Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door me and my boys
hij heeft zalf vd da tegen de jeuk...pred deed echt helemaal niks...
vanmorgen 1 hechting los, klein wondje maar jeetje zeg hij is gelijk een stuk vrolijker heeft zelfs lopen rennen in t park!
hechtingen zitten ook zo strak vanwege erg weinig huid voor t hechten
Morgen mogen de andere eruit
Door me and my boys
zijn dr 5 .... :cool:
Eigenlijk kan ik me wel voor mn kop slaan dat ik t niet eerder weg heb laten halen...
Iig toen t nog kleiner was maar ja ik dacht een talgbult(die knijp ik wel uit) of een wrat..
En als ik dan her en der hoor dat ze zelfs staarten ervoor amputeren mogen we nog in onze handen knijpen dat dat niet nodig was!
Door Eef+Stippels
me and my boys schreef:zijn dr 5 .... :cool:
Eigenlijk kan ik me wel voor mn kop slaan dat ik t niet eerder weg heb laten halen...
Iig toen t nog kleiner was maar ja ik dacht een talgbult(die knijp ik wel uit) of een wrat..
En als ik dan her en der hoor dat ze zelfs staarten ervoor amputeren mogen we nog in onze handen knijpen dat dat niet nodig was!
Zijn ze er nu allemaal uit?

Je kunt niet alkes van te voren weten.
Gelukkig is het achter de rug :-*
Door me and my boys
Ja vrijdag alle hechtingen verwijderd, wat een opluchting voor hem!
hij ging helemaal los in t park, rennen bokkesprongen maken leek wel een koe voor t eerst in de wei!
Helaas is het wat open maar met smeren moet dat goedkomen, iig heeft ie hier geen last van!
Happy dog!
Door Anne in Zweden
Fijn dat ie zich weer heppie voelt! Bij Laika zijn de wondjes ook na twee weken met hechtingen ook weer opengegaan, het is ook zo'n beweeglijk gebied hè, die staartregio, met weinig huid om te hechten. Ze heeft er wel een breed litteken aan overgehouden dat met d'r korte boxerhaartjes niet afgedekt gaat worden, maar ja, dat is dan maar zo. Gelukkig heeft Gentle lange haren, dan zie je dat niet zo!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door