Angelique schreef:Nee, dat is vragen om een afzwaaiende buiOke, dan ga ik nu zonder paraplu een wandeling maken, da's vragen om regen toch?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Nee, dat is vragen om een afzwaaiende buiOke, dan ga ik nu zonder paraplu een wandeling maken, da's vragen om regen toch?
eelke schreef:Dr is net een serieuze waarschuwing gegeven voor groningen en omstreken a la noodweer in Duitsland. Dus ik zou het nog maar ff buiten laten liggen als je dakpannen en gladde autodak je lief zijnGroningen stad zeker? Ik zie hier nergens een waarschuwing.
eelke schreef:Dr is net een serieuze waarschuwing gegeven voor groningen en omstreken a la noodweer in Duitsland. Dus ik zou het nog maar ff buiten laten liggen als je dakpannen en gladde autodak je lief zijn
Angelique schreef:Groningen stad zeker? Ik zie hier nergens een waarschuwing.http://www.estofex.org/
Monique77 schreef:Softy als ik ben, ben ik helemaal van de kaartZolang er niemand in/door de omheining gaat, ga ik met Eelke mee. Paniek duurt niet zo lang en weinig paarden die bang zijn van weersverschijnselen.
Tegenover onze tuin is een weide waar paarden lopen
Zojuist tijdens onze "regenbui" van 20 druppels en wat gerommel 1 harde klap (volgens mij sloeg de bliksem ergens in) en alle paarden raakte in paniek, en zijn nu al een paar minuten als een dolle over de weide aan het rennen
Nu heb ik niet zo heel veel met paarden (buiten dat ik het prachtige beesten vindt om te zien) maar vindt het zo sneu voor ze