Ik hoop dat ze snel van zich laten horen
Explosiegevaar: code rood [foto]
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Explosiegevaar: code rood [foto]
Zo dat is nog eens een buik zeg
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Jeeminee Koek! Dat je nog kunt staan zonder voorover te kukelen! Die iPad lijkt gewoon klein bij je buik!
Maar nog 4 weken, dat kan toch niemand! Hopelijk heb je snel 2 babietjes in de armen
Maar nog 4 weken, dat kan toch niemand! Hopelijk heb je snel 2 babietjes in de armen
Ik heb heel wat tweeling buiken gezien en vind deze echt heel netjes hoor Koek! Je bent zelf ook zo slank gebleven! Super! Wat denk je, een week of 2 nog?
Wow, aan de ene kant hoop ik voor je dat ze er snel een keertje uit willen, aan de andere kant is het misschien makkelijker als ze nog even blijven zitten dan zijn ze niet randprematuur. Heel veel succes met de laatste loodjes en straks je bevalling. Ik hoop voor je dat die gaat zoals je wenst.
Ik dacht even dat ik tegen een mega-boob aan zat te kijken
maar het is een mega-belly.
Sterkte met de laatste weekjes (rust) en alvast veel luierpret straks. Heb je een batterij hulp voorradig?
Sterkte met de laatste weekjes (rust) en alvast veel luierpret straks. Heb je een batterij hulp voorradig?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Christene, waar moet dat vel straks allemaal naartoe als die twee straks blozend en wel ter wereld zijn gekomen?
Succes met de laatste weken of dagen!
Succes met de laatste weken of dagen!
Nou Antje, ik denk dat ik straks nooit meer een boodschappentas tekort kom. Altijd gratis bij aan de buik 
Succes en sterkte met de laatste dagen(weken?)!
Echt een mooie buik
Echt een mooie buik
Geeft het begrip "buideltasje" een hele nieuwe impulskoekje schreef:Nou Antje, ik denk dat ik straks nooit meer een boodschappentas tekort kom. Altijd gratis bij aan de buik
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

koekje schreef:Nou Antje, ik denk dat ik straks nooit meer een boodschappentas tekort kom. Altijd gratis bij aan de buik
Ook handig bij het appels plukken!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Kim_S schreef:Geeft het begrip "buideltasje" een hele nieuwe impuls
Jemig wat een buik. Hopelijk voor jou besluiten de kinders dat ze lang genoeg gezeten hebben.
Flinke bollebuik hoor maar niet te snel denken dat ze je vroeger dan gepland gaan verlaten.....mijn moeder dacht 50j geleden ook dat ze niet tot het eind hoefde maar toch, netjes op de zaterdag voor pasen zoals uitgerekend, kwamen mijn twee broers, 3.150 en 3.200. Ze konden dus ook gewoon mee naar huis na de ziekenhuisbevalling. Daarop was niet gerekend (destijds moest de baby echt meer dan 3kg wegen om mee naar huis te mogen) en ze lagen de eerste dag in één wiegje. In ieder geval veel succes met de laatste weken/dagen en een vlotte bevalling.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Je zou er bijna eentje willen hebbenKim_S schreef:Geeft het begrip "buideltasje" een hele nieuwe impuls
Phhh, wat een buik.
Ik duim voor een spoedige en vlotte bevalling.
Ik duim voor een spoedige en vlotte bevalling.