En dat is onweersbui nr 3. De honden zijn vreselijk zenuwachtig. Als het dichterbij komt dan gaat er eentje schuilen onder de trap en de ander bij mij op schoot. Dan weet ik dat de onweerswolk heel dichtbij is.
eelke schreef:Zo, ventilator voor het raam en even doorluchten. Het blijft zo warm de komende week...
Balkongordijn zojuist geïnstalleerd dat hoeft alleen nog te zakken morgen heel vroeg, hopelijk koelt het vannacht nog wat af had er vandaag ff niet aan gedacht ... achterdeur wijd open en de hele dag de zon er vol jn
Er ligt een fles water in de vriezer (gister niet aan gedacht ), die gaat straks voor de ventilator, alle zonneschermen uit, deuren en ramen dicht en rustig blijven...
Naast het bed een ventilator, in de kamer een ventilator die ik steeds meesleep, en nog een reserve in een doos, voor als eentje het begeeft.
En dan de week zien door te komen
Het is niet uit te houden buiten!!
Hitteplan is in Limburg geactiveerd en er geldt code oranje voor brandgevaar. Als ik naar buiten loop begrijp ik dat helemaal!!
Mandarijn schreef:Het is niet uit te houden buiten!!
Hitteplan is in Limburg geactiveerd en er geldt code oranje voor brandgevaar. Als ik naar buiten loop begrijp ik dat helemaal!!
Ja, hier is vorige week donderdag een stuk bos afgebrand, en vandaag is er ook weer een bosbrandje geweest las ik. Het is erg link...