Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Ik kreeg vanmorgen applaus ;D

Na 2 vreselijk slechte hooikoortsdagen vanmorgen een klein rondje gedaan. Het trainingsschema volgen lukt nu niet, maar helemaal niets doen schiet ook niet op. Dus even op pad gegaan, langs de bouwplaats hierachter. Stond er een bouwvakker op het dak die voor mij ging klappen. Echt grappig, gaf wel energie voor de rest van mijn rondje!

Bij mij is het momenteel echt de hooikoorts die me opbreekt. Ik heb het nog nooit zo erg gehad, ik ben zo moe, energieloos en heb enorm hoofdpijn. Gelukkig gaat dat ook wel weer over, tot die tijd maar een beetje volhouden en vooral niet teveel willen. Nu dus nog even lekker chillen voordat ik mijn avonddienst in ga.
Door Kaio
olala sjans ! :biggrin2: Had je leuke renkleding aan? :biggrin2:

Nou ik verging gisteren ook van de hoofdpijn, denk idd van hooikoorts en wellicht door plotselinge warmte te weinig vocht.
Maar had ook zonder rennen al 14000 stappen gezet :P Leuk he zo'n gadget, overigens ook verbaasd over de accuraatheid van de gemeten slaap, klopt precies, ook het wakkermomentje vanochtend. Maar ok OT wordt hier pas weer na de vakantie dat ik weer mijn roze schoentjes aantrek, maar als het goed is genoeg activiteit op de vakantie dus ach.
Door Kaela
Kaio schreef:olala sjans ! :biggrin2: Had je leuke renkleding aan? :biggrin2:

Nou ik verging gisteren ook van de hoofdpijn, denk idd van hooikoorts en wellicht door plotselinge warmte te weinig vocht.
Maar had ook zonder rennen al 14000 stappen gezet :P Leuk he zo'n gadget, overigens ook verbaasd over de accuraatheid van de gemeten slaap, klopt precies, ook het wakkermomentje vanochtend. Maar ok OT wordt hier pas weer na de vakantie dat ik weer mijn roze schoentjes aantrek, maar als het goed is genoeg activiteit op de vakantie dus ach.
Een korte broek, zodat mijn witte bonenstaken goed te zien waren en over mijn sexy mouwloze shirt een onoogelijk slobbervest ;D Maar geloof mij maar, ik won het zeker nog steeds van de bouwvakker :P

Dit benauwde weer is ook wel heel beperkend. Vorig jaar liep ik mijn mooiste prestaties met 25+ graden. Maar dan wel blauwe lucht, zonnetje en een windje. Daar kan ik prima op lopen. Lekker flink zweten en een mooie rode kop haha. Maar dat is heel wat anders dan dit benauwde weer natuurlijk...

Fijne vakantie! Met 14000 stappen al lekker bezig toch!
Door Kaela
Vandaag met Oscar hardgelopen. Op zich gaat dat aardig, maar kan alleen op plekken waar hij veilig aan de flex kan. Meneer moest weggebracht worden, dus op de route een rustig weggetje (ik vrees niet openbaar, maar niemand gezien, dus maar gewoon gebruik van gemaakt) gevonden om even met Oscar de pootjes te strekken. Oscar haalde niet alle intervallen, dus training wat ingekort. Maakt niets uit, het was even lekker samen!

Afbeelding
Door Siberienne
Vandaag even met Spot hardgelopen :D :D

Hij was vrij gematigd, beetje 'fart-leg' training als hij wat spannends rook maar wat was het heerlijk om weer saampjes op stap te zijn!
Hij had na de warmte echt even nodig om pootjes te strekken

Stuk of drie intervallen van zo'n 3-5 minuten ( geen timer bij me) en we hebben genoten :biggrin2:
Door Kaela
Op ons midweekje de hardloopspullen mee. Ik zag een mooi pad langs de maas, en dat trok mij wel aan (ik loop hier vaak langs de Dokkumer Ee en het van Harinxmakanaal). Dus gister even op pad gegaan. Veel te warm, maar heerlijk, zo in den vreemde aan de loop! En omdat ik intervallen loop, kon ik ook wel even foto's maken!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Siberienne
Kaela schreef:Op ons midweekje de hardloopspullen mee. Ik zag een mooi pad langs de maas, en dat trok mij wel aan (ik loop hier vaak langs de Dokkumer Ee en het van Harinxmakanaal). Dus gister even op pad gegaan. Veel te warm, maar heerlijk, zo in den vreemde aan de loop! En omdat ik intervallen loop, kon ik ook wel even foto's maken!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Is dit bij Kessel? Je gaat me toch niet vertellen dat je om de hoek bent wezen hardlopen en niet langs bent gekomen he? :biggrin2:
Door Kaela
Siberienne schreef:Is dit bij Kessel? Je gaat me toch niet vertellen dat je om de hoek bent wezen hardlopen en niet langs bent gekomen he? :biggrin2:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! We zijn ook met de pont geweest, we zaten in het Landal park. Zowel gisteren (voor de lol, boodschappen doen en weer terug) als vandaag. Vandaag had Oscar door dat we aan het varen waren, hij vond het heel mal!
Door Siberienne
Kaela schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! We zijn ook met de pont geweest, we zaten in het Landal park. Zowel gisteren (voor de lol, boodschappen doen en weer terug) als vandaag. Vandaag had Oscar door dat we aan het varen waren, hij vond het heel mal!
Nou ja... landall reuver? Tien minuten bij ons vandaan met de fiets :-X ik dacht dat je in de grote peel zat...

Ik wandel/step vaak op dat stuk tussen beesel en reuver. Echt maf dat je zo dichtbij was :biggrin2:
Door Kaela
Siberienne schreef:Nou ja... landall reuver? Tien minuten bij ons vandaan met de fiets :-X ik dacht dat je in de grote peel zat...

Ik wandel/step vaak op dat stuk tussen beesel en reuver. Echt maf dat je zo dichtbij was :biggrin2:
Ja heel maf! Ik had de grote peel in mijn topic gevraagd voor het wandelen. Maar uiteindelijk hebben we nauwelijks gewandeld, dus niets van de peel gezien.

In het trainingsschema wat ik volg loop je steeds 3 keer per week dezelfde intervallen en dan de week erna weer een wat uitgebreidere set. Ik was even blijven hangen op de 4 keer 4 minuten, omdat ik steeds wat te lange tussenpozen had om een stap verder te gaan. Zojuist voor het eerst de 3 keer 6 minuten gelopen. Moest eigenlijk 2 keer 6 en 1 keer 4 minuten zijn, maar ik heb per ongeluk 3 keer 6 gelopen. Ging makkelijk, ook al ben ik hondsmoe. Was juist heel lekker, even het lijf aan zetten. Komende week heb ik weinig tijd, maar even zien wanneer het weer lukt. Maar ik zit wel bijzonder lekker in de flow momenteel, daar ben ik super blij mee!
Door Kaela
eelke schreef:Waar lopen jullie eigenlijk? En dan vanuit huis waardoor je heel vaak hetzelfde loopt, of pakken jullie de auto en dan ergens lopen?
Beide. Al kun je ook vanuit huis wel variëren, ik loop best veel verschillende routes.
Door eelke
Kaela schreef:Beide. Al kun je ook vanuit huis wel variëren, ik loop best veel verschillende routes.
Ah, maar dan loop je het meest in je woonwijk denk ik? Knap hoor, zeker in het begin waarin je zeg maar nog niet zo charmant loopt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door