Borke schreef:Ik heb met mijn IPhone 4 geloof ik 6 jaar gedaan en daarna deed hij het nog...alleen ik geloof dat je er niet meer mee kan Whatsappen...
Huh, dat deed ik een half jaar geleden nog wel.
Edit: lees er idd iets over nu.....

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Borke schreef:Ik heb met mijn IPhone 4 geloof ik 6 jaar gedaan en daarna deed hij het nog...alleen ik geloof dat je er niet meer mee kan Whatsappen...
Lizzy schreef:Ieks!!!!!!! En zo zorgen die lelijke snuiters er nou voor dat mensen nieuwe telefoons blijven kopen... Facebook ondersteunde Messenger niet meer en zo te lezen ondersteunt Facebook nu ook whatsapp niet meerEn met ene neiuwe foon ben je er dan ook nog nooit, want dan moet je ook nieuwe ladertjrs, nieuwe hoesjes enz. Past altijd net niet![]()
Jeetje...... lekker dan......
Angelique schreef:En met ene neiuwe foon ben je er dan ook nog nooit, want dan moet je ook nieuwe ladertjrs, nieuwe hoesjes enz. Past altijd net nietWel een schattige dooie musmaar ik kijk zo even of ios7 erop zit en anders zet ik die erop en kijk wat die doet.
Over dooie mus gesproken zeg
Kim_S schreef:Wat gek, dochterlief heeft een IPhone 4S geërfd, en die kan er nog gewoon mee whatsappen...Zou ergens raar zijn want dan is het ook telefoonprovider en land afhankelijk. Meestal werken apps niet meer omdat de ios of androidversie te oud is.
Geldt het alleen voor NL misschien? Ze gebruikt een Duitse sim kaart...
Kaio schreef:Meestal werken apps niet meer omdat de ios of androidversie te oud is.Of dat de IOS of Androidversie te nieuw is
Rik01 schreef:Of dat de IOS of Androidversie te nieuw isEn laat ik nou vorige week of twee weken terug de melding hebben gekregen dat ik whatsapp moest updaten omdat deze anders niet meer gebruikt kon worden![]()
Kan natuurlijk ook zijn de de whatsapp versie zelf niet/nooit geupdate is op die telefoon en dan blijft die het voorlopig op het oorspronkelijke OS nog gewoon doen (tot ze besluiten ook oudere versies van whatsapp af te sluiten).