Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef:Wat heb ik toch een hekel aan die wielertoeristen. Haaientanden, stopborden, maakt allemaal niet uit. Ze rijden gewoon door en verwachten dat auto's maar voor ze stoppen.Ik zei vanmorgen precies hetzelfde! Had van de week al woorden met 1 in het bos, met mach 5 racen, ik heb niet eens tijd om aan de kant te gaan, en vervolgens gaan schelden dat ik niet genoeg aan de kant ga. Nou heb ik 2 grote honden, dus ik geef gewoon een grote bek terug![]()
![]()
![]()
Kuikuhnek schreef:En doe het maar, want je bent knap de sjaak als je ze aanrijdt.Ja klopt. Sowieso ga ik niet iemand moedwillig aanrijden uiteraard.
M@rina schreef:Er zaten al 2 verschillende kleuren op en ik wil hem nu weer in onbehandeld teak.... her en der mag er best een vlekje verf blijven zitten, maar het meeste moet toch kaal.
eelke schreef:Hier heb je een weggetje vanaf een viaduct, waarvan je voorrang moet krijgen (want je komt van rechts) de weg waar je op uit komt is een favoriet bij wielrenners, ik voel me soms net zo'n bowlingbal als ik van boven aan kom rollen met de auto en op een groep wielrenners stuit. Ik rem altijd toch maar. Al dan niet claxonnerend en kwaad kijkend, dat dan wel hoor.Ow erruggg
Oh, en ik denk dan altijd, dat is zijn minstens 100 punten!
eelke schreef:Hartstikke normaal dusUh ja
Angelique schreef:Uh jaAls wij iemand in een scoot mobiel domme dingen zien doen zoals oversteken zonder ook maar te kijken, zeggen we altijd dat we wel snappen hoe die in de scootmobiel is gekomen.![]()
Deel je af en toe ook bonuspunten uit![]()
Kaela schreef:Haha, dat heb ik vaak met onhandige mensen in de auto (die vaak langzaam rijden ofzo) jaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor het is weer een vrouw!!
Als wij iemand in een scoot mobiel domme dingen zien doen zoals oversteken zonder ook maar te kijken, zeggen we altijd dat we wel snappen hoe die in de scootmobiel is gekomen.
eelke schreef:Haha, dat heb ik vaak met onhandige mensen in de auto (die vaak langzaam rijden ofzo) jaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor het is weer een vrouw!!Een vrouw of oude mensen
Mopperen kan zo lekker zijn hé.
hannabelgje schreef:Wat heb ik toch een hekel aan die wielertoeristen. Haaientanden, stopborden, maakt allemaal niet uit. Ze rijden gewoon door en verwachten dat auto's maar voor ze stoppen.En mountainbikers![]()
![]()
![]()