Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
Kuikuhnek schreef:Omdat het gezellig is ;)
Nou ik kan ze wel ..........

Ik moest er heen met mijn collega's en dreef uit mijn bluspak. En er komt ook nog eens een sproeiverbod hier vanwege de droogte. Dus alles wordt nog droger en vatbaarder voor die fratsen van idioten. Pffff
Door Kuikuhnek
Is ook niet leuk, maar sommige mensen hebben helaas maar 1 hersencel.
Dit soort dagen is voor ons ook veel drukker met werken.
De overlast meldingen zijn niet weg te rijden.
En de ene doorgedraaide gek na de ander.
Sterkte met dit weer in je bluspak. ;)
Door Mandarijn
Kuikuhnek schreef:Is ook niet leuk, maar sommige mensen hebben helaas maar 1 hersencel.
Dit soort dagen is voor ons ook veel drukker met werken.
De overlast meldingen zijn niet weg te rijden.
En de ene doorgedraaide gek na de ander.
Sterkte met dit weer in je bluspak. ;)
Jij ook met rijden!! Hopelijk koelt het snel wat af zodat het wat minder druk wordt!!
Door src_esther
Fik in het Westelijk Havengebied in Amsterdam. Hele huis stinkt al... Alles dicht terwijl we frisse koele lucht binnen zouden willen krijgen. >:(
Rook daalt hier, kan geen kilometer ver meer kijken. Vrees dat morgen alles onder een laagje zwarte stof zit... :'(
Door hannabelgje
Mega onweer hier met bijbehorende plens regen. (Dat laatste hoort in het gelukstopic) mijn aardlekschakekaar was ervan uitgesprongen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Mandarijn
hannabelgje schreef:Mega onweer hier met bijbehorende plens regen. (Dat laatste hoort in het gelukstopic) mijn aardlekschakekaar was ervan uitgesprongen.

Nou die komt nu mijn kant op!!
De honden zijn al in de stress geschoten
Door Kaela
Hoofdpijn....

Na een hele periode dagelijks hoofdpijn, was ik er afgelopen week van bevrijd. Zo heerlijk. Vandaag dan toch weer, blegh.
Door Border Bandit
He wat naar Kaela!

Komt het van de warmte? Misschien helpt douchen dan en je haren wassen (niet fohnen, dan blijft je hoofd lekker koel tijdens het drogen).
Ik zag een klein stukje op tv dat thee van verse gember kan helpen tegen hoofdpijn.

Sterkte. Hoofdpijn met deze temperaturen is nóg vervelender.
Door Mieke L.
src_esther schreef:Fik in het Westelijk Havengebied in Amsterdam. Hele huis stinkt al... Alles dicht terwijl we frisse koele lucht binnen zouden willen krijgen. >:(
Rook daalt hier, kan geen kilometer ver meer kijken. Vrees dat morgen alles onder een laagje zwarte stof zit... :'(
Heftig hoor, ik lees net dat het nog steeds niet geblust is?
Door constance.blokzijl
Kaela schreef:Hoofdpijn....

Na een hele periode dagelijks hoofdpijn, was ik er afgelopen week van bevrijd. Zo heerlijk. Vandaag dan toch weer, blegh.
Ik heb ook heel vaak hoofdpijn, ik heb nu sinds 2 weken de migrainebuddy app op mijn telefoon. Zo hoop ik wat meer triggers te vinden, en dus misschien wat meer hoofdpijn te voorkomen.
Mijn 1e trigger heb ik al; ik drink regelmatig te weinig....

Edit; typo
Door hannabelgje
Laatste aflevering van Revenge gekeken. Ik wil nog verder kijken, maar het is op.

Door pearlsofpassion
constance.blokzijl schreef:Ik heb ook heel vaak hoofdpijn, ik heb nu sinds 2 weken de migrainebuddy app op mijn telefoon. Zo hoop ik wat meer triggers te vinden, en dus misschien wat meer hoofdpijn te voorkomen.
Mijn 1e trigger heb ik al; ik drink regelmatig te weinig....

Edit; typo
Te weinig drinken is inderdaad trigger nr 1. Ongezond eten in het algemeen ook.
Drink je vaak koffie of cola?
Krijg je ook hoofdpijn als je het plots minder doet. Zowel cafeïne als suiker kunnen dat effect hebben.
Te veel in de volle zon.zitten kan bij sommige mensen ook hoofdpijn geven. Das een heel drukkende pijn.

Is het enkel in je hoofd of kunnen het ook je voorhoofdsholtes zijn?
Door constance.blokzijl
pearlsofpassion schreef:
Te weinig drinken is inderdaad trigger nr 1. Ongezond eten in het algemeen ook.
Drink je vaak koffie of cola?
Krijg je ook hoofdpijn als je het plots minder doet. Zowel cafeïne als suiker kunnen dat effect hebben.
Te veel in de volle zon.zitten kan bij sommige mensen ook hoofdpijn geven. Das een heel drukkende pijn.

Is het enkel in je hoofd of kunnen het ook je voorhoofdsholtes zijn?
Voorhoofdsholte zijn het niet ga ik van uit, ik heb vaak echt hoofdpijn, vaak achter onderaan mijn schedel, trekt dat naar voren wordt het migraine en moet ik medicijnen innemen anders functioneer ik niet meer (licht en geluidsgevoelig, overgeven gelukkig niet meer sinds ik 13 jaar geleden gestopt ben met de pil)
Weinig slaap is er ook een bij mij, dat gaat beter met de nieuwe bedtijd/wekker van mijn iPhone, die waarschuwt wanneer ik naar bed moet.

Cola drink ik nog wel, minder dan vroeger, nu in de avond 1 a 2 glaasjes, omdat ik het vertik om me alles te ontzeggen Afbeelding koffie max 2 per dag.

Ik heb dus al veel minder hoofdpijn/migraine dan vroeger, maar nog steeds echt vaak hoofdpijn, vandaar dat in die buddy heb geïnstalleerd, wie weet ontdek ik zo meer triggers en hoop ik nog weer een beetje minder hoofdpijn te hebben.

Waarschijnlijk is het ook nog een restverschijnsel van mijn whiplash van 20 jaar geleden, net als mijn concentratieverlies.
Door Kaio
Mandarijn schreef:Waarom zijn er van die idiote die met dit kurkdroge weer een vuurtje willen maken in de natuur?? >:(
Omdat die 2e hersencel door de warmte tijdelijk inactief is.

Hoofdpijn heb ik ook vaker met warm weer, idd veel te weinig drinken, en dat gaat snel met dit weer!
Vroeguh had ik ook vaak echte migraine, nu echt al jaren niet meer.
Denk dat stoppen met roken uiteindelijk veel heeft gedaan, wel het meeste denk ik. Maar ok ik had het ook van tevoren al. Maar ik eet tegenwoordig wel heel anders.
Cola drink ik ook ooit te veel welke dan ook hoofdpijn veroorzaakt, maar echte migraine zoals vroeger, dat ik dacht ik sla mijn hoofd tegen de muur, dat kan alleen maar prettiger aanvoelen dan nu, dat heb ik echt lang niet meer gehad gelukkig!
Oja wat ik wel altijd moet doen is met zonnebril lopen, niet alleen met heel warm weer.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door