Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ieks!!!!!!! En zo zorgen die lelijke snuiters er nou voor dat mensen nieuwe telefoons blijven kopen... Facebook ondersteunde Messenger niet meer op een windhoos 8 telefoon en zo te lezen ondersteunt Facebook nu ook whatsapp niet meer op een s4 telefoon >:(

Jeetje...... lekker dan...... :-\
Lizzy schreef:Ieks!!!!!!! En zo zorgen die lelijke snuiters er nou voor dat mensen nieuwe telefoons blijven kopen... Facebook ondersteunde Messenger niet meer en zo te lezen ondersteunt Facebook nu ook whatsapp niet meer >:(

Jeetje...... lekker dan...... :-\
En met ene neiuwe foon ben je er dan ook nog nooit, want dan moet je ook nieuwe ladertjrs, nieuwe hoesjes enz. Past altijd net niet :biggrin2: maar ik kijk zo even of ios7 erop zit en anders zet ik die erop en kijk wat die doet.

Over dooie mus gesproken zeg >:(
Angelique schreef:En met ene neiuwe foon ben je er dan ook nog nooit, want dan moet je ook nieuwe ladertjrs, nieuwe hoesjes enz. Past altijd net niet :biggrin2: maar ik kijk zo even of ios7 erop zit en anders zet ik die erop en kijk wat die doet.

Over dooie mus gesproken zeg >:(
Wel een schattige dooie mus :biggrin2: :-*

Kun jij toch niks aan doen? Het is de schuld van die Facebook rakkers. They rule our world. Best wel bleh. Ik krijg steeds grotere hekel aan Facebook.

Doe maar rustig aan, voorlopig heb ik dat wrak van mij nog waarmee ik gewoon kan bellen en sms'en en whatsappen ;D
Kim_S schreef:Wat gek, dochterlief heeft een IPhone 4S geërfd, en die kan er nog gewoon mee whatsappen...
Geldt het alleen voor NL misschien? Ze gebruikt een Duitse sim kaart...
Zou ergens raar zijn want dan is het ook telefoonprovider en land afhankelijk. Meestal werken apps niet meer omdat de ios of androidversie te oud is.
Maar goed het zou kunnen, whatsapp is immers gekoppeld aan telefoonnummer, maar lijkt me toch sterk. Maar wie weet wat die spoken allemaal uitspoken.
Kaio schreef:Meestal werken apps niet meer omdat de ios of androidversie te oud is.
Of dat de IOS of Androidversie te nieuw is :D

Kan natuurlijk ook zijn de de whatsapp versie zelf niet/nooit geupdate is op die telefoon en dan blijft die het voorlopig op het oorspronkelijke OS nog gewoon doen (tot ze besluiten ook oudere versies van whatsapp af te sluiten).
Rik01 schreef:Of dat de IOS of Androidversie te nieuw is :D

Kan natuurlijk ook zijn de de whatsapp versie zelf niet/nooit geupdate is op die telefoon en dan blijft die het voorlopig op het oorspronkelijke OS nog gewoon doen (tot ze besluiten ook oudere versies van whatsapp af te sluiten).
En laat ik nou vorige week of twee weken terug de melding hebben gekregen dat ik whatsapp moest updaten omdat deze anders niet meer gebruikt kon worden ::)

Overigens hoef je geen whatsapp of fb messenger te gebruiken wanneer je dat echt niet wilt.
Moet je alleen je omgeving er van overtuigen dat je een alternatieve 'chat app' gebruikt en zij deze moeten installeren om met jou te appen ::)
Alternatieven zijn bijvoorbeeld Signal, telegram en Slack ;)
Zie ook: https://www.rtlnieuws.nl/technieuws/wha ... -chat-apps
Ik heb mijn Iphone al 7 jaar en alles werkt nog steeds. Hij is wat trager geworden door de jaren heen, of het lijkt zo omdat andere toestellen veel sneller zijn maar alles werkt gewoon nog. Veel hoeft ie bij mij ook niet te kunnen, alleen een beetje bellen, en soms appen.
Ik heb net een nieuw toestel, samsung 5 2017. Zeer tevreden over, alles wat ie moet doen doet ie. Goede camera erop, whatsapp, facebook, messenger.. Ik wilde een foon die lompe labrador proof is en dat is deze ook. En ook fijn, hij was nog onder de 300 euro. Los toestel. Sim only abb erbij voor 15 euro per maand. Ik ben tevreden.
Ik krijg altijd een nieuwe telefoon.. Die zijn dan al 'bejaard' (2-3 jaar) en ik doe er nog leuk mee. Die ik nu heb, heb ik overgenomen van schoonzusje, kostte toen flink wat (simlockvrij laten maken want er zat een zware beveiliging van haar werk op, en een nieuw schermpje á €60,- ofzow..)
En die heb ik alweer 2 jaar. Ik ben wel fan van Samsung, heb geen facebook :)
Heb vorig jaar een Iphone 5SE met abonnement van ik dacht 25,- per maand genomen. Abo loopt 2 jaar en dit wat goedkoper als het toestel kopen en een goedkoop abo nemen. Als het abo afloopt stap ik over op het goedkoopste wat ik kan vinden bel bijna niet en gebruik ook weinig data. Ga ervan uit dat ik 4a5 jaar met dit toestel vooruit kan!
Ik ga op zeer korte termijn een refurbished iphone kopen.
3 jaar geleden schreef ik hier dat ik een oude had om mee te bellen en smsen. Daarvan overleed toen het scherm, dus ging dat ook niet meer. En daarvoor al toen het 2015 werd, snapte de telefoon dat niet meer.
Ik ben toen aan de smartphone gegaan. Eerst een oude Xperia van meneer, maar die zijn toch niet zo gebruikersvriendelijk. Hij had nog een oude iphone4 met zelfgesloopt schermpje. Nieuw schermpje erop, maar het bleef niet lekker werken en de homeknop deed het niet naar behoren. Ik en Vera hadden hem vaker laten vallen en daarna was tie kapot.
Toen over op de nog oudere iphone3g, kon ik iig weer bellen en smsen en hij gaf tenminste een beltoon (deed de 4 niet meer). En die heb ik vanmiddag op de grindtegels gekletterd. Doet nix meer en scherm is met sterren.
Ik had de oude xperia weer opgegraven in de keuken, maar ik heb geen idee waar mn simkaart inmoet. Alle dingetjes geprobeerd, ik sloop er alleen mn nagels mee.
Best onhandig, hoogzwanger, alleen thuis en telefoonloos.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door