Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Wat heb ik toch een hekel aan die wielertoeristen. Haaientanden, stopborden, maakt allemaal niet uit. Ze rijden gewoon door en verwachten dat auto's maar voor ze stoppen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door constance.blokzijl
hannabelgje schreef:Wat heb ik toch een hekel aan die wielertoeristen. Haaientanden, stopborden, maakt allemaal niet uit. Ze rijden gewoon door en verwachten dat auto's maar voor ze stoppen. Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Ik zei vanmorgen precies hetzelfde! Had van de week al woorden met 1 in het bos, met mach 5 racen, ik heb niet eens tijd om aan de kant te gaan, en vervolgens gaan schelden dat ik niet genoeg aan de kant ga. Nou heb ik 2 grote honden, dus ik geef gewoon een grote bek terug Afbeelding
Door hannabelgje
Kuikuhnek schreef:En doe het maar, want je bent knap de sjaak als je ze aanrijdt.
Ja klopt. Sowieso ga ik niet iemand moedwillig aanrijden uiteraard.

Door Kuikuhnek
Uiteraard, maar ook als je ze niet moedwillig aanrijdt ben je in bijna alle gevallen de sjaak.
Door eelke
Hier heb je een weggetje vanaf een viaduct, waarvan je voorrang moet krijgen (want je komt van rechts) de weg waar je op uit komt is een favoriet bij wielrenners, ik voel me soms net zo'n bowlingbal als ik van boven aan kom rollen met de auto en op een groep wielrenners stuit. Ik rem altijd toch maar. Al dan niet claxonnerend en kwaad kijkend, dat dan wel hoor.

Oh, en ik denk dan altijd, dat is zijn minstens 100 punten! ;D
Door Angelique
M@rina schreef:Er zaten al 2 verschillende kleuren op en ik wil hem nu weer in onbehandeld teak.... her en der mag er best een vlekje verf blijven zitten, maar het meeste moet toch kaal.

Oeps, daar heb je dan wel een bult werk aan.
Door Angelique
eelke schreef:Hier heb je een weggetje vanaf een viaduct, waarvan je voorrang moet krijgen (want je komt van rechts) de weg waar je op uit komt is een favoriet bij wielrenners, ik voel me soms net zo'n bowlingbal als ik van boven aan kom rollen met de auto en op een groep wielrenners stuit. Ik rem altijd toch maar. Al dan niet claxonnerend en kwaad kijkend, dat dan wel hoor.

Oh, en ik denk dan altijd, dat is zijn minstens 100 punten! ;D
Ow erruggg :biggrin2: :biggrin2:

Zo denk ik ook :2funny: :2funny:
Door Kaela
Angelique schreef:Uh ja :cool:

Deel je af en toe ook bonuspunten uit :biggrin2: :biggrin2:
Als wij iemand in een scoot mobiel domme dingen zien doen zoals oversteken zonder ook maar te kijken, zeggen we altijd dat we wel snappen hoe die in de scootmobiel is gekomen.
Door eelke
Kaela schreef:
Als wij iemand in een scoot mobiel domme dingen zien doen zoals oversteken zonder ook maar te kijken, zeggen we altijd dat we wel snappen hoe die in de scootmobiel is gekomen.
Haha, dat heb ik vaak met onhandige mensen in de auto (die vaak langzaam rijden ofzo) jaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor het is weer een vrouw!!

Mopperen kan zo lekker zijn hé.
Door dinky89
eelke schreef:Haha, dat heb ik vaak met onhandige mensen in de auto (die vaak langzaam rijden ofzo) jaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor het is weer een vrouw!!

Mopperen kan zo lekker zijn hé.
Een vrouw of oude mensen ;D ;D ;D
Door - pien -
We hadden het onzalige idee om 'even naar de Intratuin' te gaan.
Ik had er niet bij stilgestaan dat het natuurlijk een feestdag is ::)
Druk ernaartoe (ook achter iemand zitten trutten die 40 reed ipv 60, vervolgens parkeert ze heel scheef óok bij de Intratuin), druk op het parkeerterrein, druk ín de Intratuin.
Toen we eenmaal zover waren dachten we 'dan pakken we maar snel wat we willen hebben en gaan in éen streep naar de kassa'.
Aardig gelukt...maar wat was dit een domme actie, als ik me had gerealiseerd dat het zou uitpakken als 'scenariomeubelboulevardtweedepinksterdag' was ik nooit in de auto gestapt :doh: .
Maar ik heb nu wel een Japanse wijnbes gekocht van de bon die ik van dochterlief had gekregen voor Moederdag :smitten: (en dat is weer een geluksmomentje ;D )
Door Eef+Stippels
hannabelgje schreef:Wat heb ik toch een hekel aan die wielertoeristen. Haaientanden, stopborden, maakt allemaal niet uit. Ze rijden gewoon door en verwachten dat auto's maar voor ze stoppen. Afbeelding Afbeelding Afbeelding

En mountainbikers :-X
O wee als je niet gauw genoeg met je honden de berm in duikt ::)
Ze hebben toch een fiets die geschikt is om in de berm te fietsen? :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door