Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Onze kleindochter is gisteravond weer per ambulance naar het z-huis gebracht :-\ :'(
Ik wilde net uit de auto stappen , ik moest werken ., telefoon Zoonlief . Mam , ik ga nu naar het z-huis (hij had ook dienst )
Weer ademstilstand . De rest van de nacht geen bijzonderheden gehoord . Ik ben nu net thuis uit het werk
En we wachten maar af wat er nu gaat gebeuren . Het is twee dagen goed gegaan .
Ik ben er natuurlijk al blijven slapen , en nu was mijn schoondochter weer alleen toen het gebeurde
Dit is slopend , ze zijn te bang om zelf te slapen . Dus ik ben benieuwd wat men nu in het z-huis wil doen
Door bloemetje
smulpaap schreef:Onze kleindochter is gisteravond weer per ambulance naar het z-huis gebracht :-\ :'(
Ik wilde net uit de auto stappen , ik moest werken ., telefoon Zoonlief . Mam , ik ga nu naar het z-huis (hij had ook dienst )
Weer ademstilstand . De rest van de nacht geen bijzonderheden gehoord . Ik ben nu net thuis uit het werk
Ik ben er natuurlijk al blijven slapen , en nu was mijn schoondochter weer alleen toen het gebeurde
Dit is slopend , ze zijn te bang om zelf te slapen . Dus ik ben benieuwd wat men nu in het z-huis wil doen
Bah wat rot :-\
smulpaap schreef:Onze kleindochter is gisteravond weer per ambulance naar het z-huis gebracht :-\ :'(
Potverdomme! Ik duim heel hard voor duidelijkheid, en vooral ook voor een oplossing. Sterkte!! :-*
Door dinky89
Oooh wat vreselijk eng inderdaad smulpaap. Vooral omdat ze de vorige keer ook geen oorzaak hebben kunnen vinden waarom het gebeurd :-\ Wat zal dit slopend zijn voor jullie allemaal :bigarmhug:
Oooh wat naar Smulpaap!
Eigenlijk bij mij dezelfde vraag als bij Frodo quin, als ze dit niet op tijd opmerken is het dan wiegedood?
Er zijn volgens mij van die speciale wekkers, kan ik me nog heugen uit mijn begin werkcarrière die gestart is op een KDV

OT; Harry heeft een muilkorf nodig voor op vakantie, met zijn hoofd en snuit geen geringe opgave.... de baskerville past niet bij hem dus via een kennisje die een hondenspulwebshop heeft en MAG verkoopt een muilkorf besteld, leuke blauwe kleur dachten we... is de bestelling vandaag binnen en ziet Harry's muilkorf er zo uit;
Afbeelding

Euhm... nou ja echte mannen dragen lila zullen we maar zeggen Afbeelding nu stuurt ze hem op om te kijken of hij past!
pluk schreef:Ooohh herkenbaar!
Ik weet al vanaf heel jong dat ik geen kinderen wil. Volgens familie kwam dat wel als.. je ouder wordt, je een relatie hebt, je meer gesetteld bent, je de 30 passeert. Nou er gebeurde niks.
Inmiddels 37, 14 jr een relatie, en nog steeds als ik bij een baby in de buurt kom...of ik echt niet wil... Nee, nee,nee!!
Het is geen bewuste keus vanwege "deze wereld" of zoiets, maar het klopt gewoon niet in mijn hoofd: ik en een kind.
Afgezien van de leeftijd en lengte relatie had ik bovenstaande kunnen schrijven.
Door hannabelgje
De corgi van mijn vriendin staat op knappen en als alles goed gaat dan mag ik bij de bevalling zijn. Waarschijnlijk komende nacht. Vlug naar bed voor een paar uurtjes slaap. En hopen dat er geen zieken zijn op het werk zodat ik morgenvroeg later kan beginnen. Spannend!!!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door