Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Angelique schreef:Nee, dat is vragen om een afzwaaiende bui :biggrin2:
Oke, dan ga ik nu zonder paraplu een wandeling maken, da's vragen om regen toch?
Door Angelique
Wij krijgen na 19.00 een paar druppeltjes. Als ik nou de loungesetkussen niet naar binnen breng krijgen we misschien wel een stortbui :biggrin2:
Door Kaela
Ik mocht gelukkig eerder weg van mijn werk ivm ritje dierenarts en heb alleen het laatste stukje naar huis de buien meegepakt. Hou niet van met pittig onweer op een N-weg rijden, dus was blij dat ik de bui net voor kon blijven.

En de tuin is blij met een slokje water!
Door eelke
Dr is net een serieuze waarschuwing gegeven voor groningen en omstreken a la noodweer in Duitsland. Dus ik zou het nog maar ff buiten laten liggen als je dakpannen en gladde autodak je lief zijn ;D
Door Angelique
eelke schreef:Dr is net een serieuze waarschuwing gegeven voor groningen en omstreken a la noodweer in Duitsland. Dus ik zou het nog maar ff buiten laten liggen als je dakpannen en gladde autodak je lief zijn ;D
Groningen stad zeker? Ik zie hier nergens een waarschuwing.
Door Angelique
eelke schreef:Dr is net een serieuze waarschuwing gegeven voor groningen en omstreken a la noodweer in Duitsland. Dus ik zou het nog maar ff buiten laten liggen als je dakpannen en gladde autodak je lief zijn ;D

Auto staat binnen en de dakpannen waren toch al aan vervanging toe :biggrin2:
Door eelke
Angelique schreef:Groningen stad zeker? Ik zie hier nergens een waarschuwing.
http://www.estofex.org/

Ik zit steeds buienradar en naar buiten te kijken, en huh, ineens is de tuintafel nat. Toch een pietsie geregend en ik heb dat helemaal gemist ;D op de tegels is het al weer opgedroogd haha.
Door Monique77
Softy als ik ben, ben ik helemaal van de kaart

Tegenover onze tuin is een weide waar paarden lopen
Zojuist tijdens onze "regenbui" van 20 druppels en wat gerommel 1 harde klap (volgens mij sloeg de bliksem ergens in) en alle paarden raakte in paniek, en zijn nu al een paar minuten als een dolle over de weide aan het rennen :(
Nu heb ik niet zo heel veel met paarden (buiten dat ik het prachtige beesten vindt om te zien) maar vindt het zo sneu voor ze
Door eelke
Is het dan paniek ja? Meestal duurt dat niet minuten bij een paard... zijn ze niet gewoon jolig omdat het afkoelt?
Door dinky89
Ik gooi denk ik maar per direct buienalarm in de prullenbak.
Ik dacht, ik wacht tot de bui voorbij is en ga gewoon om half 6 naar huis.
Duurt het maar en duurt het maar voordat er water uit de lucht valt. En nu is het half 6 en wil ik naar huis toe, valt het met bakken uit de lucht :-\
Heb alleen ook geen zin om nog veel langer op kantoor te blijven dus pak maar in en hoop dat het ergste dan voorbij is als ik daadwerkelijk op de fiets stap (hier is trouwens groningen stad en het is vooral veel nattigheid)
Door Kaela
Monique77 schreef:Softy als ik ben, ben ik helemaal van de kaart

Tegenover onze tuin is een weide waar paarden lopen
Zojuist tijdens onze "regenbui" van 20 druppels en wat gerommel 1 harde klap (volgens mij sloeg de bliksem ergens in) en alle paarden raakte in paniek, en zijn nu al een paar minuten als een dolle over de weide aan het rennen :(
Nu heb ik niet zo heel veel met paarden (buiten dat ik het prachtige beesten vindt om te zien) maar vindt het zo sneu voor ze
Zolang er niemand in/door de omheining gaat, ga ik met Eelke mee. Paniek duurt niet zo lang en weinig paarden die bang zijn van weersverschijnselen.

Je bericht is al van even geleden, zijn ze inmiddels weer rustiger?
Door dinky89
Nou hier in de stad is nauwelijks iets gevallen naar mijn idee. Eerst alarmerend hoge pieken op buienalarm die steeds verder afzwakken. Het heeft uiteindelijk 10 minuutjes echt geregend maar toen ik op fiets stapte in de veronderstelling nat te worden bleek ik na halfuur fietsen nauwelijks nat geworden te zijn...
Door Angelique
Het heeft ene beetje geregend, maar het meeste is zoals altijd onder en bovenlangs getrokken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door