Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Ooooh spannend Hannabelgje! Zijn er al pupsels?

Ik heb toch zo geen zin om naar mijn werk te gaan... hoe zou het komen....??? Nou, effe doorbijten maar.

Ik was vanmorgen vroeg op want om kwart over zes zette Spot de toeter open. Zij slapen buiten en ik sjeesde mijn bed uit want als meneer zijn scheur open trekt is de halve buurt wakker. Ik denk 'die moet poepen' maar nee hoor, meneer wilde binnen in zijn mand liggen.... met het warme weer hebben een poosje de deuren 's nachts open gestaan en meneer vond het duidelijk geen goed idee dat dat nu niet zo was.. zucht....vanmorgen moest was ik te brak om hem er weer uit te bonjouren. Hopelijk was het een eenmalige actie anders worden het weer een paar korte nachten en strenge gesprekken...
Door zurca
Too schreef:Zou easy-pill wat zijn?
Schijnt heel smakelijk te zijn
Easy-pill gekocht...
Met een hoop bombarie het zakje open gemaakt, stukje er af...Tobias in alle staten "ooohhhhh wat ga ik nu krijgen?!"

Hij mot het niet....Hij vind het niet te nassuh ::) :-X
zurca schreef:Easy-pill gekocht...
Met een hoop bombarie het zakje open gemaakt, stukje er af...Tobias in alle staten "ooohhhhh wat ga ik nu krijgen?!"

Katten! Nou dat word een katten burritto.

Knap gedaan jasmijn!
Door Too
zurca schreef:Easy-pill gekocht...

Tssssss !

:kitty:
Snoepzakjes voor de kinderen; check
Bolletjes gesmeerd; check (gelukkig voor maar 4 personen)
Drinken ingepakt; check
Eftelingkaartjes in de tas; check
Oppas voor de hondjes; check
En ik zit dus te stuiteren als een klein kind omdat we morgen met de hele groep er heen gaan, onze neefjes gaan mee morgen dus de hele groep is 8 volwassenen en 9 kinderen. Zo leuk en zoveel zin in!
Nu moet ik nog zien dat ik vannacht kan slapen...
Door Aprilsnow
constance.blokzijl schreef:Snoepzakjes voor de kinderen; check
Bolletjes gesmeerd; check (gelukkig voor maar 4 personen)
Drinken ingepakt; check
Eftelingkaartjes in de tas; check
Oppas voor de hondjes; check
En ik zit dus te stuiteren als een klein kind omdat we morgen met de hele groep er heen gaan, onze neefjes gaan mee morgen dus de hele groep is 8 volwassenen en 9 kinderen. Zo leuk en zoveel zin in!
Nu moet ik nog zien dat ik vannacht kan slapen...
Wat leuk die voorpret. Hopelijk heb je een goede nacht gehad. Als je de mogelijkheid hebt om in Symbolica te gaan dan is het zeker de moeite waard.
Vandaag waren er ook wachtrijen maar op sommige momenten blijkbaar maar een half uur. In ieder geval heel veel plezier.
Door Kaela
Vanmorgen met meneer naar Aquazoo geweest. Ik op mijn jaarkaart, meneer met een leuke kortingskaart. We hebben het droog gehouden en het was erg leuk zo samen. Daarna bij de overburen langs geweest, van Oscar zijn vriendinnetje. Zij wisten het nog niet en we wilden het even zelf vertellen. Gelijk ook even onze directe buren voor hun lieve kaart bedankt.

Sindsdien bezig met het fotoboek. Iets met software, lege batterijen in de draadloze muis en veels te veel foto's om te kiezen. Maar het vordert fijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door