Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Kim_S schreef:Ja hier ook warm.
Te warm voor bitterballen  :biggrin2:
:boo: :boo: :boo: :boo:

Het is nooit te warm voor bitterballen!

Oké, over het weer. Zongebakken sla uit eigen tuin:

Afbeelding
Door Mandarijn
Kaela schreef::boo: :boo: :boo: :boo:

Het is nooit te warm voor bitterballen!
Met dit weer bakken ze zelfs vanzelf gaar. Wat wil je nog meer???
Door Mandarijn
Zo!!! Net om kwart voor 4 wakker gemaakt door een flinke donder gevolgd door een plensbui.

Edit: kwart voor 5 moet het zijn!!

En ook de 2e onweersbui is over het huis getrokken. Er viel ook nu weer veel water uit.
Door Aprilsnow
Het heeft hier net even wat gedonderd en er zat een flinke bui bij. Keukendeur open en de frisse lucht binnen laten is ook erg fijn.
Door Mandarijn
En dat is onweersbui nr 3. De honden zijn vreselijk zenuwachtig. Als het dichterbij komt dan gaat er eentje schuilen onder de trap en de ander bij mij op schoot. Dan weet ik dat de onweerswolk heel dichtbij is.
Door eelke
Zo, ventilator voor het raam en even doorluchten. Het blijft zo warm de komende week...
Door Too
eelke schreef:Zo, ventilator voor het raam en even doorluchten. Het blijft zo warm de komende week...

Balkongordijn zojuist geïnstalleerd dat hoeft alleen nog te zakken morgen heel vroeg, hopelijk koelt het vannacht nog wat af had er vandaag ff niet aan gedacht ... achterdeur wijd open en de hele dag de zon er vol jn :wall:
Door - pien -
Er ligt een fles water in de vriezer (gister niet aan gedacht ::) ), die gaat straks voor de ventilator, alle zonneschermen uit, deuren en ramen dicht en rustig blijven...
Naast het bed een ventilator, in de kamer een ventilator die ik steeds meesleep, en nog een reserve in een doos, voor als eentje het begeeft.
En dan de week zien door te komen :-X
Door Mandarijn
Het is niet uit te houden buiten!!
Hitteplan is in Limburg geactiveerd en er geldt code oranje voor brandgevaar. Als ik naar buiten loop begrijp ik dat helemaal!!
Door eelke
Mandarijn schreef:Het is niet uit te houden buiten!!
Hitteplan is in Limburg geactiveerd en er geldt code oranje voor brandgevaar. Als ik naar buiten loop begrijp ik dat helemaal!!
Ja, hier is vorige week donderdag een stuk bos afgebrand, en vandaag is er ook weer een bosbrandje geweest las ik. Het is erg link...
Door Mandarijn
eelke schreef:
Ja, hier is vorige week donderdag een stuk bos afgebrand, en vandaag is er ook weer een bosbrandje geweest las ik. Het is erg link...
Er worden nu extra controle vluchten gedaan om brandjes snel op te sporen. Want met deze droogte gaat het snel als er wat brand.
Door Mandarijn
En er wordt gewaarschuwd aan weggebruikers om geen brandemde peuken uit de auto te gooien. Die veroorzaken anders bermbranden
Door eelke
Ja volgende week. Ik vind dat wel lang als er nu al bijna dagelijks bosbrandjes zijn... :-\ en door de hitte wordt de droogte natuurlijk ook snel erger.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door