Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Pfffff ik dacht ff sporten, en dan lekker douchen. Maar man man, daar koel je dan helemaal niet vanaf. Na het afdrogen meteen weer nat van het zweet, ieks! En dan moet ik zo ook nog ff met Joep naar buiten en op de fiets naar de supermarkt...
Door koekje
Ik kan me er niets bij voorstellen.
Toen ik vanochtend om half 8 met Vera beneden zat, gaf de gevelthermometer (op dat moment geen zon, wel infrarood uit de stenen) al 25 graden aan.
Door eelke
Het is nu 29 graden. Maar het windje koelde mijn bezwete kop goed af denk ik ;D

(is het nou bezwete of bezweette?)
Door eelke
Ik heb eigenlijk niks te klagen meer ;D zelfs na mijn fietstochtje met omweg via het bos dacht ik niet dat ik smolt, dus dan moet het echt wel meevallen, al zegt buienradar toch echt 32.2 :D

Zit binnen, daar is het 25 graden. Ventilator lekker aan, en het voelt zelfs koel.
Door Els&Flow
Hier regent het pijpenstelen. Het flitst en dondert er flink hard bij, we wachten maar even met de middag wandeling.
Door Inge en Bono
Els&Flow schreef:Hier regent het pijpenstelen. Het flitst en dondert er flink hard bij, we wachten maar even met de middag wandeling.
Hier is het iets minder qua stelen en gedonder, maar het koelt heurlijk af! :D
Door Mandarijn
eelke schreef:Nu gaat het weer niet regenen volgens buienradar >:(
Frustrerend hè!

Hier boven de 34°C en hou buienradar ook in de gaten. Maar elke keer dat ik kijk verschuift het tijdvak van regen op naar later op de dag.
Door eelke
Mandarijn schreef:Frustrerend hè!

Hier boven de 34°C en hou buienradar ook in de gaten. Maar elke keer dat ik kijk verschuift het tijdvak van regen op naar later op de dag.
Eerst zou het nu al keihard regenen, maar nu wordt er over een half uur een drupje verwacht. Ik had de parasol nog niet binnen moeten halen >:(
Door Inge en Bono
Inge en Bono schreef:Hier is het iets minder qua stelen en gedonder, maar het koelt heurlijk af! :D
Pijpenstelen zijn gearriveerd! :D
Door Angelique
eelke schreef:Eerst zou het nu al keihard regenen, maar nu wordt er over een half uur een drupje verwacht. Ik had de parasol nog niet binnen moeten halen >:(
Nee, dat is vragen om een afzwaaiende bui :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door