Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
Schreef ik van de week nog dat er echt geen plek is voor japanse wijnbes ed. op mijn balkonnetje..
Nog geen week later staat er een flinke malva, struikbasilicum, geum en nepeta en doet de rudbeckia van vorig jaar ook vreselijk haar best
Liep ik vanmorgen toch tegen een klimhortensia èn een oranje kamperfoelie aan..die staan nu dus aan de voorkant ;D
Door hannabelgje
Ik ga voortaan 1x per week zwemmen met mijn nichtje. Vanavond dus geweest en ze hebben ook een zalig bubbelbad, stoomkamer en twee sauna's waar je gebruik van mag maken. Wat een straf om daar iedere week heen te gaan. Maar meteen een 10 badenkaart aangeschaft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door - pien -
Too schreef:Schreef ik van de week nog dat er echt geen plek is voor japanse wijnbes ed. op mijn balkonnetje..
Nog geen week later staat er een flinke malva, struikbasilicum, geum en nepeta en doet de rudbeckia van vorig jaar ook vreselijk haar best
Liep ik vanmorgen toch tegen een klimhortensia èn een oranje kamperfoelie aan..die staan nu dus aan de voorkant ;D
:yeah: :daisy:
Door Too
hannabelgje schreef:Ik ga voortaan 1x per week zwemmen met mijn nichtje. Vanavond dus geweest en ze hebben ook een zalig bubbelbad, stoomkamer en twee sauna's waar je gebruik van mag maken. Wat een straf om daar iedere week heen te gaan. Maar meteen een 10 badenkaart aangeschaft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Dat doe je goed!
Door eelke
Joep ligt (weer eens) super lekker te slapen op zijn bankje. Maar daar ligt een kleedje op die ik eigenlijk wil uitwassen. Maar hij ligt zo lekker. Wat een dilemma's heb je als hondenbaas toch hé. Ik ga in ieder geval de kleedjes van de andere bank maar afhalen. Misschien wisselt hij dan zo van plek en hoef ik hem zelf niet te storen.

Oh, en ik heb al 3 kikkertjes! Ik twijfel nu wel wanneer ik ze dan moet gaan uitzetten, want de rest heeft nog geen pootjes... :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door