Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Nou inderdaad. Okugest kun je in je mond laten smelten voor een sneller effect, primatour echt niet! Heb ook wel eens gehoord van een pillenschieter, maar geen ervaring mee.
Door zurca
Mmm.... mijn volgende idee was oplossen in water en in de bek zien te spuiten maar dat is dan misschien niet zo'n goed idee. Zit ik al met een kotsende kat voor we in de auto zitten.
Dat easypill.....zou dat meer geur maskeren dan een stukje leverworst?
Pillenschieter, ja ken ik ook van verhalen. Zal daar eens naar kijken.

Probleem is ook een beetje dat Tobias het geen probleem vind om opgepakt te worden en op schoot zitten, allemaal prima...Tot er wat moet gebeuren. Dan heb ik ineens een tijger in huis :biggrin2:
Door dinky89
Geen idee of easypill meer maskeert. Hier werkte easypill 1 keer, daarna werd het geweigerd. In natvoer uit een bakje werd ook geweigerd maar ditzelfde natvoer vanaf de hand werd zonder twijfel opgegeten (was prins pate).
Door Ronald
Allereerst pakt u uw kat en legt u hem in de ronding van uw arm, alsof u een baby vasthoudt.
Zet uw rechterduim en wijsvinger aan beide zijden van het snoetje van de kat en oefen voorzichtig wat druk uit, terwijl u de pil gereed houdt.
Zodra uw kat het bekje opent, gooit u de pil naar binnen en geeft u de kat de gelegenheid om te slikken.
Vervolgens raapt u de pil van de vloer en vist u de kat achter de bank vandaan.

Begin opnieuw.
Haal de kat van de slaapkamer en gooi de vies geworden pil weg.
Duw een nieuwe pil naar binnen met uw rechterwijsvinger.
Vis de pil uit het aquarium en haal de kat van de bovenkant van de kast.
Dwing uw kat tussen uw knieën. Negeer het lage gebrom.
Dwing met een houten lineaal de bek open.
Gooi de pil via de lineaal naar binnen en wrijf stevig de kattenkeel om het slikken te stimuleren.
Haal uw kat van de gordijnrail. veeg de kapotte vaasjes aan de kant om later te lijmen.
Maak een notitie om een nieuwe liniaal te kopen en de gordijnen te laten repareren.
Veeg de kapotte beeldjes en vaasjes aan de kant om later op te ruimen of eventueel te lijmen.

Roep uw partner erbij.
Draai uw kat in een handdoek en laat uw partner zo op de kat liggen, dat nog net de kattenkop zichtbaar is.
Zuig de pil door het rietje op en forceer de bek open.
Blaas de pil door het rietje in de kattenkeel.
Controleer de bijsluiter om zeker te zijn dat deze pillen onschadelijk zijn voor mensen en spoel de smaak weg met een biertje.
Ontsmet en verbind de arm van uw partner en doe er een verband om. Verwijder de bloedvlekken uit de vloerbedekking.
Haal uw kat van de schuur.
Zet uw kat zo in het keukenkastje, dat het kattenkopje net naar buiten steekt.
Forceer de bek open en schiet de pil naar binnen met een elastiekje.
Haal de schroevendraaier uit de garage en hang het deurtje van de keukenkast weer terug in zijn scharnieren. Zoek de whiskyfles. Neem een flinke teug en leg een koud whiskykompres op uw wangen om te ontsmetten.
Controleer of uw tetanusinjectie nog geldig is.
Gooi uw gerafelde trui weg en trek een nieuwe aan

Bel de brandweer om de kat uit de boom te halen.
Maak uw verontschuldiging bij de buurman die, terwijl hij uw kat ontweek door zijn eigen schutting reed. Neem de laatste pil uit het doosje.
Tape de voorpoten van het beestje samen en bind hem aan de poot van de eettafel. trek uw zware werkhandschoenen aan. duw de pil naar binnen en een sukje vlees erachteraan.
Houdt de kop van het huftertje verticaal en giet het water naar binnen om hem zo te dwingen te slikken.
Neem het laatste beetje whiskey, vraag aan uw partner u naar de eerste hulp te rijden. Laat daar uw vingers en onderarm hechten en de restanten van de pil uit uw rechteroog verwijderen.
Bel onderweg naar de meubelzaak om een nieuwe eettafel te bestellen.

Bel dan het dierenasiel of ze een gemuteerde kat willen ophalen en informeer bij de dierenwinkel of ze hamstertjes hebben.
Ronald schreef:Allereerst pakt u uw kat en legt u hem in de ronding van uw arm, alsof u een baby vasthoudt.
Zet uw rechterduim en wijsvinger aan beide zijden van het snoetje van de kat en oefen voorzichtig wat druk uit, terwijl u de pil gereed houdt.
Zodra uw kat het bekje opent, gooit u de pil naar binnen en geeft u de kat de gelegenheid om te slikken.
Vervolgens raapt u de pil van de vloer en vist u de kat achter de bank vandaan.

Begin opnieuw.
Haal de kat van de slaapkamer en gooi de vies geworden pil weg.
Duw een nieuwe pil naar binnen met uw rechterwijsvinger.
Vis de pil uit het aquarium en haal de kat van de bovenkant van de kast.
Dwing uw kat tussen uw knieën. Negeer het lage gebrom.
Dwing met een houten lineaal de bek open.
Gooi de pil via de lineaal naar binnen en wrijf stevig de kattenkeel om het slikken te stimuleren.
Haal uw kat van de gordijnrail. veeg de kapotte vaasjes aan de kant om later te lijmen.
Maak een notitie om een nieuwe liniaal te kopen en de gordijnen te laten repareren.
Veeg de kapotte beeldjes en vaasjes aan de kant om later op te ruimen of eventueel te lijmen.

Roep uw partner erbij.
Draai uw kat in een handdoek en laat uw partner zo op de kat liggen, dat nog net de kattenkop zichtbaar is.
Zuig de pil door het rietje op en forceer de bek open.
Blaas de pil door het rietje in de kattenkeel.
Controleer de bijsluiter om zeker te zijn dat deze pillen onschadelijk zijn voor mensen en spoel de smaak weg met een biertje.
Ontsmet en verbind de arm van uw partner en doe er een verband om. Verwijder de bloedvlekken uit de vloerbedekking.
Haal uw kat van de schuur.
Zet uw kat zo in het keukenkastje, dat het kattenkopje net naar buiten steekt.
Forceer de bek open en schiet de pil naar binnen met een elastiekje.
Haal de schroevendraaier uit de garage en hang het deurtje van de keukenkast weer terug in zijn scharnieren. Zoek de whiskyfles. Neem een flinke teug en leg een koud whiskykompres op uw wangen om te ontsmetten.
Controleer of uw tetanusinjectie nog geldig is.
Gooi uw gerafelde trui weg en trek een nieuwe aan

Bel de brandweer om de kat uit de boom te halen.
Maak uw verontschuldiging bij de buurman die, terwijl hij uw kat ontweek door zijn eigen schutting reed. Neem de laatste pil uit het doosje.
Tape de voorpoten van het beestje samen en bind hem aan de poot van de eettafel. trek uw zware werkhandschoenen aan. duw de pil naar binnen en een sukje vlees erachteraan.
Houdt de kop van het huftertje verticaal en giet het water naar binnen om hem zo te dwingen te slikken.
Neem het laatste beetje whiskey, vraag aan uw partner u naar de eerste hulp te rijden. Laat daar uw vingers en onderarm hechten en de restanten van de pil uit uw rechteroog verwijderen.
Bel onderweg naar de meubelzaak om een nieuwe eettafel te bestellen.

Bel dan het dierenasiel of ze een gemuteerde kat willen ophalen en informeer bij de dierenwinkel of ze hamstertjes hebben.
Ik heb gewoon tranen van het lachen!!
(Niet in de laatste plaats, het zou onze Willen kunnen zijn...)
Door zurca
Die blijft leuk Ronald ;D

Maargoed... ik ga maar eens verder "broeden" op een plan. Het zou zo fijn zijn als hij die pillen zonder stress op zou eten want dan kan hij vaker mee naar Garderen. Hij heeft het zo naar zijn zin gehad tijdens onze vakantie. Een hele nieuwe tuin om te ontdekken.

Afbeelding
Afbeelding
Door bloemetje
Primatour is ranzig en soms noodzakelijk. Ik zou de easy pil proberen.. lukt dat niet rolde ik m in een handdoek en gaf hem de pil met de pillen schieter. 1 minuut vervelend voor een heleboel plezier.
Door Kaela
Is het niet mogelijk om te prikken? Onze Otje is ook zo'n heks. Overal omheen eten en o wee als je gaat dwingen. Ik vraag altijd of het medicijn in injecteerbare vorm beschikbaar is. Meestal is dat duurder, maar een prikje merkt ze niets van en scheelt mij het complete verhaal van Ronald ;D
Door Too
zurca schreef:Die blijft leuk Ronald ;D

Maargoed... ik ga maar eens verder "broeden" op een plan. Het zou zo fijn zijn als hij die pillen zonder stress op zou eten want dan kan hij vaker mee naar Garderen. Hij heeft het zo naar zijn zin gehad tijdens onze vakantie. Een hele nieuwe tuin om te ontdekken.

Afbeelding
Afbeelding

Dat is wel echt genieten :smitten:
Er is meer heb tegen reisziekte zegt Google : Puur heeft druppels, beaphar heeft iets en wellicht heeft de da ook nog een tip.
Door smulpaap
Onze buurman ( 35 jaar ) is vandaag thuisgekomen . Om de tijd die hem nog rest bij zijn gezin te zijn
Hij heeft darmkanker met metastasen in de lever
En hij is vader van twee hummeltjes van 3,5 en 1,5 jaar
Wat een ellende , :'( :'( Ik was twee weken geleden nog even bij hem op bezoek
De hele buurt leeft intens mee , wat kan het leven toch hard zijn :'(
Door Mieke L.
och wat triest en afschuwelijk :'(

Zenuwslopend wachten op een telefoontje tussen 19.15 en 19.45. Gelukkig niet gebeld wat betekend dat mijn jongste Elza geslaagd is voor haar vmbo tl diploma! :D :circle:
Door hannabelgje
smulpaap schreef:Onze buurman ( 35 jaar ) is vandaag thuisgekomen . Om de tijd die hem nog rest bij zijn gezin te zijn
Pffff daar word ik toch wel even stil van. Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
smulpaap schreef:Onze buurman ( 35 jaar ) is vandaag thuisgekomen . Om de tijd die hem nog rest bij zijn gezin te zijn

Wat in en in triest zeg...

Ik kreeg een berichtje dat de vriend van de chiropracter die Spot behandelde onverwacht is overleden. 42 jaar oud. Het leven kan toch zo ontiegelijk hard zijn he? :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Kim_S
Bam. Beide benen staan weer stevig op de grond...

Vreselijk. Manlief is 10 jaar ouder, onze kindjes zijn maar een paar jaar ouder. Moet er niet aan denken... :'(

@Mieke: gefeliciteerd!
Door - pien -
Ik heb het meegemaakt. Zo heb je soms een griepje, zo slaat de sluipmoordenaar toe en heeft manlief een hersentumor.
Kindjes 2,5 en 4 (zou net naar groep 1 gaan, maar even uitgesteld). Hij heeft nog 2,5 jaar geleefd, op een redelijk goeie manier. Maar als het dan weer terugkomt weet je dat het afgelopen is.
Sterkte smulpaap....

Siberiënne : zo jong :'(

Ik denk soms 'later ga ik dit doen...en dat' maar het is altijd afwachten wanneer het 'later' is en of het wel komt...

Gefeliciteerd met je dochter Mieke :groupwave2: !
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door