Too schreef:Als je in de Action loopt is dat zo lastig, waren het buren dan had ik al lang gebeld
Met mede shoppers wat gegeneerd gegrapt dat je om zulke buren zou verhuizen
en dan woon ik echt niet 'op stand'
In zulke situaties weet ik gewoon niet wat een gepaste, zinvolle actie is..ondertussen heb ik al uren een knoop in mijn maag
Ik weet best dat in heel veel gezinnen dit al generaties lang de mores is, dat die kinderen ws niet vin dat er thuis dingen mis gingen , ze niet eens weten hoe het ook kan
Hier word ik nou verdrietig v an
Als je het voor een kind van die leeftijd wat leuker zou maken bij de Action ....
Mijn oudste was ook een kind van graag overal aanzitten , heel nieuwsgierig en mama graag ""helpen ""
Ik maakte vooraf altijd een wandeling , die voor hem leuk was . Houten loopwagen mee ( zijn boodschappen kar ) alvast wat energie kwijt
Eenmaal in de winkel de boodschappentas in zijn kar , goed op letten hoor voor mama
Samen kijken wat er nodig was , en hij mocht niet -breekbare dingen voor mama pakken
Gingen we bv naar de groenteboer dan tekende ik vooraf bv een appel , een banaan op papier
En dan mocht hij aan de groenteboer vertellen wat "" hij nodig had "" en daarna centjes betalen . Als het natuurlijk niet te druk was
Moest ik echt lang in een winkel zijn dan ging ik alleen ,( kleding voor mezelf kopen etc ) kinderen worden vaak onhandelbare draken als ze eeuwen in een winkel moeten zijn