Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
hannabelgje schreef:Een japanse wijnbes bijt ook toch? Ik vind ze lekker, maar er komen enorm veel wespen op af bij ons.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Oww, but, ja ik tuinierde tot nu toe uit boeken (behalve de kruidentuin) dus daar kom ik misschien ook nog achter ::)
Die stekels, ja, die zitten overal. In plaats van af en toe een stekel op de kruisbes...en dat ga ik vergeten en dan prik ik me en neem ik het de kruisbes kwalijk >:(
Door eelke
Dat het hard waait en je poepzakje dan net omwaait als je de drol pakt. Zodat je er in pakt. Grmmbl.
Door constance.blokzijl
Vandaag de kickboksles nr 6 gehad, en ik heb nu al zo vreselijk zere armen! Onze warming up was 40 sec hoog tempo boksen tegen een kussen, 10 x opdrukken, 40 sec boksen, 9 x opdrukken, 40 sec boksen, 8x opdrukken enz. En dan als bonus een laatste x nog eens 10 x opdrukken. En dat was de warming-up. Mijn armen trillen gewoon....
Door Kim_S
eelke schreef:Dat het hard waait en je poepzakje dan net omwaait als je de drol pakt. Zodat je er in pakt. Grmmbl.
Ow yuk! :-X

Hier geen tijd om te koken, dan maar frietjes. Dus frituurpan aangezet, en toen die heet was, tot de conclusie gekomen dat er in het hele huis niks om te frituren in de vriezers lag >:(
Door smulpaap
eelke schreef:Dat het hard waait en je poepzakje dan net omwaait als je de drol pakt. Zodat je er in pakt. Grmmbl.
Oeps :biggrin2: Nee , dat is niet fijn
Door smulpaap
Kim_S schreef:Ow yuk! :-X

Hier geen tijd om te koken, dan maar frietjes. Dus frituurpan aangezet, en toen die heet was, tot de conclusie gekomen dat er in het hele huis niks om te frituren in de vriezers lag >:(
Sorry hoor , maar ik zit er om te lachen . Was er nog wel iets anders om te eten :biggrin2:
Door smulpaap
constance.blokzijl schreef:Vandaag de kickboksles nr 6 gehad, en ik heb nu al zo vreselijk zere armen! Onze warming up was 40 sec hoog tempo boksen tegen een kussen, 10 x opdrukken, 40 sec boksen, 9 x opdrukken, 40 sec boksen, 8x opdrukken enz. En dan als bonus een laatste x nog eens 10 x opdrukken. En dat was de warming-up. Mijn armen trillen gewoon....
Zo zeg , stoer bezig . Gaat het wel goed t.av je schouder ?
Door koekje
Kim_S schreef:Ow yuk! :-X

Ik had er een lapje pens in gedaan en de kinders met stalen gezicht verteld dat het een huismerk-mexicano was :biggrin2:

("Nee, mama hoeft niet, want ik ben aan de lijn. Jullie moeten er nog van groeien.") :biggrin2:
Door Kim_S
smulpaap schreef:Sorry hoor , maar ik zit er om te lachen . Was er nog wel iets anders om te eten :biggrin2:
Ik kan me zo ontzettend verheugen op vette hap ::) En als het er dan niet is :'(
Maar gelukkig ging een gebakken eitje op brood ook gewoon ;D
Door Kim_S
koekje schreef:Ik had er een lapje pens in gedaan en de kinders met stalen gezicht verteld dat het een huismerk-mexicano was :biggrin2:

("Nee, mama hoeft niet, want ik ben aan de lijn. Jullie moeten er nog van groeien.") :biggrin2:
Koek!! :o

Geniaal, doe ik volgende keer :biggrin2:
Door constance.blokzijl
smulpaap schreef:
Zo zeg , stoer bezig . Gaat het wel goed t.av je schouder ?
Ik merk dat ik sterker wordt, de eerste 3 keer best brandende spierpijn gehad, maar nu zelfs minder last! En conditioneel ben ik er ook al een heel stuk op vooruit gegaan.
Behalve vandaag en morgen Afbeelding 50x opdrukken tussendoor was best veel.... en dan hebben we het nog niet over de burpee's die we later nog tussen het sparren moesten doen, ook een stuk of 20. Dus ik heb nu serieus spierpijn in mijn armen en schouders weer...

(Hoort niet in het klaagtopic, wel blij dat ik hier aan begonnen ben)
Door Fenixjuh
Pfff, ik wilde vanmorgen gaan hardlopen, loop even naar zolder om tea tree olie te pakken, blijkt vriendlief weer dozen naar beneden te hebben gesjouwd >:(
Ik heb nog geen slaapkamer, geen badkamer maar alles moet er al wel staan. Nu ben ik boos, geen zin om te hardlopen en kan ik er vandaag niet gaan schuren, want dan moet ik alle dozen weer naar zolder slepen :(
Ik ben er nog niet uit of ik dat ga doen, of uit protest de zolder leeg haal, waar ik alleen mezelf mee heb, want vriendje vindt het leven zo wel best :'(
Door Kaio
Fenixjuh schreef:Pfff, ik wilde vanmorgen gaan hardlopen, loop even naar zolder om tea tree olie te pakken, blijkt vriendlief weer dozen naar beneden te hebben gesjouwd >:(
Ik heb nog geen slaapkamer, geen badkamer maar alles moet er al wel staan. Nu ben ik boos, geen zin om te hardlopen en kan ik er vandaag niet gaan schuren, want dan moet ik alle dozen weer naar zolder slepen :(
Ik ben er nog niet uit of ik dat ga doen, of uit protest de zolder leeg haal, waar ik alleen mezelf mee heb, want vriendje vindt het leven zo wel best :'(
Daar hebben ze toch een programma voor op tv? :biggrin2:

Sorry :sofa:
Door Kaela
Hond geen buikpijn: check ( :circle: :groupwave2: )

Ik geen buikpijn zoals gisternacht: check

Samen heerlijk koezen: check :sleep3: :sleep3: :sleep3: :sleep3:

Gaat het onweren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zijn mijn karmapunten helemaal op ofzo >:( >:( >:( >:( Weer een bibberend hondje in mijn nek...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door