Wel super dat Oscar zich weer lekker voelt en jullie ook weer wat tot rust komen!!!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Ik heb de waterkoker ontkalkt met azijn. Deze keer azijn met eucalyptus. De smaak en geur gaan nu niet meer weg! Grrr! Koffie met eucalyptus
Angelique schreef:Dat was dan wellicht schoonmaakazijn?Ja, maar ik gebruik er altijd schoonmaakazijn voor
*kliko open...waterkoker erin....kliko dicht*
pearlsofpassion schreef:Manueel zetten. Das hetzelfde alleen even zelf water koken en dan heeeeel zachtjes doorgieten.Jaaaa dat doe ik dus al, vandaar de waterkoker. Morgen maar een pannetje water op het fornuis.
eelke schreef:Jaaaa dat doe ik dus al, vandaar de waterkoker. Morgen maar een pannetje water op het fornuis.Ah oeps, over gelezen. Ik dacht dat je de koffiezet had ontkalkt...
pearlsofpassion schreef:Ah oeps, over gelezen. Ik dacht dat je de koffiezet had ontkalkt...We hebben al jaren geen apparaat meer. Ik vind het veel lekkerder zo, lekker heet
eelke schreef:Ja, maar ik gebruik er altijd schoonmaakazijn voorCoolblue, nu bestellen, morgen koffie zonder eucalyptessmaaken we moeten eigenlijk ook wel een nieuwe want deze blijft wel eens doorkoken, maar de komende dagen kan ik geen nieuwe gaan kopen, en ik heb m nodig om mijn koffie te zetten. Dus broodnodig.
-Annemarie- schreef:Zes weken geleden m'n kleine teen gestoten, blijkt toch gebroken te zijn. Vandaag maar even een rofo laten maken, het bleef wel erg dik en pijnlijk.SodemieterEn dus nog niet genezen.