Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Charlie Angel schreef:Maar jij maakt gebruik van zijn voorspelbaarheid. :biggrin2:
Ja het is ook echt kei-sneu dat hij van de hondenbank naar de mensenbank mag verhuizen als hij dat wil :biggrin2:
Door dinky89
Zie vandaag weer bericht langskomen van dierenarts op fb ten aanzien van vaccinatie:
Aankomende week loopt de vaccinatie-actie voor Stichting DIO. Maakt u de afspraak voor de gezondheidscheck en de vaccinatie van uw huisdier(en) komende week? Wij doneren dan 2,50 euro per vaccinatie aan Stichting DIO voor hun project in Malawi!
Ik zou dan toch liever zelf geld overmaken dan dat ik een vaccinatie zet om geld te doneren ::)
Door Kaio
Nou morgen 1 uur rijden om caddy nr1 te bezichtigen dan 1,5 uur verder om nr. 2 te bezichtigen. En dan weer 2,5 uur terug. Wordt morgen mooi weertje ::) ;D Druk dagje voor ons, eh lui dagje voor de hondjes.
Nou ja serieus best moeilijk de een is duurder maar ook wel jonger (zelfde model) maar evenveel gelopen. Keuzes, keuzes, keuzes ::)
Kaio schreef:Nou morgen 1 uur rijden om caddy nr1 te bezichtigen dan 1,5 uur verder om nr. 2 te bezichtigen. En dan weer 2,5 uur terug. Wordt morgen mooi weertje ::) ;D Druk dagje voor ons, eh lui dagje voor de hondjes.
Nou ja serieus best moeilijk de een is duurder maar ook wel jonger (zelfde model) maar evenveel gelopen. Keuzes, keuzes, keuzes ::)
Welke is het geworden?
Door Kaio
Eef+doggies schreef:Welke is het geworden?
nr 2 natuurlijk, die verder weg staat :biggrin2: , moeten we voor het ophalen dus ook nog een dagje voor uittrekken.
Maar algehele indruk van de auto was beter en een beter gevoel, is ook 3 jaar jonger (wel evenveel gelopen)
Door smulpaap
eelke schreef:Joep ligt (weer eens) super lekker te slapen op zijn bankje. Maar daar ligt een kleedje op die ik eigenlijk wil uitwassen. Maar hij ligt zo lekker. Wat een dilemma's heb je als hondenbaas toch hé. Ik ga in ieder geval de kleedjes van de andere bank maar afhalen. Misschien wisselt hij dan zo van plek en hoef ik hem zelf niet te storen.

Oh, en ik heb al 3 kikkertjes! Ik twijfel nu wel wanneer ik ze dan moet gaan uitzetten, want de rest heeft nog geen pootjes... :-\
dat bankje is wel favoriet he ? :-*
Door eelke
smulpaap schreef:
dat bankje is wel favoriet he ? :-*
Een van de toch wel. Want eigenlijk is Joep altijd een super blije, tevreden, en gelukkige hond. ;) die slaapt overal alsof hij op 7 donzen dekbedden ligt.
Door zurca
Nu heb ik iets gevonden waarmee Tobias (kat) niet wagenziek wordt, namelijk primatour.
Krijg ik het toch amper bij 'm naar binnen :-X Hij krijgt ook okugest en die breek ik in stukjes en frummel dat in een stukje worst.
En hap slik weg is de okugest. Naief als ik ben dacht ik dus de primatour ook wel zo binnen te krijgen...Fout gedacht ::)

Leverworst, ham, kaas, stukje snoepstick...niks noppes nada...Zodra er maar een kruimeltje (echt letterlijk want uitgetest) in zit loopt hij er zo bij weg. Plan b was grijp kat en stop het in de bek. Toen zat er vooral veel primatour op de vloer, mijn vingers en zijn vacht. Ohja en mijn vinger waren ook wat toegetakelt...Plan c was pak kat, rol 'm in handdoek en dan pil in bek. Zelfde resultaat, inclusief de kapotte vingers ::) :-X
Iemand hier misschien een gouden tip?
Door Siberienne
zurca schreef:Nu heb ik iets gevonden waarmee Tobias (kat) niet wagenziek wordt, namelijk primatour.
Krijg ik het toch amper bij 'm naar binnen :-X Hij krijgt ook okugest en die breek ik in stukjes en frummel dat in een stukje worst.
En hap slik weg is de okugest. Naief als ik ben dacht ik dus de primatour ook wel zo binnen te krijgen...Fout gedacht ::)

Leverworst, ham, kaas, stukje snoepstick...niks noppes nada...Zodra er maar een kruimeltje (echt letterlijk want uitgetest) in zit loopt hij er zo bij weg. Plan b was grijp kat en stop het in de bek. Toen zat er vooral veel primatour op de vloer, mijn vingers en zijn vacht. Ohja en mijn vinger waren ook wat toegetakelt...Plan c was pak kat, rol 'm in handdoek en dan pil in bek. Zelfde resultaat, inclusief de kapotte vingers ::) :-X
Iemand hier misschien een gouden tip?

Ik kreeg als kind vroeger primatour voor wagenziekte en mijn god wat was dat spul goor en bitter...
http://www.primatour.nl/hoe-gebruik-je-primatour-0
op deze site staat dat de bitter smaak vooral naar boven komt als je het tablet breekt. Als tip staat erbij : Tip: je kunt een tabletje met wat water, limonade of geprakt in een stukje fruit innemen.
Hmmm, lijkt me voor katten geen oplossing :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door