje met Joep doen. Naar een park op 5 min loopafstand ofzo waar we eigenlijk nog nooit geweest zijn. We ontdekken heel onze buurt opnieuw.
Door Angelique
Kaio schreef:Hij is bijna 3,5 jaar, is niet moeders mooiste, heeft een kreukneus :biggrin2: , maar hij is wel heel erg leuk!
Ik weet niet of we zijn huidige naam gaan behouden, maar we hebben nog ff om erover na te denken ;)
Noem je 'm toch gewoon zo :biggrin2: Hey kreukneus :biggrin2: Wat een leukerd!
Door Kaio
Angelique schreef:Noem je 'm toch gewoon zo :biggrin2: Hey kreukneus :biggrin2: Wat een leukerd!
Je moest eens weten hoeveel varianten, afgeleiden daarvan de revue gepasseerd hebben ;D Alf, Gonzo, Kroki :biggrin2:
Haha maar verder geen idee nog :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door