Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Border Bandit schreef:Wat een fijne berichten allemaal! :)

Daarbij valt mijn geluksmomentje een beetje in het niet, maar ik was er toch wel heel erg blij mee:

Ik heb een hele fijne droom gehad over mijn eerste hond (6 jaar geleden overleden). Hij was er weer en we hadden het zó fijn samen. :-*
Dat is mooi he ? Als de meest scherpe randjes er vanaf zijn komen de mooie herinneringen en/of dromen :-* :-*
Door dinky89
hannabelgje schreef:Foto?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Helaas houdt mams ze nu verstopt
1495389691532-683696339.jpg
1495389691532-683696339.jpg (1.27 MiB) 3067 keer bekeken
Door constance.blokzijl
Eigenlijk een geluksmomentje van gisteravond; gewoon gezellig met de vriendengroep bij elkaar bij een thuis, lekker in de tuin met het vuur aan. Lekker babbelen, over onzin, over HR honden, en serieuze zaken. Bijna allemaal (op mijn man na en nog een van de heren) zijn we allemaal redelijk jong een ouder verloren. Hoe fijn is het om met je vrienden te kunnen bespreken waar je soms tegenaan loopt. Of hoeveel moeilijker het wordt nu we zelf ouder worden, je 'overleeft' je ouder qua leeftijd.
Misschien een raar geluksmomentje maar wij zijn allemaal weer dankbaar voor onze vriendengroep en hoe fijn het is om dit soort dingen te delen.
En besloten dat we vaker foto's moeten maken, zo hebben we nog steeds niet een volledige foto van de groep!
Door Border Bandit
smulpaap schreef:Dat is mooi he ? Als de meest scherpe randjes er vanaf zijn komen de mooie herinneringen en/of dromen :-* :-*
Dank je wel voor je lieve reactie. :) :-*

constance.blokzijl schreef:Eigenlijk een geluksmomentje van gisteravond; gewoon gezellig met de vriendengroep bij elkaar bij een thuis, lekker in de tuin met het vuur aan. Lekker babbelen, over onzin, over HR honden, en serieuze zaken. Bijna allemaal (op mijn man na en nog een van de heren) zijn we allemaal redelijk jong een ouder verloren. Hoe fijn is het om met je vrienden te kunnen bespreken waar je soms tegenaan loopt. Of hoeveel moeilijker het wordt nu we zelf ouder worden, je 'overleeft' je ouder qua leeftijd.
Misschien een raar geluksmomentje maar wij zijn allemaal weer dankbaar voor onze vriendengroep en hoe fijn het is om dit soort dingen te delen.
En besloten dat we vaker foto's moeten maken, zo hebben we nog steeds niet een volledige foto van de groep!
Mooi en fijn is dat he! :-*
Door constance.blokzijl
Border Bandit schreef:

Mooi en fijn is dat he! :-*
Ja! We hebben (uiteraard Afbeelding) ook een groepsapp en we hebben het dus ook allemaal als super gezellig ervaren.
Was zo'n avond waar je dan ook gewoon lang van na geniet
Door Siberienne
De eerste bloemen van mijn passiebloem zijn open. Hij zit echt stikvol knoppen. Vorig jaar was hij doodgevroren, nieuwe geplant en die doet het zoooooo goed.
Door jasmijn
Haku heeft een nieuwe hobby, bubbels vangen :biggrin2:

Ik had bellen blaas gekocht om elza mee te vermaken en ik heb gewoon 2 voor de prijs van 1, haku gaat helemaal uit zijn dak en elza ligt in een deuk om haku en de bellen ;D

Mijn "gevaarlijke jachthond" heeft nu dus wel geteld 5 "prooien", knuffels, balletje, lichtjes, vliegen en nu dus ook bellen

Ja ja het word nog wel wat met hem :biggrin2:
Door Kaela
Een mooi benchkussen gevonden voor in de reismand. En bij het afrekenen bleek ie ruim 12 euro goedkoper te zijn dan er op het prijskaartje stond.
Door kira
Een ree die wegsprong voor de neus van kleine beer die samen met haar golden vriend op mijn hier direct omkeerde en terugkwamen. Halve worst erin gedaan. Misschien was het leukste wel de blik van foppe waarom krijgen we zoveel worst? Hij ruikt wild 100 procent maar hij heeft nimmer een poging gedaan iets na te jagen. Overigens als kleine beer niet was teruggekomen was ree wel veilig geweest ze had een lange lijn om want ik liep in wildrijk gebied en het is een dingetje. Maar conclusie is al onze training werkt. Ze was niet hieper heeft niet gejoeld ze was direct weer relaxed.
Door Siberienne
Mijn geluksmomentje was een moord...
Er zat steeds een hoornaar bij de ingang van onze 'pizzahut' en het leek er sterk op dat hij daar een nest aan het maken was. Vanmorgen lukt het om haar (koningin) dood te slaan. Hopelijk nu geen nest in de tuin!
Door pearlsofpassion
kira schreef:Een ree die wegsprong voor de neus van kleine beer die samen met haar golden vriend op mijn hier direct omkeerde en terugkwamen. Halve worst erin gedaan. Misschien was het leukste wel de blik van foppe waarom krijgen we zoveel worst? Hij ruikt wild 100 procent maar hij heeft nimmer een poging gedaan iets na te jagen. Overigens als kleine beer niet was teruggekomen was ree wel veilig geweest ze had een lange lijn om want ik liep in wildrijk gebied en het is een dingetje. Maar conclusie is al onze training werkt. Ze was niet hieper heeft niet gejoeld ze was direct weer relaxed.
;D ik heb beeld.
Door dinky89
Mailtje van mijn ouders dat ze goed verwend zijn op hun trouwdag zoals gepland door mij en mijn zusje :D toch altijd spannend of hotel het uitvoert zoals gevraagd wanneer je er zelf niet bij bent :cool:
Door Siberienne
TOMMMEKE !!!

Wat een verschrikkelijk spannende finish van de Giro. Spot kwam even kijken of het nog wel goed ging met me :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: ;D ;D ;D

En van Van Emden ook nog de rit gewonnen, prachtig !
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door