Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Ik kom er net pas achter dat The Blacklist gewoon vandaag weer is / was >:(
Nu kan ik nergens vinden wanneer de herhaling is :-X
Door pluk
Kim_S schreef:Ik kom er net pas achter dat The Blacklist gewoon vandaag weer is / was >:(
Nu kan ik nergens vinden wanneer de herhaling is :-X
Die was altijd op zondagavond rond 23.00.
Door Kim_S
pluk schreef:Die was altijd op zondagavond rond 23.00.
Oooooh ik hoop dat dat deze week dan ook zo is! Dank je! :)
Door Mandarijn
Al sinds zaterdagavond geen internet op de pc. Router heeft wel nog Wi-Fi. Waarschijnlijk een probleem in de bekabeling. Wordt er ondertussen ontzettend kriegelig van om alles op de gsm te doen.
Door Kim_S
pluk schreef:Volgens de info op de RTL site wel.
https://www.rtl.nl/gemist/the-blacklist/

Ik heb m opgenomen. Zo even kijken Afbeelding
Manlief kijkt altijd naar Helemaal het einde. Nu dus ook, en ineens zag ik dat The Blacklist ook kwam. En ik wil natuurlijk wel de hele aflevering zien, heb ze allemaal gezien vanaf aflevering 1 :)
Door pluk
Kim_S schreef:Manlief kijkt altijd naar Helemaal het einde. Nu dus ook, en ineens zag ik dat The Blacklist ook kwam. En ik wil natuurlijk wel de hele aflevering zien, heb ze allemaal gezien vanaf aflevering 1 :)
Daar kijk ik ook naar. Ik neem het allebei op, kan ik tenminste de reclames skippen :biggrin2:
Heb je Blacklist redemption dan ook gekeken de afgelopen weken? Want die was eigenlijk best spannend als je er eenmaal in zat.
Door Kim_S
pluk schreef:Daar kijk ik ook naar. Ik neem het allebei op, kan ik tenminste de reclames skippen :biggrin2:
Heb je Blacklist redemption dan ook gekeken de afgelopen weken? Want die was eigenlijk best spannend als je er eenmaal in zat.
Nee die kijk ik dan weer niet.
Kan hier niks opnemen, dus ik moet wachten tot zondagavond... Weer een klaag ::)
Door Too
:yucky: :yucky:

spugen doe je natuurlijk op/over plintjes en hoekjes .....
geloof wel dat het haar oplucht, das dan weer fijn
Door -Annemarie-
- pien - schreef:We hadden het onzalige idee om 'even naar de Intratuin' te gaan.
Ik had er niet bij stilgestaan dat het natuurlijk een feestdag is ::)
Druk ernaartoe (ook achter iemand zitten trutten die 40 reed ipv 60, vervolgens parkeert ze heel scheef óok bij de Intratuin), druk op het parkeerterrein, druk ín de Intratuin.
Toen we eenmaal zover waren dachten we 'dan pakken we maar snel wat we willen hebben en gaan in éen streep naar de kassa'.
Aardig gelukt...maar wat was dit een domme actie, als ik me had gerealiseerd dat het zou uitpakken als 'scenariomeubelboulevardtweedepinksterdag' was ik nooit in de auto gestapt :doh: .
Maar ik heb nu wel een Japanse wijnbes gekocht van de bon die ik van dochterlief had gekregen voor Moederdag :smitten: (en dat is weer een geluksmomentje ;D )

Die hebben wij ook staan, zó lekker! De vruchtjes dan hè. ;D Dat is zo ongeveer het enige fruit wat ik echt lekker vind en zonder moeite uit mezelf eet. Helaas niet het hele jaar door verkrijgbaar. ::) :biggrin2:
Door - pien -
Too schreef::yucky: :yucky:

spugen doe je natuurlijk op/over plintjes en hoekjes .....
geloof wel dat het haar oplucht, das dan weer fijn
Oww, da's fijn om op te ruimen :-X

Zondag heb ik kunnen voorkomen dat er een haarbal op ons bed werd gedeponeerd :yucky:

Mijn klaagje:
Heb ik een nieuw orthopedisch kussen voor Gabi, met het 'lapje' van z'n ouwe bed erop, maar hij weigert erop te gaan liggen ::)
Joep daarentegen (ik realiseerde me ineens dat hij al 12 is :o ) zit er niet mee, en maakt er meteen gebruik van.
Door - pien -
-Annemarie- schreef:Die hebben wij ook staan, zó lekker! De vruchtjes dan hè. ;D Dat is zo ongeveer het enige fruit wat ik echt lekker vind en zonder moeite uit mezelf eet. Helaas niet het hele jaar door verkrijgbaar. ::) :biggrin2:
Oww, dan had ik er misschien meteen wel 3 gekocht ;D
Ik wilde graag een kruisbes maar ik heb geen zin in die stekels en eigenlijk eet ik die niet 'zo' dus na wat wikken en wegen toch voor de wijnbes gekozen!
Op het zuidwesten hebben we plek (tegen een muur, die blijft dan warm als de zon weg is) en ik denk dat ik er ook nog bijv. een herfstframboos bij zet en een bes :)
Door Too
- pien - schreef:Oww, dan had ik er misschien meteen wel 3 gekocht ;D
Ik wilde graag een kruisbes maar ik heb geen zin in die stekels en eigenlijk eet ik die niet 'zo' dus na wat wikken en wegen toch voor de wijnbes gekozen!
Op het zuidwesten hebben we plek (tegen een muur, die blijft dan warm als de zon weg is) en ik denk dat ik er ook nog bijv. een herfstframboos bij zet en een bes :)
>:( nou wil ik dat ook allemaal maar dat gaat helegaar niet passen op 't balkonnetje

Poeperdepoep...douchestang is ( nu eindelijk) uit de muur gedonderd
;D ;D ik doe echt gruwelijk verontwaardigd met veel drama enzo terwijl het er al minstens 3 jaar aan zat te komen ;D
Beetje jammer dat het echt een megagat in de muur is
Tijd om (met al mijn drama) naar de bouwmarkt te gaan op zoek naar supervuller
Door hannabelgje
- pien - schreef:
Oww, dan had ik er misschien meteen wel 3 gekocht ;D
Een japanse wijnbes bijt ook toch? Ik vind ze lekker, maar er komen enorm veel wespen op af bij ons.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door