Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
nou ik heb nog 2 van die monsters over dus al die "voordelen"van jou heb ik niet ;D

Ben alleen maar "blij" dat ie niet meer de warmte in hoeft. Vond het bij opa Maci toch ook wel inkikken gister.
eelke schreef:Weken in de biotex? Misschien zit er een splinter ofzo...
Nope zal me wrslijk ergens mega lomp hebben gestoken (mij kennende) en gevloekt, en dat weer vergeten zijn totdat het dus mega dik wordt ::) Ach ja zal wel net op tijd weer wat beter zijn. :)
Met links snijden was ook een hele ervaring :biggrin2:
Door Kuikuhnek
Werk je bij de politie, iets besteld op Marktplaats en dan een mail krijgen van marktplaats dat de eigenaar mogelijk een oplichter is.
Daaaaaaaaag geld, heel slecht voor mijn ego.
130 euro armer.
Door pluk
Kuikuhnek schreef:Werk je bij de politie, iets besteld op Marktplaats en dan een mail krijgen van marktplaats dat de eigenaar mogelijk een oplichter is.
Daaaaaaaaag geld, heel slecht voor mijn ego.
130 euro armer.
Bekijk het positief, jij hoeft geen afspraak te maken om aangifte te doen ;)
Wel balen natuurlijk
Door Kuikuhnek
Niemand in dit geval, kan per internet gelukkig ;)
Maar goed, mijn verlies maar nemen en opnieuw sparen.
Door hannabelgje
Het is de jaarlijkse rally vandaan in het dorp. Wat een pokkeherrie al heel de ochtend. Zometeen maar een plaatsje zoeken waar ik Zoë veilig uit kan laten en als ik boodschappen ga doen moet ze maar even bij de buurtjes. Alleen thuis met die herrie is geen optie. Dat vindt ze eng. Vanmiddag een weg zien te vinden naar mijn ouders. Is altijd een uitdaging......

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door dinky89
Klaag: dikke blaren op mijn voeten :-\
Hopelijk trekken ze in de loop van de avond/nacht weer beetje bij. Was woensdag met warmte op dezelfde plaats blaren dus heb goede hoop....
Door jasmijn
Haku is aan het veranderen, in de goede zin.
Hij is ontspanner, gromt niet meer, valt bijna niet meer uit, wilt zelf met anderen honden spelen :o ,
Rolt in het gras :o en is gewoon veel gelukkiger.

Waarom dat hier staat en niet in het geluks topic :???:
Omdat de verandering komt door dat hij op pijn stillers staat, hij heeft dus anders echt heel veel pijn :-\

En ik weet niet zo goed wat ik moet doen, we weten niet goed waar de pijn vandaan komt.
Ik heb door omstandigheden geen geld voor een mri scan of weer naar de fisio, maar die pijnstillers zijn ook niet goed voor langer tijd.

Denk wel dat ik voor het laaste kies want hem pijn laten lijden is geen optie :-X

Oja en ik ben vandaag jarig en vriendlief is weer de helen dag weg, hij was heel vroeg weg en komt heel erg laat thuis :(
mijn schoonouders hebben komende zondag niet vrij gehouden zo als ik had gevraagd >:( , ik wou dan met hun en elza gaan zwemmen als mijn feestje.

Zo ga maar terug mijn bed in, kijken of de dag beter is als ik er weer uit kom
Door Kuikuhnek
Gefeliciteerd Jasmijn, kop op. Het is een schitterende dag. Je bed uit, naar buiten de natuur in. Lekker naar die vogeltjes luisteren en de wind in je gezicht voelen. Lekker even in het nu zijn.
Ik wens je ondanks alles een hele fijne dag en verjaardag. ;)
Door jasmijn
Dank je wel, maar ik moet me bed weer in ;)
Iemand is heel erg moe en vind slapen zonder mama babymishandeling ::) :biggrin2:

Daarbij komen haar tandjes door en is ze heel erg hangerig en intens plakkerig, ze is zo wat met me vergroeit op dit moment.
Zelfs papa, oma en opa zijn volledig stom, terwel ze die allen 3 elke dag ziet en normaal heel leuk vind.

Haar klaagje is dus tandjes krijgen doet pijn :'(

Maar we hebben wel al genoten van het mooie weer, we zijn al een uur met haku wezen wandelen.

Ik lig dus nu naast haar in bed en ze liet me weer gelijk weten waarom ze dat zo nodig heeft, ze werd opeen heel hard huilend wakker.
Had ik er niet naast gelegen dan was dat geëscaleerd, maar nu kon ik heel snel haar weer trosten en nu slaap ze weer lekker door :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Door Kuikuhnek
Herkenbaar, die van ons is nu drie en een half. Geweldige leeftijd, maar soms ook rete zwaar. Hij wordt steeds zelfstandiger en loslaten is dan soms wel een dingetje. Wij willen teveel controleren.
En een echte peuter puber.
Sterkte vandaag en vergeet niet wat een wijs man ooit zei:
Het is een fase, het is een fase, het is een fase, het is een fase, het is een monster, het is een fase, het is een fase. ;)
Door dinky89
Hihi ik zou zeggen waarom niet lekker buiten slapen? Dan kan mama lekker buiten zijn ondertussen en toch in de buurt ;)
Qua pijnstillers voor Haku, is analgos een optie? Dat is op natuurlijke basis.

Verder natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet zoveel mogelijk gewoon lekker van het mooie weer ;)

Eigen klaag: Vanmorgen toen ik in de garage kwam was mijn achterband ineens plat terwijl ik gisteren nog zonder problemen heb gefietst :-\
Aangezien ik afspraak had staan snel de banden van mijn oude fiets opgepompt die bijna van ellende uit elkaar valt.
Vanavond maar eens kijken of ik de band weet te plakken......

Andere klaag: bijna niet normaal kunnen lopen door alle blaren op mijn voeten. Waren vorige week woensdag ontstaan met de tropische hitte, donderdag was de spanning er af maar zaterdag na een dagje wildlands waren ze dubbel en dwars weer terug.... Gisteren was de druk nog niet minder, is eentje onder de bal van mijn voet geknapt en heb ik die bij de onderkant van mijn hakken uiteindelijk maar doorgeprikt :-X Gelukkig is de druk er nu af maar lopen is nog geen pretje.
Door pluk
Klaag 1: Na 2,5 week vakantie weer aan het werk... Dat viel wel even tegen vanochtend.
Gelukkig maar een kort weekje, want donderdag en vrijdag weer vrij. Donderdag maar eens mijn verjaardag vieren. Zouden we gisteren doen maar dat ging niet door. Dat is dus klaag 2.
En nu ik toch bezig ben klaag 3:
ik heb al weer hoofdpijn.

Zo uitgezeurt, nu weer aan t werk
Door Charlie Angel
pluk schreef:Klaag 1: Na 2,5 week vakantie weer aan het werk... Dat viel wel even tegen vanochtend.
Gelukkig maar een kort weekje, want donderdag en vrijdag weer vrij. Donderdag maar eens mijn verjaardag vieren. Zouden we gisteren doen maar dat ging niet door. Dat is dus klaag 2.
En nu ik toch bezig ben klaag 3:
ik heb al weer hoofdpijn.

Zo uitgezeurt, nu weer aan t werk Afbeelding
Ahh weer aan het werk na vakantie is nooit leuk, succes met weer in het ritme komen. :-*
Door Ligaa
De kleinste blaag Guusje is nog niet thuisgekomen, ze is er altijd als ik uit mijn werk kom en nu, niks.. :( Zit al twee uur in spanning. Hele buurt al doorgegaan, niks niks niks.. :-[
Door pluk
Ligaa schreef:De kleinste blaag Guusje is nog niet thuisgekomen, ze is er altijd als ik uit mijn werk kom en nu, niks.. :( Zit al twee uur in spanning. Hele buurt al doorgegaan, niks niks niks.. :-[
Oei, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Misschien is ze ingesloten geraakt? Alle deuren staan natuurlijk open op dit soort dagen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door