Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Border Bandit
Nou, dat is balen zeg!?!

Wel super dat Oscar zich weer lekker voelt en jullie ook weer wat tot rust komen!!! :)
Door dinky89
Moe na gisteren bij het nationaal privacy event te zijn geweest :sleep3: :sleep3:

Vanmorgen klopte buien alarm niet waardoor ik niet net voor de dikke rommelende bui op het werk aan kwam maar verzopen.
Het blijft maar regenen dus vrees dat ik nog een keer 'verzuip'

VL was gisteravond toen ik thuis kwam al chaggi door spel en vrees dat het vandaag bij thuiskomst niet anders zal zijn :(
Door Border Bandit
Gister 1 kg long uit de vriezer gelegd om snackjes van te drogen.
Vervolgens iets te lang gewacht.....

Gatsie wat een derrie wordt dat zeg!? Het was te ver ontdooit om te kunnen snijden.
En het geluid dat het maakt, blè, net of je door stevig geklopte slagroom gaat.
Op het laatst reepjes in de droger gelegd, ik was er helemaal klaar mee. :P
Door eelke
Ik heb de waterkoker ontkalkt met azijn. Deze keer azijn met eucalyptus. De smaak en geur gaan nu niet meer weg! Grrr! Koffie met eucalyptus :yucky:
Door Angelique
eelke schreef:Ik heb de waterkoker ontkalkt met azijn. Deze keer azijn met eucalyptus. De smaak en geur gaan nu niet meer weg! Grrr! Koffie met eucalyptus :yucky:

Dat was dan wellicht schoonmaakazijn?

*kliko open...waterkoker erin....kliko dicht*
Door eelke
Angelique schreef:Dat was dan wellicht schoonmaakazijn?

*kliko open...waterkoker erin....kliko dicht*
Ja, maar ik gebruik er altijd schoonmaakazijn voor >:( en we moeten eigenlijk ook wel een nieuwe want deze blijft wel eens doorkoken, maar de komende dagen kan ik geen nieuwe gaan kopen, en ik heb m nodig om mijn koffie te zetten. Dus broodnodig.
Door eelke
pearlsofpassion schreef:Manueel zetten. Das hetzelfde alleen even zelf water koken en dan heeeeel zachtjes doorgieten. :biggrin2:
Jaaaa dat doe ik dus al, vandaar de waterkoker. Morgen maar een pannetje water op het fornuis.
Door pearlsofpassion
eelke schreef:Jaaaa dat doe ik dus al, vandaar de waterkoker. Morgen maar een pannetje water op het fornuis.
Ah oeps, over gelezen. Ik dacht dat je de koffiezet had ontkalkt... ::)
Door eelke
pearlsofpassion schreef:Ah oeps, over gelezen. Ik dacht dat je de koffiezet had ontkalkt... ::)
We hebben al jaren geen apparaat meer. Ik vind het veel lekkerder zo, lekker heet :)

Nou ja, zonder eucalyptus smaak dan.
Door Angelique
eelke schreef:Ja, maar ik gebruik er altijd schoonmaakazijn voor >:( en we moeten eigenlijk ook wel een nieuwe want deze blijft wel eens doorkoken, maar de komende dagen kan ik geen nieuwe gaan kopen, en ik heb m nodig om mijn koffie te zetten. Dus broodnodig.
Coolblue, nu bestellen, morgen koffie zonder eucalyptessmaak :biggrin2:
Door -Annemarie-
Zes weken geleden m'n kleine teen gestoten, blijkt toch gebroken te zijn. Vandaag maar even een rofo laten maken, het bleef wel erg dik en pijnlijk. :( En dus nog niet genezen. :-\
Door - pien -
-Annemarie- schreef:Zes weken geleden m'n kleine teen gestoten, blijkt toch gebroken te zijn. Vandaag maar even een rofo laten maken, het bleef wel erg dik en pijnlijk. :( En dus nog niet genezen. :-\
Sodemieter ::)
Beterschap :-*
Door koekje
Zere voeten, botpijn in bekken en heup (Bassie is aan het indalen) en druk op de buik, want Adriaan heeft ineens meer plek en neemt het er eens van.
Ik denk niet dat ik het tot de 40 weken ga volhouden. Misschien eind volgende week, dan ben ik net 36 weken, gewoon maar gaan persen.
Ik vind het echt stikgezellig hoor, zwanger zijn, maar die toestanden er omheen hoeven niet zo. Ik vind het ook best lullig dat die dan met een tweeling ook 2x zo heftig zijn. Alsof ik straks als ze eruit zijn gezapig op mn gat kan zitten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door