Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ligaa
pluk schreef:Oei, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Misschien is ze ingesloten geraakt? Alle deuren staan natuurlijk open op dit soort dagen.
Ja ik heb al een berichtje op Facebook gezet. Ik heb er een heel slecht gevoel bij maar ze ligt in ieder geval niet in de buurt aan de kant van de weg, dan was ze nu echt wel gevonden. Ik hoop gewoon dat ze zo een keer weer komt aanlopen. :-[
Door Kaela
jasmijn schreef: Waarom dat hier staat en niet in het geluks topic :???:
Omdat de verandering komt door dat hij op pijn stillers staat, hij heeft dus anders echt heel veel pijn :-\

En ik weet niet zo goed wat ik moet doen, we weten niet goed waar de pijn vandaan komt.
Ik heb door omstandigheden geen geld voor een mri scan of weer naar de fisio, maar die pijnstillers zijn ook niet goed voor langer tijd.

Denk wel dat ik voor het laaste kies want hem pijn laten lijden is geen optie :-X
Waarom zou hij een mri scan moeten? Open anders even in medisch een topic, dan kunnen we met je mee denken voor je kleine vriendje!
Door pluk
Ligaa schreef:Ja ik heb al een berichtje op Facebook gezet. Ik heb er een heel slecht gevoel bij maar ze ligt in ieder geval niet in de buurt aan de kant van de weg, dan was ze nu echt wel gevonden. Ik hoop gewoon dat ze zo een keer weer komt aanlopen. :-[
Misschien is ze gewoon met een lekkere kater aan de zwier en komt ze straks gewoons ineens weer binnenwandelen.
En zo niet, er zijn echt heel veel vermiste dieren/katten pagina's. Ook voor specifieke gemeenten en zo. Deel 'm zeker daar even.
Door pearlsofpassion
Ik heb dat eens gehad, dat ik dacht dat Kleintje niet thuisgekomen was. Ben ook in de omtrek gaan roepen, rondfietsen en maar roepen.
Bleek ze gewoon thuis in de garage in de kast op de vodden te liggen. En omdat ze dondersgoed wist dat dat niet mocht had ze zich heel stil gehouden toen ik haar riep. ::)

Ik hoop dat het bij jou ook zo iets onschuldigs blijkt.
Want ik moet eerlijk bekennen dat haar broer wel op een keer niet thuisgekomen is. Toen wist ik het meteen, voelde het gewoon aan, dat die niet meer terugkwam...
Sterkte.
Door hannabelgje
Ligaa schreef:
Ja ik heb al een berichtje op Facebook gezet. Ik heb er een heel slecht gevoel bij maar ze ligt in ieder geval niet in de buurt aan de kant van de weg, dan was ze nu echt wel gevonden. Ik hoop gewoon dat ze zo een keer weer komt aanlopen. :-[
Nog steeds niet terug?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door dinky89
Ligaa schreef:Ja ik heb al een berichtje op Facebook gezet. Ik heb er een heel slecht gevoel bij maar ze ligt in ieder geval niet in de buurt aan de kant van de weg, dan was ze nu echt wel gevonden. Ik hoop gewoon dat ze zo een keer weer komt aanlopen. :-[
Mocht ze nog niet terug zijn dan zou ik ook dierenartsen, asiels en amivedi inlichten.
Al hoop ik natuurlijk dat dat al niet meer nodig zal zijn en ze weer veilig thuis is...
Andere optie is in de buurt vragen om de schuurtjes open te houden want daar zou ze ook zo ingeslopen kunnen zijn (hoe vaak ik dinky ook wel niet opsluit in de slaapkamer omdat ze ongemerkt bij mij langs geglipt is :-[ )
Door Ligaa
Ja ik kon hier nog niet eerder op maar ze is dus vannacht gelukkig weer thuisgekomen. Geen oog dichtgedaan, tot mijn vriend ineens zei 'hé, Guusje?' en toen lag ze dus domweg alweer bij zijn voeten. ::) Hongerig en moe maar wel veilig thuis. Ik denk dat ze ergens binnen heeft gezeten in een schuur of iets dergelijks inderdaad.. maar we hebben flink in de rats gezeten, normaal is ze nooit lang weg. :o
Door dinky89
Wat enorm fijn dat ze terug is!

OT: voel me nu al opgebrand terwijl de week net is begonnen :-\ hopelijk weet ik dat morgen tijdens gesprek op werk duidelijk aan te kaarten en wordt het niet afgedaan met 'dat heeft iedereen wel eens' zoals 2 weken terug.
Door pluk
Ligaa schreef:Ja ik kon hier nog niet eerder op maar ze is dus vannacht gelukkig weer thuisgekomen. Geen oog dichtgedaan, tot mijn vriend ineens zei 'hé, Guusje?' en toen lag ze dus domweg alweer bij zijn voeten. ::) Hongerig en moe maar wel veilig thuis. Ik denk dat ze ergens binnen heeft gezeten in een schuur of iets dergelijks inderdaad.. maar we hebben flink in de rats gezeten, normaal is ze nooit lang weg. :o
:groupwave2:
Door jasmijn
Kaela schreef:Waarom zou hij een mri scan moeten? Open anders even in medisch een topic, dan kunnen we met je mee denken voor je kleine vriendje!
Omdat hij mogelijk een te kleine schedel heeft, omdat duidelijk te krijgen zou hij dus een mri scan moeten.

Ik ga binnen kort wel een topic open er over.

Nu even niet want nu zit ik met een behoorlijk zieke en zielige plak baby :-\
Arme kind heeft 39,4 en nu al 2 keer over gegeven, ze heeft ook erg veel last van haar tandjes.
We liggen dus lekker de helen dag bloot in bed, lekker huid op huid bij mama.
Als ze op mijn buik ligt kan ze wel lekker slapen, ik vind het zo zielig.
Zelf in haar slaap ligt ze zachtjes te kreunen.
Door - pien -
Ligaa schreef:Ja ik kon hier nog niet eerder op maar ze is dus vannacht gelukkig weer thuisgekomen. Geen oog dichtgedaan, tot mijn vriend ineens zei 'hé, Guusje?' en toen lag ze dus domweg alweer bij zijn voeten. ::) Hongerig en moe maar wel veilig thuis. Ik denk dat ze ergens binnen heeft gezeten in een schuur of iets dergelijks inderdaad.. maar we hebben flink in de rats gezeten, normaal is ze nooit lang weg. :o
Gelukkig is Guusje er weer!
dinky89 schreef:Wat enorm fijn dat ze terug is!

OT: voel me nu al opgebrand terwijl de week net is begonnen :-\ hopelijk weet ik dat morgen tijdens gesprek op werk duidelijk aan te kaarten en wordt het niet afgedaan met 'dat heeft iedereen wel eens' zoals 2 weken terug.
Kom voor jezelf op! Jij weet wat je voelt...ik hoop dat het lukt :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door