Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
Angelique schreef:Oww, het was heel groeizaam weer hier :biggrin2: *reikt zeis aan * :biggrin2:
;D ;D ;D
Daar is het toch te warm voor Angelique!! :biggrin2:

We sturen wel wat schapen!!!
Door Kaio
Angelique schreef:Oww, het was heel groeizaam weer hier :biggrin2: *reikt zeis aan * :biggrin2:
Pakt dankbaar aan ! :biggrin2:

Jeetje :o :o :o
Door Kaela
Ja het onkruid tiert welig... Bummer! Maar mijn planten doen het ook super goed en daar ben ik dan wel weer wijs mee. Ik heb bedacht vanmiddag siesta te houden en dan vanavond in de schaduw wat te gaan wieden.

Vanmorgen was ik vroeg wakker, dus al een rondje met Oscar gedaan. Lekker aan de flex, dan wordt ons suffe standaard rondje altijd veel leuker. Hij had wel even energie en heeft heerlijk gescharreld. Net nog even een paar klusjes in de tuin gedaan. Zo vast even de parasol klaar zetten om mijn jonge moestuinplantjes wat te beschermen vandaag. Dan een rondje boodschappen en dan: siesta! Ik vind het héérlijk dat het zo warm wordt, maar alleen als je lekker mag chillen. En volgende week wordt het alweer een aangename 22-23 graden, dus vandaag genieten van het bakken en braden :biggrin2:
Door Els&Flow
Om 06.30 naar zee geweest, op de terugweg kwamen de eerste parasollen, kinderen, verhitte volwassenen en koelboxen alweer naar het strand. Daar komen wij vandaag niet meer. Het word een drukke dag aan de kust.
Onze hondjes (we hebben een logee) kunnen binnen op de koele tegels, buiten onder de luifel of in hun eigen zwembad.
Door eelke
Pfoe, het is al warm. Ik heb het een half uurtje in het zonnetje volgehouden, maar ik ga nu mn parasolletje er maar bij pakken.
Door Mandarijn
Heb al een paar keer richting dakgoot gekeken. Ben bang dat de mussen dood vh dak vallen zo warm is het al hier in de zon. Vrees ook dat de buitenthermometer knapt vandaag.
Door smulpaap
Hier vanmorgen weer eens een gevalletje adem in adem uit
Na de wandeling even langs de dierenwinkel , waar men natuurlijke producten verkoopt , en dan zou je denken . Mensen die daar komen gaan ook bewust met hun dier om
Ik kom die winkel uit , er stopt een auto . Met achterin een Border Collie . Raampjes werden opengedraaid . Hond bleef achter in de auto , eigenaar ging winkelen
Het was op dat parkeerterrein al snoeiheet . Dus ... maar weer tot tien geteld en de eigenaar aangesproken . Ja , maar ik ga in en uit , ::)
Ja , maar stel dat je langer moet wachten , het is veel te heet om die hond achter te laten , ook al ga je in en uit . Doe mij een plezier en haal die hond uit de auto !
Uiteindelijk kreeg ik gelijk
Door - pien -
dinky89 schreef:Ik ben blij dat er nog beetje wind staat ter verkoeling :)
Jaaa, hier bij de kust staat ook een lekker windje, anders was het niet te harden...
Door Mandarijn
Het is niet uit te houden buiten!! En natuurlijk wordt ik en mijn collega's opgepiept voor een buitenbrand. Nou ik dreef uit mijn bluspak!!
Door Siberienne
Mandarijn schreef:Het is niet uit te houden buiten!! En natuurlijk wordt ik en mijn collega's opgepiept voor een buitenbrand. Nou ik dreef uit mijn bluspak!!

Oef, niet fijn!
Wij zijn naar binnen, te warm buiten...hier in Limburg
Door Mandarijn
Siberienne schreef:Oef, niet fijn!
Wij zijn naar binnen, te warm buiten...hier in Limburg
En er komt vanaf maandag een verbod voor boeren in Limburg op sproeien met oppervlaktewater omdat het waterpeil te laag is.
Door Kaio
in zuid frankrijk was het lekkerder :-\

Ach ja alle was droogt nu wel lekker snel :biggrin2:
Door jasmijn
Wij vonden het te heet om buiten te zitten, dus nu hebben we een binnen bad :biggrin2:
IMG_1730.JPG
IMG_1730.JPG (2.03 MiB) 3149 keer bekeken
We zouden eigenlijk met vriend mee zijn gegaan naar een voetbal toernooi maar dat leek me een beetje te heet, dus zijn we lekker thuis gebleven.

Boven was het te heet voor een dutje dus na het zwemmen badje geleegd en wat dekens op de grond gelegd en heerlijk samen een dutje gedaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door