Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Martine M
Dank je wel. Haar stoelgang is ook plat maat dat zal de AB zijn neem ik aan.

Ik had daarstraks wel wat voor. Ik ging vlug even naar de supermarkt en ze piepte wel een beetje toen ik weg ging. Ze zit niet alleen want ik heb nog 2 honden. Ik kom terug en toen ik de garage poort ooen deed staat die daar ineens te janken, ik al een beetje in paniek van wat is er gebeurd wat die heeft nog nooit gejankt. Blijkbaar was ze alleen blij dat ik terug was want toen ik erbij kwam was ze stil en kon ik haar gewoon aaien en werd ze kalm en ging in haar nestje liggen. Was wel echt schrikken hoor
Door Martine M
De blaas ontsteking is zo goed als voorbij nu denk ik, we houden het al 2 nachten droog en vandaag riep ik ze in de tuin om te plassen maar ze ging niet plassen dus dat is goed nieuws, als nu nog heet beetje vuil dat uit de vulva komt stopt ben ik helemaal blij.
Het piepen/janken als ze blij is als ik terug kom daar moet ik maar aan wennen tijdelijk of altijd wie zal het zeggen. :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door