Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Veel vervelende berichten hier :(
Sterkte voor de betrokkenen.

Feli voor Mieke en jongste spruit! Wat gaat ze volgend jaar doen, mbo of havo?

Er kwamen hier net nogal veel toeta's langsgereden, dus ik ging eens online kijken waarvoor. Bosbrand :-X
Het is best opgeschaald, met meerdere blusgroepen en wagens uit de regio.
Eelke, stinkt het al bij jou? Het is redelijk in jouw richting.
Door eelke
Het is een stukje voorbij de stayokay. Ik fietste 20 min geleden voorbij die weg maar toen nog niks gezien of geroken.

Hopelijk valt het mee. Vorige week was het ook al, toen reden we er op dat moment met de auto voorbij, maar toen we 20 minuten later er weer langs kwamen was alles al weg. Nu zie ik wel dat er meerdere auto's opgeroepen zijn inderdaad. Misschien groot opgeschaald om snel te blussen en is het snel uit.

Ik heb lichtelijk de ramptoerisme neiging om de auto te pakken 'om de hond uit te laten'. ::) Sinds er ergens anders een heel dorp geëvacueerd was wegens bosbrand vond ik het altijd heel spannend, en had ik de neiging om allerlei dozen te gaan zoeken om al mijn beestjes mee te kunnen nemen. Raar idee, nu heb ik alleen Joep nog. (eerst natuurlijk 2 honden, en ook nog 4 kippen en 2 konijnen). Qua evacuatie plan wel erg simpel.
Door eelke
Mja misschien iemand rook ingeademd ofzo, dan is een beetje extra zuurstof wel fijn. Of een veel te nieuwsgierige fietser tegen een boom aangefietst ;D

Enfin, het lijkt er op dat we het verder wel gaan overleven.
Door smulpaap
Onze jongste kleindochter is vannacht per ambulance naar het z-huis vervoert
En direct aan de monitor gelegd , onderzoeken lopen nu ook . Dit is wat we tot nu toe weten
Het ging al niet zo lekker de laatste dagen , (te) veel huilen , en erg veel onrust ( armpjes )
Paps en mams hadden al een afspraak gemaakt bij een osteopaat
Laten we er maar het beste van hopen , al maak ik me als oma wel zorgen pfff
Door Elf
smulpaap schreef:Onze jongste kleindochter is vannacht per ambulance naar het z-huis vervoert
En direct aan de monitor gelegd , onderzoeken lopen nu ook . Dit is wat we tot nu toe weten
Het ging al niet zo lekker de laatste dagen , (te) veel huilen , en erg veel onrust ( armpjes )

Jeetje, wat een zorgen! Ik duim dat het meevalt en de kleine snel weer naar huis mag. Heel begrijpelijk dat je je zo'n zorgen maakt :-*
Door Elf
Hier is dochter geslaagd voor haar VWO-diploma. Echt heel fijn en verdiend, ze heeft er hard voor gewerkt. Nu kan ze zich volledig richten op haar droom: geneeskunde studeren in Rotterdam. Ze is toegelaten en moet nu op zoek naar een kamer. Dus als iemand nog iets leuks weet.... ;) :)
smulpaap schreef:Onze jongste kleindochter is vannacht per ambulance naar het z-huis vervoert
Wat een zorgen zeg, duimen draaien hier dat het mee gaat vallen, maar wat sneu zo'n kleintje. :'( :-*
Elf schreef:Hier is dochter geslaagd voor haar VWO-diploma. Echt heel fijn en verdiend, ze heeft er hard voor gewerkt. Nu kan ze zich volledig richten op haar droom: geneeskunde studeren in Rotterdam. Ze is toegelaten en moet nu op zoek naar een kamer. Dus als iemand nog iets leuks weet.... ;) :)
Gefeliciteerd!!
Helaas kan ik je qua Rotterdam niet helpen.
Door Mieke L.
och wat angstig en rot :( Sterkte :-* Hoop dat het meevalt.
Door Mieke L.
Elf schreef:Hier is dochter geslaagd voor haar VWO-diploma. Echt heel fijn en verdiend, ze heeft er hard voor gewerkt. Nu kan ze zich volledig richten op haar droom: geneeskunde studeren in Rotterdam. Ze is toegelaten en moet nu op zoek naar een kamer. Dus als iemand nog iets leuks weet.... ;) :)
Gefeliciteerd! Knap hoor, die van mij zouden qua hard werken daar een voorbeeld aan kunnen nemen ::) Succes met het vinden van een kamer!
Door koekje
Feli voor de oudste spruit van Elf!
Maar het was toch gisteren dat ze naar de middelbare ging?

Beterschap voor het kleinkind, Smulpaap! Dat zijn hele enge dingen!
Wat heeft ze precies?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door