Hylos schreef:Maar je bent wel naar je werk gegaan en de grootste stap is daarmee gezet!Ja daar ben ik blij om. Heb nog getwijfeld om tot woensdag te wachten, maar dat is het dan, wachten. En dat helpt niet.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hylos schreef:Maar je bent wel naar je werk gegaan en de grootste stap is daarmee gezet!Ja daar ben ik blij om. Heb nog getwijfeld om tot woensdag te wachten, maar dat is het dan, wachten. En dat helpt niet.
Kaela schreef:Ja daar ben ik blij om. Heb nog getwijfeld om tot woensdag te wachten, maar dat is het dan, wachten. En dat helpt niet.Toch is het wel stoer hoor, wachten is natuurlijk wel de makkelijkste-kopinhetzand-weg. Heb je toch maar mooi niet voor gekozen, dus dan inderdaad maar trots zijn op jezelf
eelke schreef:Toch is het wel stoer hoor, wachten is natuurlijk wel de makkelijkste-kopinhetzand-weg. Heb je toch maar mooi niet voor gekozen, dus dan inderdaad maar trots zijn op jezelf+1
eelke schreef:Toch is het wel stoer hoor, wachten is natuurlijk wel de makkelijkste-kopinhetzand-weg. Heb je toch maar mooi niet voor gekozen, dus dan inderdaad maar trots zijn op jezelf+2!
Kim_S schreef: +2!+3. Super knap!
jasmijn schreef:Je schoonmoeder die zegt kijk, naar elza gaat blazen en Elza die op de meest schattige manier terug gaat blazenLief!![]()
![]()
![]()
Zo leuk als je schoonouders bij je wonen en je kind ook dingen leren, ben jij ook eens de persoon die verraste word
Robian schreef:Prachtige foto Pauline, geniet van je mannenAltijd Syl, elk moment.
Pauline schreef:Altijd Syl, elk moment.Goed zo, jouw kennende had ik ook niet iets anders verwacht
Robian schreef:Goed zo, jouw kennende had ik ook niet iets anders verwachtGoh, geen ideeeee wie je bedoelt![]()
Mijn geluksmomentje van de dag: Volgens mij heb ik iemand hier op Barfplaats blij gemaakt vandaag