Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kuikuhnek schreef:Omdat het gezellig isNou ik kan ze wel ..........
Kuikuhnek schreef:Is ook niet leuk, maar sommige mensen hebben helaas maar 1 hersencel.Jij ook met rijden!! Hopelijk koelt het snel wat af zodat het wat minder druk wordt!!
Dit soort dagen is voor ons ook veel drukker met werken.
De overlast meldingen zijn niet weg te rijden.
En de ene doorgedraaide gek na de ander.
Sterkte met dit weer in je bluspak.
hannabelgje schreef:Mega onweer hier met bijbehorende plens regen. (Dat laatste hoort in het gelukstopic) mijn aardlekschakekaar was ervan uitgesprongen.Nou die komt nu mijn kant op!!
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
src_esther schreef:Fik in het Westelijk Havengebied in Amsterdam. Hele huis stinkt al... Alles dicht terwijl we frisse koele lucht binnen zouden willen krijgen.Heftig hoor, ik lees net dat het nog steeds niet geblust is?![]()
Rook daalt hier, kan geen kilometer ver meer kijken. Vrees dat morgen alles onder een laagje zwarte stof zit...
Kaela schreef:Hoofdpijn....Ik heb ook heel vaak hoofdpijn, ik heb nu sinds 2 weken de migrainebuddy app op mijn telefoon. Zo hoop ik wat meer triggers te vinden, en dus misschien wat meer hoofdpijn te voorkomen.
Na een hele periode dagelijks hoofdpijn, was ik er afgelopen week van bevrijd. Zo heerlijk. Vandaag dan toch weer, blegh.
constance.blokzijl schreef:Ik heb ook heel vaak hoofdpijn, ik heb nu sinds 2 weken de migrainebuddy app op mijn telefoon. Zo hoop ik wat meer triggers te vinden, en dus misschien wat meer hoofdpijn te voorkomen.Te weinig drinken is inderdaad trigger nr 1. Ongezond eten in het algemeen ook.
Mijn 1e trigger heb ik al; ik drink regelmatig te weinig....
Edit; typo
pearlsofpassion schreef:Voorhoofdsholte zijn het niet ga ik van uit, ik heb vaak echt hoofdpijn, vaak achter onderaan mijn schedel, trekt dat naar voren wordt het migraine en moet ik medicijnen innemen anders functioneer ik niet meer (licht en geluidsgevoelig, overgeven gelukkig niet meer sinds ik 13 jaar geleden gestopt ben met de pil)
Te weinig drinken is inderdaad trigger nr 1. Ongezond eten in het algemeen ook.
Drink je vaak koffie of cola?
Krijg je ook hoofdpijn als je het plots minder doet. Zowel cafeïne als suiker kunnen dat effect hebben.
Te veel in de volle zon.zitten kan bij sommige mensen ook hoofdpijn geven. Das een heel drukkende pijn.
Is het enkel in je hoofd of kunnen het ook je voorhoofdsholtes zijn?
Mandarijn schreef:Waarom zijn er van die idiote die met dit kurkdroge weer een vuurtje willen maken in de natuur??Omdat die 2e hersencel door de warmte tijdelijk inactief is.