Phoebe junior is vrijdag 5 weken oud en Bliss ongeveer 9 dagen jonger, ze groeien als kool dus het zal wel goed gaan.
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Robian schreef: Pepper is nu bijna twee weken bij ons. (Bijna 15 weken)nee daar had zijn moeder van moeten weten
's morgens heeft meneer zo nu en dan zo'n honger dat hij bij Roger probeert te drinken.
(en dat terwijl ik de avond ervoor een giga lading voer achterlaat)
Roger maakt er dan meteen gebruik van om hem zeiknat te wassen.
Dus van afspenen heeft Pepper waarschijnlijk nog nooit gehoord...
Groetjes,
Sylvia
sylvia schreef: nee daar had zijn moeder van moeten wetenEn mensenbabies ook
Kittens en puppy's vinden afspenen altijd een slecht idee
Kruimel schreef: En mensenbabies ookJa die zijn daar ook niet echt voor![]()
Loeka schreef: Oooooh 5 weken pas. Hier krijgt moeders er ook maar geen genoeg van. Die moet zo nodig 's nachts op bed haar kroost voeden. Ik word wakker van het harde gespin. Ze zijn nu 11 weken geweest en krijgen er geen genoeg vanJa dat ze zolang drinken is niet vreemd, maar normaal eten ze toch wel een paar keer per dag, maar hier niet hoor, Phoebe houd de buikjes goed vol.![]()
sylvia schreef: Ja dat ze zolang drinken is niet vreemd, maar normaal eten ze toch wel een paar keer per dag, maar hier niet hoor, Phoebe houd de buikjes goed vol.Mijn ervaring met kittens is, dat als de moeder volop melk heeft en het nest niet zo groot is, dat je dan de boom in kan met je eten. Dan blijven ze lekker bij moeders drinken. Ergens tussen de 5 en 6 weken beginnen ze dan pas met vast voer maar dan leren ze het wel weer veel sneller.
AstridStraver schreef: Mijn ervaring met kittens is, dat als de moeder volop melk heeft en het nest niet zo groot is, dat je dan de boom in kan met je eten. Dan blijven ze lekker bij moeders drinken. Ergens tussen de 5 en 6 weken beginnen ze dan pas met vast voer maar dan leren ze het wel weer veel sneller.Nee het is heel makkelijk hoor, ik hoef alleen maar te knuffelen en een schoon kleedje neer te leggen
Ideaal toch als het goed gaat, je hebt er geen omkijken naar :-)
sylvia schreef: Nee het is heel makkelijk hoor, ik hoef alleen maar te knuffelen en een schoon kleedje neer te leggenAch ja, het is "iets" minder werk dan een nest pupjes :-)![]()
AstridStraver schreef: Ach ja, het is "iets" minder werk dan een nest pupjes :-)Ja dat scheelt iets